voor de fighters& bouwers : te koop mv f4 pote

Zit je nou alweer achter die computer? Heb je nix beters te doen 8-)
Als jij nou doe wat je net deed...reageren ...dan hoef ik niet te schoppen al denk ik dat alles wat ik hier op zet parels voor de zwijnen is, maar dat heb je al eens gehoord!
 
Tja...je moet wat als je arm en ziek bent 8-)


Hows Andy Doing? Havent sen him at SOT?
'T gaat goed met hem ( en Antje ) ze zijn pasgeleden verhuisd naar een gat in Friesland, mooi vrijstaand huis wat ze al behoorlijk verbouwd hebben. Andy heeft nu een GTR1000 om heen en weer te rijden naar Weesp, waar'ie nog steeds bij Denso werkt ( hij zit voor z'n werk meer in Tokyo dan in Weesp overigens ). Z'n hele dragrace combinatie heeft'ie al een tijdje te koop staan incl bus en toebehoren, het kostte teveel tijd en geld.

We hebben regelmatig Email contact, 't is wat ver om ff heen en weer te gaan voor een bakkie ;)
 
Joh..het laatste wat ik hoorde was dat ie bij Fokker werkte, kun je nagaan hoe lang dat geleden is! Doe 'm de groeten, en Antje natuurlijk ook!
( Zouden ze nog weten dat ze model gestaan hebben voor 2 van de hoofdpersonen in mijn 500 pagina's tellende verhaal?
 
Je kent Andy? Je kent Antje...mooiere hoofdpersonen zijn er toch niet?
Denk aan motoren, schietparijen, strijd tegen een Drugsbaron, achtervolgingen, kameraadschap.......vleugje romantiek,brrrrrrrrrrr!
Ken jij Joost ook nog? Die Gozer met die rood witte Guzzi? Heeft model gestaan voor een boswachter!!! Heb jij geluk max dat ik je toen nog niet zo goed ,,kende,,? Ben wel met deel 2 bezig...dus pas maar op! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Je kent Andy? Je kent Antje...mooiere hoodpersonen zijn er toch niet?
Denk aan motoren, schietparijen, strijd tegen een Drugsbaron, achtervolgingen, kameraadschap.......vleugje romantiek,brrrrrrrrrrr!
Ken jij Joost ook nog? Die Gozer met die rood witte Guzzi? Heeft model gestaan voor een boswachter!!! Heb jij geluk max dat ik je toen nog niet zo goed ,,kende,,? Ben wel met deel 2 bezig...dus pas maar op! 8-)
Ik sta al model voor een soort "motor-engel" in een boek dat een vroegere overbuurman geschreven heeft ( zal eens vragen of het al af is ).

Is je verhaal gepubliceerd of het je het voor jezelf geschreven om de "tijd te doden" ?
 
Engel O-) ?


Ben bezig om een website te maken maar als Digibeet & niet zo helder in het koppie valt me dat tegen maar ik denk er dus over om op die website behalve wat Guzzi fotoos ook een gedeelte van zo'n 125 pagina's van dat verhaal daar te plaatsen dat mensen dan kunnen lezen...mochten ze het wat vinden dan kunnen ze mij mailen en tegen een geringe vergoeding kunnen ze dan de rest per mail krijgen!
Uitgevers willen alleen maar gevestigde namen of Engelse auteurs...of het past niet in hun porte...moeilijk woord..lle.!

Max...effe wat anders? De vrouw heeft een tribal op d'r bil...yes...laten zetten maar in de tribal zit nu rode uitslag? Kan dat van de bodymilk zijn die ze er nu na 3 weken ipv vaseline op smeert? Als je geen zin hebt om in je vrije tijd over je werk te praten is het mij ook goed hoor...
 
Engel O-) ?


Ben bezig om een website te maken maar als Digibeet & niet zo helder in het koppie valt me dat tegen maar ik denk er dus over om op die website behalve wat Guzzi fotoos ook een gedeelte van zo'n 125 pagina's van dat verhaal daar te plaatsen dat mensen dan kunnen lezen...mochten ze het wat vinden dan kunnen ze mij mailen en tegen een geringe vergoeding kunnen ze dan de rest per mail krijgen!
Uitgevers willen alleen maar gevestigde namen of Engelse auteurs...of het past niet in hun porte...moeilijk woord..lle.!
Ben benieuwd !

Max...effe wat anders? De vrouw heeft een tribal op d'r bil...yes...laten zetten maar in de tribal zit nu rode uitslag? Kan dat van de bodymilk zijn die ze er nu na 3 weken ipv vaseline op smeert? Als je geen zin hebt om in je vrije tijd over je werk te praten is het mij ook goed hoor...
Da's altijd wat lastig te zeggen zonder het te zien. Zie je rood door het zwart? Zijn het korstjes ? Vet houden is nog wel seeds belangrijk, kan zijn dat de bodymilk te uitdrogend is ( hoewel dat tegenstrijdig klinkt ), maar kan ook zijn dat ze teveel smeert. Ik zou langsgaan bij de shop waar'ie gezet is en even advies vragen !

Vrije tijd ?? Ik zit nu op m'n "dagbaan" ;) Heb alleen bij de Skin Art ff geen laptoppie om 's avonds te Internetten ;)
 
Da's altijd wat lastig te zeggen zonder het te zien. Zie je rood door het zwart? Zijn het korstjes ? Vet houden is nog wel seeds belangrijk, kan zijn dat de bodymilk te uitdrogend is ( hoewel dat tegenstrijdig klinkt ), maar kan ook zijn dat ze teveel smeert. Ik zou langsgaan bij de shop waar'ie gezet is en even advies vragen !


Er zijn geen korstjes meer en inderdaad het is rood voornamelijk in en net rond de zwarte tribal. Ze is net gestopt met vaseline omdat ze dacht dat 3 weken wel genoeg was? Nu smeert ze er sinds gister ongeparfumeerde massageolie op...
Denk dat haat huid nog moet wennen aan de indringer / verf?

Dagbaan? Da's een lekkere..internetten in de baas z'n tijd?
 
Da's altijd wat lastig te zeggen zonder het te zien. Zie je rood door het zwart? Zijn het korstjes ? Vet houden is nog wel seeds belangrijk, kan zijn dat de bodymilk te uitdrogend is ( hoewel dat tegenstrijdig klinkt ), maar kan ook zijn dat ze teveel smeert. Ik zou langsgaan bij de shop waar'ie gezet is en even advies vragen !


Er zijn geen korstjes meer en inderdaad het is rood voornamelijk in en net rond de zwarte tribal. Ze is net gestopt met vaseline omdat ze dacht dat 3 weken wel genoeg was? Nu smeert ze er sinds gister ongeparfumeerde massageolie op...
Denk dat haat huid nog moet wennen aan de indringer / verf?

Dagbaan? Da's een lekkere..internetten in de baas z'n tijd?
en nog een supersnelle verbinding ook ;)

Ik zou nog ff doorgaan met Vaseline ( of uierzalf ) smeren maar vreselijk dun !!!!
 
Dus het lag niet aan mijn computert dat ik ontwenningsverschijnselen had?
Wat...voor fora? Zouden Spiegler 8 klauwen niet gaaf op die max van jou staan 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan