ja, al helemaal weg. Het is niet dat ik persé zo plat moet maar als het onverwachts nodig is of het gewoon gebeurt zou ik erg zonde vinden als me uitlaat eraan gaat (bovendien niet echt veilig een uitlaat die over de grond sleept). Ik vind die verstelbare voetsteuntjes gewoon mooi dus wil ze eigenlijk wel een keer op.Naar mijn mening ga je dan al flink plat,dus of je dan nog platter kan???of je gaat onderuit!!!!schaamranden al helemaal weg???
Nu je het zegt, dat kan ik iig wel eens doen.Misschien eens wat minder plat op de motor liggen,dan kun je harder door de bocht terwijl de motor minder plat gaat.
Achter ophoger scheelt ook weer een paar cm.
Frans
52 graden plat over de tank
47 graden iets rechter op/
Scheelt dus 5 graden in hellingshoek.
(Afbeelding)
Frans
Ik gebruik een R1 uit 1999 voor het circuit. In rechterbochten komt alles aan de grond: racestepje, rempedaaltje, kuip, uitlaat en zelfs soms het koppelingshuis. Daarom heb ik een tailraiser gemonteerd. Hij staat nu 2,5 cm hoger achter. Dit werkt goed. Ik kom in rechterbochten nog steeds aan de grond, maar alleen lichtjes met de tenen en het rempedaaltje.
Ik denk dat het monteren van racestepjes een goede eerste stap is. Mocht je dan nog steeds aan de grond komen, overweeg dan een tailraiser. Iets meer ernaast hangen zal trouwens ook schelen, maar op een gegeven moment komt het toch weer terug, namelijk als je weer een stapje harder door de bocht gaat.
Ga zoiezo dit eerst dan doen.Ik weet niet hoe het bij een R1 is, maar bij een beetje motor moet je dmv een moer de achterkant al kunnen ophogen... Dat is een stuk rendabeler dan er gelijk een setje voetsteunen van 4 a 500 euro er tegen aan te gooien
Ga zoiezo dit eerst dan doen.
Oké heb net ff onder mij motorgehangen en het ding gezien. Is dat nou veel werk om dat ding te vervangen? En heb je ze in verschillende maten? Zoja welke is aan te raden en hoeveel raised deze? En wat veranderd er meer als alleen de grondspeling (stuureigenschappen)?Dit is nou een tailraiser voor een R1. De lange is de originele, de korte is de nieuwe.
(Afbeelding)
Hier is hij gemonteerd:
(Afbeelding)