Vraagje over kleding

Altijd goed om rond te vragen natuurlijk, maar uiteindelijk moet je met jouw persoonlijke postuur iets vinden wat bij JOU past. Als je niet op de beurs kan/wil rondlopen, zou ik lekker naar één van de betere motorzaken gaan en je daar uitgebreid laten informeren en verschillende merken passen.

helemaal waar, ik kijk zondag wel.... en mocht ik daar niet slagen ga ik gewoon in de buurt kijken.
 
Ik heb een leren jas gepast met mijn textielbroek en het was een noodkijk :X

Dus na een zomer in textiel rijden ga ik toch maar investeren in leer voor de zomer. Of mesh. Of leren jas plus Draggin Jeans. Iets luchtigs dat niet wappert, in elk geval.
 
Ik denk dat ik wel een mooie oplossing heb gevonden.

Nou zondag even kijken of het me een beetje zit.

Namelijk de Revit Ignition....is een combinatie van leer en textiel waar ze 100% waterdichtheid op garanderen.....hier hebben ze nu ook een bijpassende broek bij....de Revit Gear....

Dus maar eens even kijken of dat wat is :D

Als mensen hier ervaringen mee hebben.....moet de broek zoals een leren broek gedragen worden of als een textiel....m.a.w. moet hij strak zitten of kan er nog een broek onder ???

Bedankt weer voor de reacties.

Groet,

Chris
 
Ik heb een leren jas gepast met mijn textielbroek en het was een noodkijk :X

Dus na een zomer in textiel rijden ga ik toch maar investeren in leer voor de zomer. Of mesh. Of leren jas plus Draggin Jeans. Iets luchtigs dat niet wappert, in elk geval.

dan moet je vooral zo'n jeans nemen, dat wappert helemaal niet :P
zit overigens wél érg lekker als het warmer wordt.
heb de mijne alleen een paar maten te groot gekocht zodat ie ook in rij-zit goed zit,maar met lopen is die aan de lange kant :P
 
Ik ben zelf begonnen met een textiel/leren pak van Macna:
nh10_302.jpg

Is een leren jas, met thermo- en waterdichte voering die in de jas te ritsen is. Textielen broek erbij. Is dus het voordeel van een gewoon textiel pak, maar wel de bescherming van het leer in de jas. Bovendien flappert het ook niet zo erg in de wind.

Heb zelf voor textiel gekozen om mee te beginnen, omdat ik de motor ook voor woon-werk gebruik, en dus met normale kleding eronder wilde kunnen rijden. Natuurlijk is een complete leren combi lekkerder om ritjes mee te rijden, maar als het budget het even niet toe laat, is dit ook een prima pak om me te touren.

Morgen op de beurs op zoek naar een leren combi, ben als bij termaat langs geweest ter oriëntering, en weet wat ik ongeveer wil. Als ze bij de beurs een leuke aanbieding van iets geschikts hebben, neem ik dat wellicht mee, anders gewoon weer terug naar Termaat om daar iets aan te schaffen...
 
dan moet je vooral zo'n jeans nemen, dat wappert helemaal niet :P
zit overigens wél érg lekker als het warmer wordt.
heb de mijne alleen een paar maten te groot gekocht zodat ie ook in rij-zit goed zit,maar met lopen is die aan de lange kant :P

Had ik ook al aan gedacht, dat dat ook wappert... maar voorlopig vind ik wapperende mouwen nog even VEEL storender, m'n hele stuur trilt er soms van :( Maar eens even passen en anders toch maar een leren broek. Die jeans zijn niet goedkoop, voor die prijs heb ik ook al leuke leren broeken gezien, met van dat stretch spul, past altijd.

Gaat vast wel lukken om iets zomers te vinden *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan