Voor wie denkt dat ze die troep zelf drinken...... :-)

Dutchy748

MF veteraan
23 jun 2015
8.386
14.445
Knipsel.JPG
 
:? hmm?!... Ik denk dit topic heeft iets met overlijden van meneer Mateschitz te maken. Maar je wilde ff laten weten dat jij die zooi niet lekker vindt? Prima.
Kijk eens goed slimbo. Het is een blikje Monster Energy... :t
 
Je ziet Jonathan Rea in de superbikes altijd een nieuw blik open maken en drinken.
Lijkt me best lastig om zo'n blik opnieuw te sluiten met een andere inhoud.
Maar er zullen zeker rijders zijn die er ander spul in gooien.

Die drank heeft verder helemaal niks met sport te maken, dus waarom zouden ze het drinken?
 
Je ziet Jonathan Rea in de superbikes altijd een nieuw blik open maken en drinken.
Lijkt me best lastig om zo'n blik opnieuw te sluiten met een andere inhoud.
Maar er zullen zeker rijders zijn die er ander spul in gooien.
denk je echt dat die dat drinkt ?
hebben echt geld genoeg om een reeks blikjes met andere inhoud te maken hoor.
 
Blikjes monster zijn tegenwoordig ook hersluitbaar dus wat dat betreft kan je niet eens oordelen ;)

Maar om het om te keren, die coureurs drinken het niet tijdens of na een race maar ik denk toch dat ze gerust eens zon drankje drinken hoor, zijn genoeg mensen die het echt lekker vinden en ik zie daar het probleem niet in ?!
 
Blikjes monster zijn tegenwoordig ook hersluitbaar dus wat dat betreft kan je niet eens oordelen ;)

Maar om het om te keren, die coureurs drinken het niet tijdens of na een race maar ik denk toch dat ze gerust eens zon drankje drinken hoor, zijn genoeg mensen die het echt lekker vinden en ik zie daar het probleem niet in ?!
Precies, Zoals je hierboven ziet heeft Monster inderdaad gewoon water blikken, ook omdat die veel met muziekbands doen en dan vind monster het wel fijn dat die jongens gewoon een slok uit "hun blik" nemen.

Volgens mij wordt er idd qua redbull vaak zat na de race eens een echt drankje open getrokken, en dat kunnen die sportmannen natuurlijk prima hebben
 
Er zullen ook vast coureurs zijn die het echt lekker vinden. Er zijn ondertussen ook zoveel verschillende smaken dat er vast wel iets een beetje normaals tussen zit toch?

Ik zag vanmorgen weer een jongedame met een kinderwagen, een sigaret en een blik energydrink, ik vermoed een goedkope variant op Red Bull lopen. Blijft toch een bijzonder tafereel.
 
Er zullen ook vast coureurs zijn die het echt lekker vinden. Er zijn ondertussen ook zoveel verschillende smaken dat er vast wel iets een beetje normaals tussen zit toch?

Ik zag vanmorgen weer een jongedame met een kinderwagen, een sigaret en een blik energydrink, ik vermoed een goedkope variant op Red Bull lopen. Blijft toch een bijzonder tafereel.
Had die kinderwagen inhoud ?
Anders snap ik niet waarom ze met die kinderwagen loopt ?!
 
Ik denk dat topsporters ver bij die rotzooi uit de buurt blijven
Een sponsor is prima.
Maar als jij topsport bedrijft heb je meestal ook een sportdieet.
En daar valt heelveel suiker en beetje caffeine vaak niet onder.
Ook eigenlijk raar dat we het een sportdrankje noemen
Heb eens opgezocht van MountainDew.
Iets van 70% suiker in die vloeistof.
Dat ze het nog vloeibaar krijgen???
 
Ik denk dat topsporters ver bij die rotzooi uit de buurt blijven
Een sponsor is prima.
Maar als jij topsport bedrijft heb je meestal ook een sportdieet.
En daar valt heelveel suiker en beetje caffeine vaak niet onder.
Ook eigenlijk raar dat we het een sportdrankje noemen
Heb eens opgezocht van MountainDew.
Iets van 70% suiker in die vloeistof.
Dat ze het nog vloeibaar krijgen???
Ik denk dat je er aardig ver naast zit ;)
ten eerste geven die jongens 110% tijdens een race etc. en l;ukt het vaak van te voren al niet om goed te eten en dergelijke.
Na de race heeft het lichaam een giga tekort en kan je best wel (snelle) suikers e.d. gebruiken.
op dagelijkse basis zal het niet in hun dieet passen maar ik denk gerust dat die jongens af en toe een koffie/alcohol/energy mogen drinken hoor, ze verbruiken namelijk ook gigantisch veel energie.



Ja, lief schattig babytje
Dan is het goed :)
 
Pannenkoeken ook ;)

Druifjes ook

en zo zijn er nog heel veel meer dingen..

Het staat alleen beetje raar als ze voor de camera staan met een stroopwafel in de mond he :P
Heb mij wel eens afgevraagd waarom er niet een maker van die "energy" repen ook in stapt, kan prima naast de zonnebrillen en energy drankjes
 
Jij vindt het raar.
Ik vindt van niet, een bom die voor %70 uit suiker bestaat zit niks sportiefs aan.
Een energy drankje staat gelijk aan een in elkaar gezakte plumpudding.
Met Romana achterop de scootah.
Zo zie je ze hier bij honderden rondrijden in Soesterkwartier Amersfoort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan