Klopt die Belgische site wordt al een tijd niet meer bijgewerkt, vandaar dat ik ervan uitging dat Nolimits gestopt is met de Belgische tak.Motorbike Racing Events UK & International | No Limits Trackdays
Motorbike Racing Events in the UK & Internationally, Trackdays for all abilities including; Brands Hatch, Donnington & Rockingham provided by No Limits Trackdaysnolimitstrackdays.com
Hebben ook een belgische website, je kan altijd bij ze informeren naar mogelijkheden mbt ophalen in belgië
(gezien het aanbod op de engelse website veel actueler is dan de belgische site)
Zelf ga ik eind deze maand nog even 3 daagjes Almeria onveilig maken met FE
Wel jammer, ze hebben een mooi aanbod van circuits.Nolimits België bestaat niet meer. Ze hebben voldoende UK rijders om hun evenementen mee te vullen, dus België doen ze niet meer aan.
Er zijn zat mooie opties inderdaad, dat Alcarras lijkt me ook wel wat. Linksom is ook wel eens een keer leuk.
Maar kwa prijs kan niemand tippen aan FE.
Yep Racecracks is top. En waarschijnlijk voor jou wat minder ver rijden om je motor op transport te zetten.FE is inderdaad wel de goedkoopste ja, vind Racecracks een leuke club om mee te rijden. voor mij telt dat ook
Lijkt me ook wel wat, is alleen maar 3 dagen ga liever langerik ben van plan om in Maart met Racecracks naar Alcarras te gaan
ik ben van plan om in Maart met Racecracks naar Alcarras te gaan
Beperking in bouwjaar? Nog nooit van gehoord. Maar je geeft je rondetijden op dus als jij op Assen 2:20 rijd zal je niet in groep 4 kunnen rijden.Circuit ziet er vet uit en een en ander is ook behoorlijk betaalbaar.
Maar hoe staan dit soort organisaties eigenlijk tegenover de deelname van "klassieke" motoren? In de regeltjes van veel organisaties staat vaak dat het materiaal vanaf een bepaald bouwjaar moet zijn, ook al wordt daar in de praktijk soepel mee omgegaan.
Heeft er iemand weleens oude of eigenbouw motoren op dit soort evenementen gezien?
Ik ben vaak een beetje huiverig om zomaar in te schrijven omdat ik maar 1/3 tot 1/2 van het vermogen beschikbaar heb en dan kan vooral het verschil in topsnelheid oplopen....
Later,
Loek
Beperking in bouwjaar? Nog nooit van gehoord. Maar je geeft je rondetijden op dus als jij op Assen 2:20 rijd zal je niet in groep 4 kunnen rijden.
Beetje organisatie kan tijden van Zolder, Zandvoort en overige banen wel omrekenen dus gewoon je tijden aangeven en je moet wel in de juiste groep terecht komen.Nee, groepje 4 was niet de planning.... Maar die bouwjaren had ik ook nooit bedacht, tot gewoon iemand op circuit ernaar vroeg en toen ben ik naderhand eens wat kleine lettertjes gaan lezen en kwam ik het vaker tegen... Ik had er op Zolder in ieder geval geen last van gehad, gewoon technische controle en hobbelen. Oschersleben hetzelfde, alleen was dat een evenement waar veel meer klassiekers reden
@blue falco: dat mailtje is onderweg. Ervaring heb ik wel ja, maar niet op Assen, en dat wordt toch vaak als vergelijkingsmateriaal gebruikt. Ik wacht even een antwoord af van de organisatie inderdaad!
Later,
Loek
Circuit ziet er vet uit en een en ander is ook behoorlijk betaalbaar.
Maar hoe staan dit soort organisaties eigenlijk tegenover de deelname van "klassieke" motoren? In de regeltjes van veel organisaties staat vaak dat het materiaal vanaf een bepaald bouwjaar moet zijn, ook al wordt daar in de praktijk soepel mee omgegaan.
Heeft er iemand weleens oude of eigenbouw motoren op dit soort evenementen gezien?
Ik ben vaak een beetje huiverig om zomaar in te schrijven omdat ik maar 1/3 tot 1/2 van het vermogen beschikbaar heb en dan kan vooral het verschil in topsnelheid oplopen....
Later,
Loek