vraag in verband met klacht tegen levensgevaarlijke chauffeu

Wanneer je ooit zoveel kilometers gereden hebt als ik mag je nog eens komen meepraten

Tot aan deze opmerking stond ik aan de kant van TS. Nu bewijst ie iemand te zijn die zich boven de andere weggebruikers plaatst. Alle voorgaande negatieve reacties daarmee bevestigend.
 
Tot aan deze opmerking stond ik aan de kant van TS. Nu bewijst ie iemand te zijn die zich boven de andere weggebruikers plaatst. Alle voorgaande negatieve reacties daarmee bevestigend.

Er zijn in verkeer heel veel mensen die boven anderen staan. Het verkeer is een groot omgekeerd piramidespel. Vandaar dat het zo vaak mis gaat.
 
ik heb wel eens aangiften gedaan van iemand die me spiegel eraf ree en, er vandoor ging.
ik had aangiften gedaan met kenteken, er werd niks mee gedaan.

ik heb 2 keer iemand in elkaar geslagen in het verkeer en, werd ook 2 keer aangehouden.
eerste keer geen getuigen, na een 13 uur vast zitten op politie bureau (ze doen geen verhoor s"avonds en, s nachts, moet je wachten tot het ochtend is) en, ontkennen mocht ik weer weg.

2e keer waren er camera beelden als bewijs en, kreeg ik 20 uur taakstraf en, 160 euro boete
Wonderlijk dat niemand hier op reageert.. Dit soort types horen niet in het verkeer lijkt me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan