Vraagje over Moto Gp OP Eurosport2 ?

Ivani

Die hard MF'er
7 mrt 2009
800
0
Tongsala/koh Phangang
Hallo mensen.
Ik heb eve een vraagje?
Kun je Moto GP ((alle trainingen,125cc ,moto2 en de koningsklasse) op Eurosport 2 volgen?

Alvast bedankt en gr Ivan
 
hoi

voor zover ik weet zend eurosport geen moto gp meer uit.ook niet eurosport2

wil je dit toch zien aboneer je dan op www.motogp.com

echt zijn geld waard!!!!
 
ik heb het vermoeden dat het gewoon pay TV word.. lekker achter de decoder zoals Car channel het wilde..
 
Ik hoop dat dorna gewoon zoveel kijkers verliest dat ze het gewoon weer op de buis gooien.
Want je wilt me niet zeggen, dat er teweinig kijkers waren naar motogp hier in Nederland.

P.S ik verdom het om een abbo te pakken op motogp.com, dan geef ik ze ook nog eens geld voor de actie's die hun hebben genomen.
Doe mij maar dan in godsnaam alleen maar de motogp race @ BBC2, en zoniet, geef mij maar racesport.nl.

De groeten
 
Ik hoop dat dorna gewoon zoveel kijkers verliest dat ze het gewoon weer op de buis gooien.
Want je wilt me niet zeggen, dat er teweinig kijkers waren naar motogp hier in Nederland.

P.S ik verdom het om een abbo te pakken op motogp.com, dan geef ik ze ook nog eens geld voor de actie's die hun hebben genomen.
Doe mij maar dan in godsnaam alleen maar de motogp race @ BBC2, en zoniet, geef mij maar racesport.nl.

De groeten

Dat denk ik wel hoor, hoeveel Nederlanders zullen er elke race voor de buis zitten....als je 100.000 haalt zijn het er al veel...
Je kan het ook omdraaien....waarom is er in Nederland geen TV station die het wilt uitzenden?
Niet lullen over geld want de rest in Europa kan het ook...........
Schuld ligt niet alleen bij Dorna ;)

Maaruh, als je British Eurosport kan ontvangen kan je alles zien in 2011 :Y
Alles live behalve de MotoGP race....die wordt een uur later uitgezonden (is al sinds 2009 zo).
Niemand verslaat Toby Moody en Julian Ryder...kan de BBC nog wat van leren :)

Dat je geen abbo neemt is je volste recht maar fuck it man, als motorsport liefhebber heb je er die 9 tientjes toch wel voor over om het te kunnen kijken?
Als ik het live wil kijken doe ik dat via MotoGP.com en anders British Europsort all the way *O*

Als je sportliefhebber bent van meerdere sporten kan je ook lid worden van Eurosport..die zenden het ook uit via het web.
Voor 40 euro ben je het hele jaar lid en kan je alles kijken.

All the action will be simulcast online on the Eurosport Player.Kijk zelf maar

Weet alleen niet wat voor kwaliteit je krijgt voor dat geld :?
Bij MotoGP zit je de race in HD te kijken......
 
Laatst bewerkt:
Wat voor commentaar/beelden wordt er gegeven op motogp.com?

Is dit het eurosport of bbc commentaar? Ik ben er klaar mee. Afgelopen jaar wel alles kunnen zien alleen via K*t streampjes en RU. Gelukkig Motogp nog op bbc2. Voor volgend jaar ga ik ook op motogp.com kijken.

Trouwens dat Eurosport, dat is volgens mij geen Eurosport UK. Op die wordt het alleen uitgezonden.
 
Laatst bewerkt:
MotoGP hebben hun eigen commentaar...ook goed trouwens :)

Gavin Emmett (die dikke die ook After the flag presenteerd)
Nick Harris (die ouwe knakker die je misschien wel eens hebt gezien met de vragen tijdens de interviews voor het weekend)

Beide zeer goed op de hoogte (maar draaien ook al jaren mee in die wereld).

Maar British Eurosport blijft het beste imho.
 
Laatst bewerkt:
Weet alleen niet wat voor kwaliteit je krijgt voor dat geld :?
Bij MotoGP zit je de race in HD te kijken......

Heb nu al jaren de abo's op MotoGP.com...

Zelfs met de komst van het HD pakket is de kwaliteit slecht voor hoeveel je betaalt. En zeker gezien het feit dat de races bijna altijd saai zijn...

Doe mij het maar voor nop op BBC2. Dan hoef ik die afzetters niet meer te betalen voor hun slechte services.
 
...
Je kan het ook omdraaien....waarom is er in Nederland geen TV station die het wilt uitzenden?
Niet lullen over geld want de rest in Europa kan het ook...........
...
RTL7 wilde het dolgraag blijven uitzenden, ze konden alleen niet tegen Carchannel opbieden, helaas. Als je BBC2 hebt kun je alleen de MotoGP volgen, ik had dolgraag ook de Moto2 gezien, maar dan moet je ook BBC3 uit de lucht kunnen halen. Sowieso beter commentaar bij de Engelsen.
 
Heb nu al jaren de abo's op MotoGP.com...

Zelfs met de komst van het HD pakket is de kwaliteit slecht voor hoeveel je betaalt. En zeker gezien het feit dat de races bijna altijd saai zijn...

Doe mij het maar voor nop op BBC2. Dan hoef ik die afzetters niet meer te betalen voor hun slechte services.

Dan moet je een knappe internet verbinding nemen want in HD ziet het er spatzuiver uit :9~
Wat jammer is dat ze alleen de MotoGP race in HD uitzenden.......
 
Ik hoop dat dorna gewoon zoveel kijkers verliest dat ze het gewoon weer op de buis gooien.
Want je wilt me niet zeggen, dat er teweinig kijkers waren naar motogp hier in Nederland.

Ik ben bang dat je je vergist. Waarom wil geen een zender het uitzenden? Omdat de kosten niet opwegen tegen de baten. Lees: er zijn veel te weinig kijkers, en dus te weinig advertentie-inkomsten, tegenover de prijs die men ervoor moet betalen. En dat zal Dorna een rotzorg zijn want Nederland is natuurlijk echt peanuts voor hun.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf na alle ellende rondom car channel besloten om voor de eerste race toch maar een motogp abo te nemen,en uiteraard gekozen voor de hogere resolutie variant.

Opzich is me dit goed bevallen op een paar kleine opmerking na:

Uiteraard doet die €90 even pijn voor de gemiddelde NL'er die het liefst bijna alles
gratis wil zien.
Hiervoor kijk je dan wel weer een heel jaar alles op motogp gebied waar en wanneer jij dat wilt.
Zolang er maar een pc in de buurt is.
Nadeel hieraan voor de meeste van ons is dat ze vaak voor hun pc scherm zitten en niet relaxt op de bank voor de tv.
Ondanks dat hier oplossingen voor zijn,is het niet echt praktisch te noemen.

Dan is er nog de beeld kwaliteit welke op de race dag in de motogp zeer goed te noemen is.
Helaas is het nog net geen echte HD (1280x720) Laat staan full HD.
Maar dit komt misschien nog in 2011/2012 alwaar je internet abo dit wel moet kunnen trekken.
En hopelijk gaan ze volgend jaar ook de trainingen en kwalificaties in de hogere resolutie uitzenden gezien het verschil toch wel aanzienlijk is.

Mocht er voor 2011 weer geen vaste zender zijn die normaal in NL te ontvangen is zonder extra duur pakket aan te schaffen.
Dan ga ik toch weer voor een motogp.com abo in 2011
 
Ik ben bang dat m'n internet snelheid de high-res beelden niet gaat trekken. Is het verschil groot tussen normaal en high-res? Zou wel wat jammer zijn als ik voor high-res betaal terwijl ik dit niet kan kijken.... Hoe groot is het prijs verschil? Dit staat nog niet op de site volgens mij. Ik kan alleen nog maar een off-season kaart kopen. Zal denk ik nog even moeten wachten tot het 2011 seizoen begint. Btw, ik heb geen credit kaart. Hoe moet ik dan betalen?

Nou zo genoeg vragen... :Y
 
Als je gewent bent om veel HD te kijken dan is de standaard resolutie duidelijk een stap terug maar zeker beter dan de meeste content op youtube.
High res ziet er gewoon een stuk strakker/scherper uit.
Het prijs verschil is dacht ik maar €10 en zeker niet meer dan €20.
Dus in mijn ogen altijd het proberen waard.

Check anders je internet snelheid eens een paar keer op speedtest.net

Ik heb een standaard telfort 20Mbit verbinding en haal hiermee 13Mbit en heb totaal geen problemen om de high res+ streams af te spelen.
Motogp.com heeft ze zaakjes wat dat betreft kwa servers zeer goed op orde.

Via paypal hoef je geen creditcard te hebben(vroeger wel) even een account aanmaken en binnen een paar dagen kan je deze activeren via je gewone bankrekening.
Paypal is super velig en zeer makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
ik heb voor 60 euro een nieuwe set gekocht bestaand uit een kleine wokschotel, receiver en bedrading en heb alle trainingen en wedstijden realtime op mn tv.
Gewoon normale uitzending. en het mooie...allemaal gratis :)
als ik hd wil kost het wel geld. Maar heb al een hd pakket van upc dus zit me wel ff goed ;)
tuurlijk..mooi is anders maar die van mij ziet niemand 8-)
 
Als je gewent bent om veel HD te kijken dan is de standaard resolutie duidelijk een stap terug maar zeker beter dan de meeste content op youtube.
High res ziet er gewoon een stuk strakker/scherper uit.
Het prijs verschil is dacht ik maar €10 en zeker niet meer dan €20.
Dus in mijn ogen altijd het proberen waard.

Check anders je internet snelheid eens een paar keer op speedtest.net

Ik heb een standaard telfort 20Mbit verbinding en haal hiermee 13Mbit en heb totaal geen problemen om de high res+ streams af te spelen.
Motogp.com heeft ze zaakjes wat dat betreft kwa servers zeer goed op orde.

Via paypal hoef je geen creditcard te hebben(vroeger wel) even een account aanmaken en binnen een paar dagen kan je deze activeren via je gewone bankrekening.
Paypal is super velig en zeer makkelijk.

Oké thanks, ik heb effe de speedcheck gedaan. Ik heb gewoon het goedkoopste pakket volgens mij. Dus de snelheid zal niet snel zijn.

Edit:

Download: 5.14 mb/s
Upload: 0,48 mb/s
ping: 0,25

:? Zegt mij helemaal niks eigenlijks. Is dit voldoende voor de Hi-res?
 
Ik haal toch al snel het dubbele aan download.
Ben bang dat hi res voor jou lastig gaat worden om goed af te spelen,zonder je telkens 'dood' te ergeren aan het laden.
Is het geen optie om sneller internet aan te schaffen?
 
Ik haal toch al snel het dubbele aan download.
Ben bang dat hi res voor jou lastig gaat worden om goed af te spelen,zonder je telkens 'dood' te ergeren aan het laden.
Is het geen optie om sneller internet aan te schaffen?

Dat zal zeker een optie zijn alleen ik heb me nog nooit gestoord aan de snelheid van mijn internet. Voor een beetje surfen en RU is het snel genoeg. Ik ga gewoon voor de standaard resolutie.
 
De standaard resolutie is ook niks mis mee,en wie weet werkt de hogere resolutie even goed nog wel vrij aardig.
Alvast een prettig motogp 2011 kijk seizoen toegewenst !
 
Als je hier onderaan kijkt kan je een sample afspelen.
Zie je gelijk of je pc/verbinding het trekt en weet je gelijk wat voor kwaliteit je kan verwachten.

Moet je even Live video sample aanklikken :)
 
Laatst bewerkt:
Als je hier onderaan kijkt kan je een sample afspelen.
Zie je gelijk of je pc/verbinding het trekt en weet je gelijk wat voor kwaliteit je kan verwachten.

Moet je even Live video sample aanklikken :)

Thanks. High-res doet het prima hier. Maar High-res+ opzich ook prima alleen lijkt wel een lagere frame-rate. Dus die kan hij net niet bij benen. Wordt dus de high-res.
 
Terug
Bovenaan Onderaan