voorvork vering

markito

MF'er
12 nov 2006
48
0
goirle
hoi iedereen ,
heb een vtr sp1 en het zit nam zo als ik op de motor ga zitten en mijn voorrem inknijp en de voorvork in en uit pers hoor ik een krakend geluid wat kan dit zijn
alvast bedankt voor andwoord
gr co
 
Balhoofdlager

stupid.gif
 
balhoofdlager is onmogelijk als ik mijn wiel tegen en muur aan zet en naar voren duw geen speling of zo te bekennen dus het moet iets anders zijn het geluid komt van mijn veerpoten misschien te soft afgesteld??? is dat mogelijk
 
nou ik denk dat mijn veer ook niet gebroken is
anders zal ie toch niet terug gaan naar terug punt dus hij werkt gewoon lijkt mijn maar ik zal van de week wel eens naar de plaatselijke motorwpl gaan
 
Je bent gelukkig niet eigenwijs :P

Kan toch allemaal wat men heeft geopperd. Blijft moeilijk helpen zo.
Als hij het heeft gecontroleerd dan heeft dat toch niks met eigenwijs zijn te maken :?
Het verhaal van de gebroken veer kinkt ook wel heel erg onwaarschijnlijk.

Weet je zeker dat het van je vork vandaan komt?
Misschien is het je kuip o.i.d.
Of je ketting want daar trek je aan als je de motor inveert.
 
Een collega van mij had hetzelfde. Het bleek dat een van de veren aan de onderkant niet vlak was gemaakt waardoor de veer niet helemaal recht in de vorkpoot stond en bij inveren een soort schrapend geluid maakte. Dat zou het bij jou ook kunnen zijn.
Was een fabricagefoutje.
Het was overigens een Transalp.
 
het komt zeker van de vering als ik hem zie ingaan maakt ie dat geluid maar de vering werkt gewoon optimaal ik hou jullie op de hoogte van wat het kan zijn , ja het geluid blijft moeilijk te beschrijven hahaha het lijkt eigenlijk op een bed wanneer je ligt te ........ hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan