Volle motor huren, 25kW mee??

Het lijkt mij inderdaad "normaal" dat je onder begeleiding eens de topsnelheid voelt, dan kan de instructeur nog wat uitleg geven over wat en hoe...
Ik zou het héél normaal vinden als de overheid dat "topsnelheidrijden" ook als onderdeel van het rijexamen invoeren. Het lijkt mij héél hypocriet van de wetgever om daar géén rekening mee te houden. Ik denk dat er héél wat minder ongevallen zullen gebeuren als je wéét wat de effecten zijn van keihard rijden. (het blijft voorlopig evenveel verboden, maar je bent anders voorbereid als je dan toch de wet wenst te overtreden)

Laten we dan ook schietlessen invoeren als verplicht vak bij het VMBO (om even stigmatiserend bezig te zijn). Ik denk dat er heel wat minder onschuldige omstanders geraakt zullen worden als je wéét wat de effecten zijn van het gebruik van een schietijzer. (het blijft voorlopig evenveel verboden, maar je bent anders voorbereid als je dan toch de wet wenst te overtreden)

Het moet toch niet gekker worden. :N
 
Het lijkt mij inderdaad "normaal" dat je onder begeleiding eens de topsnelheid voelt, dan kan de instructeur nog wat uitleg geven over wat en hoe...
Ik zou het héél normaal vinden als de overheid dat "topsnelheidrijden" ook als onderdeel van het rijexamen invoeren. Het lijkt mij héél hypocriet van de wetgever om daar géén rekening mee te houden. Ik denk dat er héél wat minder ongevallen zullen gebeuren als je wéét wat de effecten zijn van keihard rijden. (het blijft voorlopig evenveel verboden, maar je bent anders voorbereid als je dan toch de wet wenst te overtreden)

_O- _O- _O-

De effecten zijn toch alleen merkbaar als het fout gaat? Om dat nou uit te proberen tijdens het lessen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan