4strokerules
MF veteraan
Bij re-enactments, herdenkingen en displays zijn er zat die nog rijden, alleen als je niet in dat wereldje zit zie je er maar weinig.
Dat is niet zo gek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij re-enactments, herdenkingen en displays zijn er zat die nog rijden, alleen als je niet in dat wereldje zit zie je er maar weinig.
Oke, ik geef het toe, heb er weleens mee op de snelweg gereden, zelfs een snelheid gehaald van 105 km/uur.
Maar meestal gaat het niet veel sneller als 80-90 km/uur, moet je de wind niet tegen hebben, gaat het wat langzamer en wordt het tevens link op de snelweg, hier is zo'n machine ook niet voor ontworpen.
Maar op de 80 km wegen gaat het prima en soms, heel soms, kun je ook nog inhalen, wanneer dit geschied, wordt er een kerf op de tank gezet, als bewijs zeg maar.
Maar verder is het gewoon fijn rijden, relaxed, niet bang voor snelheid's overtredingen en redelijk zuinig in verbruik, 1:17 tot 1:18 is haalbare kaart.
Alle onderdelen zijn nog verkrijgbaar, zowel NOS, gebruikt en/of Taiwan kwantiteit. Maar je houdt het spul tenminste rijdend en dat is belangrijk.
De waarde is lastig te bepalen, het zal behoorlijk uiteen kunnen lopen, maar waardevast blijft het sowieso.
Niet onbelangrijk: je rijdt op iets van historische waarde en dat is nu juist niet in geld uit te drukken, je bouwt in de loop der jaren een emotionele band op met een dergelijke machine.
You love it of you hate it, eenvoudiger kan het niet. Zelf ben ik er aan verknocht, vanaf de 1e meter dat er mee gereden werd.
Ik kwam er vorige week één tegen voor de Coentunnel. Heel stoer, kaarslichtjes, geen richtingaanwijzers en camo groen. En dat om half acht 's morgens in het donker.Bij re-enactments, herdenkingen en displays zijn er zat die nog rijden, alleen als je niet in dat wereldje zit zie je er maar weinig.
Is simpel, kan je zelf reviseren met kurkjes rubbertje en pakkingpapier. Dat is het mooie van zo een simpele fiets.Benzinetank is momenteel leeg, lekke kraan, wat lekt er niet?
Ik kwam er vorige week één tegen voor de Coentunnel. Heel stoer, kaarslichtjes, geen richtingaanwijzers en camo groen. En dat om half acht 's morgens in het donker.
U bedoeld British Thread (British Standard Whitworth)? lijkt me niet. Zal gewoon UNF en UNC zijn.
Veel makkelijker, en ook goed verkrijgbaar. Natuurlijk moet je een Inch setje gereedschap kopen, maar verder geen probleem.
Engelse fietsen zijn veel erger, daar zitten soms wel drie soorten schroefdraad op.
Hildo in AmerikaIk vind het prima hoor die nostalgische overwegingen, maar gereden wordt er nauwelijks meer met die dingen.
Vroegah kwam je nog wel eens een Nederlander mee tegen in het buitenland, nu nooit meer.
Dat is geen zijklepper. (en ook niet helemaal standaard) Bovendien, tamelijk "vroeger".http/twolefthands.nl/Amerika/Amerika.htm
http/twolefthands.nl/Amerika/Amerika.htm
Je zou dat ding voor een vriendenprijsje moeten krijgen als je het mij vraagt. Een symbolisch bedrag met de afspraak dat jij hem niet wegdoet of ooit verkoopt. Blijkbaar ben jij de enige in de familie die motor rijdt? Jij gaat hem herstellen in volle glorie, wat aanzienlijk geld kan gaan kosten. En daarnaast zou je oom zo trots zijn als een aap met zeven lullen, dat jij zijn hobby overneemt en het ding in de familie houdt. In ruil daarvoor mag jij er meerijden etc.
Een prijs/marktwaarde is in deze situatie dus niet aan te orde in mijn ogen.
sjoffols roel, jonguhhDa's idd een Shovel, geen WL
sjoffols roel, jonguhh
And finally 'C' indicates a model developed for the Canadian National Defense Forces.
WLA which was already being delivered to the US Army, Harley-Davidson only changed the last letter to indicate a variation on an existing model.