Voorjaarsrit zondag 21 april 2013

Maakt toch ook helemaal niet uit hoe iemand rijd, hoe plat iemand door de bocht kan, enz.
Wat het belangrijkste is, is dat we er allemaal plezier aan beleven om motor te rijden :]
Thats all what matters :9 Ieder zijn eigen rijstijl en eigen kunnen, niks mis mee :]

True, maar het is af en toe best een belemmering en ik kan me voorstellen dat het ook rete irritant is voor de persoon achter me.

Later op de dag gingen de bochtjes wel wat beter.


Maar ik wil verdomme gewoon mijn eigen soepele fietsje terug ipv dit lompe zware ding! :+
Wel lief dat ik 'm mee mocht nemen :j
 
True, maar het is af en toe best een belemmering en ik kan me voorstellen dat het ook rete irritant is voor de persoon achter me.

Later op de dag gingen de bochtjes wel wat beter.


Maar ik wil verdomme gewoon mijn eigen soepele fietsje terug ipv dit lompe zware ding! :+
Wel lief dat ik 'm mee mocht nemen :j

Moet diegene maar genoeg afstand houden :+

En verder, oefening baart kunst ;)
 
:Y :Y Helemaal mee eens.
Gewoon op tijd een gat laten vallen, en dan vrrroemmm lekker het bochtje door.
Ofwel Agge moar leut et

Dat had ik wel :Y


Komt nog wel een keer goed met me.
Beetje vertrouwen nodig in de machine en mezelf.
Weet niet waarom, maar om de een of andere reden durf ik de Z1000 niet om te gooien.
Misschien omdat ik er niet fijn op zit.

Als ik op mijn eigen motor zit in mijn leren pak, dan plak ik lekker in het zadel.
Het nylon zadeltje van de 1000 is net een nat stukkie zeep. Glijdt alle kanten op.
 
Dat had ik wel :Y


Komt nog wel een keer goed met me.
Beetje vertrouwen nodig in de machine en mezelf.
Weet niet waarom, maar om de een of andere reden durf ik de Z1000 niet om te gooien.
Misschien omdat ik er niet fijn op zit.

Als ik op mijn eigen motor zit in mijn leren pak, dan plak ik lekker in het zadel.
Het nylon zadeltje van de 1000 is net een nat stukkie zeep. Glijdt alle kanten op.

Ga eens een keer op zo'n fietsje rijden als ik heb.
Schrik je jezelf in het begin in iedere bocht te pletter van alles wat aan de binnenkant van de bocht staat. Maar fun it is. En daar gaat het om.
 
Ga eens een keer op zo'n fietsje rijden als ik heb.
Schrik je jezelf in het begin in iedere bocht te pletter van alles wat aan de binnenkant van de bocht staat. Maar fun it is. En daar gaat het om.

Wanneer heb je tijd? :P

Die ER6N en eigenlijk met name de 2009 ER6F staan heel erg hoog op mijn verlanglijstje.
 
Oh wanneer spreken we af dan?
Gezien de nachtvorst de komende dagen, is dit theoretisch gezien nog steeds winter! :/
Den-Haag-13-2013_Maarts.png


De lente is pas 1 maand en 1 dag oud.
Daarna komt (hopelijk) de zomer, dan.................
 
Dan blijf ik op sommige dagen thuis omdat het gewoon te warm is voor een leren pak :N

In plaats van lekker te :] zit ik
968075-beautiful-young-sexy-woman-sitting-in-bikini-next-to-swimming-pool-with-glass-of-beer.jpg


En da's ook nie erg *O*
 
Dan blijf ik op sommige dagen thuis omdat het gewoon te warm is voor een leren pak :N

In plaats van lekker te :] zit ik [afbeelding]

En da's ook nie erg *O*
In je bikini?

Ik heb je 2 tellen gesproken gisteren, maar dat had ik eerlijk gezegd niet achter je gezocht.. :+
 
Laatst bewerkt:
Maakt toch ook helemaal niet uit hoe iemand rijd, hoe plat iemand door de bocht kan, enz.
Wat het belangrijkste is, is dat we er allemaal plezier aan beleven om motor te rijden :]
Thats all what matters :9 Ieder zijn eigen rijstijl en eigen kunnen, niks mis mee :]
:^

Ik zeg liever heel aankomen en plezier hebben dan de sloot of dijk van dicht bij zien :X

Ik had ooit dat laatste en een keertje relax rijden is ook wel lekker :Y :P
 
Hey Ivo, zou je niet eens gewoon voor je blijven kijken :)
Steeds als je omkijkt dan ga je spookrijden.


Je zal maar een tegenligger tegenkomen :X
 
Laatst bewerkt:
Wie was die meid op die GSR dan uit groep 3. Mooie motor en de xenon staat ook super!!!

Trouwens, ik kon er eentje nog mooi op tijd waarschuwen dat hij zijn standaard nog uitgeklapt had. Anders had hij bij de eerste bocht na het verlaten van de veerpont op zijn plaat gelegen...
 
Laatst bewerkt:
In je bikini?

Ik heb je 2 tellen gesproken gisteren, maar dat had ik eerlijk gezegd niet achter je gezocht.. :+


lol _O-

Kan niet wachten om een circuitdagje te doen, dat dijkweggetjes is allemaal leuk en zo maar het wordt tijd om de benen van de R1 te strekken en de kniesliders een stukje asfalt te laten proeven :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan