Voorjaarstraining 2020

Heuveltje

Die hard MF'er
29 nov 2005
972
59
46
Beegden
Met een groep zijn we aan het kijken waar we komend jaar de voorjaarstraining gaan doen. Geen Portimao meer aangezien we bijna 4 dagen regen gehad hebben 8)7 Buiten Focused Events, Racecracks en Trackdays4all zijn er nog meer organisaties die voor een redelijke prijs een voorjaarstraining organiseren naar een Spaans circuit incl transport?

Green Gooner

MF veteraan
4 jul 2013
1.422
146
46
Gouda
Ben hier ook wel benieuwd naar, nog niet zolang geleden kon je ook met No-limits boeken en je motor naar België brengen. Volgens mij zijn ze daarmee gestopt, wel jammer. Ik had graag eens op Cartagena gereden voor weinig :] .

Baartaap

MF veteraan
23 jun 2005
2.087
6
33
Leimuiden
www.youtube.com

Hebben ook een belgische website, je kan altijd bij ze informeren naar mogelijkheden mbt ophalen in belgië
(gezien het aanbod op de engelse website veel actueler is dan de belgische site)

Zelf ga ik eind deze maand nog even 3 daagjes Almeria onveilig maken met FE :)

Green Gooner

MF veteraan
4 jul 2013
1.422
146
46
Gouda

Hebben ook een belgische website, je kan altijd bij ze informeren naar mogelijkheden mbt ophalen in belgië
(gezien het aanbod op de engelse website veel actueler is dan de belgische site)

Zelf ga ik eind deze maand nog even 3 daagjes Almeria onveilig maken met FE :)
Klopt die Belgische site wordt al een tijd niet meer bijgewerkt, vandaar dat ik ervan uitging dat Nolimits gestopt is met de Belgische tak.
Ik zal ze eens mailen binnenkort, en het antwoord hier delen.
Veel plezier op Almería, wij zijn net terug van 4 dagen met FE.

gonda

Die hard MF'er
Donateur
8 nov 2008
607
11
49
gent - België
Er zijn heel veel organisaties die betaalbare evenementen aanbieden, alleen het transport is een probleem. sommige duitse organisaties hebben een afhaalpunt in keulen, dat kan nog wel eens een optie zijn.

Green Gooner

MF veteraan
4 jul 2013
1.422
146
46
Gouda
Er zijn zat mooie opties inderdaad, dat Alcarras lijkt me ook wel wat. Linksom is ook wel eens een keer leuk :] .
Maar kwa prijs kan niemand tippen aan FE.