vraagje over sbk monza 2006

il duce

MF'er
27 aug 2005
32
0
de meern
na jaren geen buitenlandse sbk races bezocht te hebben nu de daad maar weer eens bij het woord gevoegd en besloten volgend jaar 14 mei [volgens voorlopige sbk kalender]sbk races te monza te bezoeken.
sterker nog,heb zelfs al een hotel op 6 km van het circuit gereserveerd.
probleempje nu is, ik zou dus ook al kaarten voor de race willen reserveren/bestellen echter dat kan nergens?
niet op de site van de sbk en die van monza.
vind ik een beetje eigenaardig want voor de sbk assen op 3 september volgend jaar kan ik nu wel al kaarten reserveren?
heb zelfs een mailtje naar circuit monza gestuurd echter die reageren niet!
mijn vraag is, is er iemand die weet of ik ergens reeds kaarten kan reserveren/bestellen of voor in het uiterste geval of dat er in monza nog kaarten tijdens de race te krijgen zijn of dat het uitverkocht is [vrij druk bezochte race volgens mij?]
 
Ooit van punten en komma's gehoord want als je die niet kent krijg je hele lange zinnen die een beetje moeilijk te volgen zijn net als je verhaaltje hierboven want dat is ook een beetje onoverzichtelijk snap je wat ik bedoel.

;)
 
Ooit van punten en komma's gehoord want als je die niet kent krijg je hele lange zinnen die een beetje moeilijk te volgen zijn net als je verhaaltje hierboven want dat is ook een beetje onoverzichtelijk snap je wat ik bedoel.

;)


:? :? :? :? :? :? :? D'r staan toch punten en komma's in???? :? :? :? :? :?
De beste man wil weten hoe ie aan kaarten voor WSB Monzo 2006 kan komen. :Y
 
Ooit van punten en komma's gehoord want als je die niet kent krijg je hele lange zinnen die een beetje moeilijk te volgen zijn net als je verhaaltje hierboven want dat is ook een beetje onoverzichtelijk snap je wat ik bedoel.

;)

gebruik ze dan zelf ook maar een ;)
 
Dit is een interessant topic. Ben ook van plan om volgend jaar te gaan. Heb de email notificatie al aangezet en ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.
Vandaar dit schopje naar boven.

Iemand die iets weet????

Kubus :Y
 
das best wel slim eigenlijk!
eerst je hotel boeken en dan nergens je kaarten kunnen krijgen!
 
Dat is wel een gaaf circuit om eens heen te gaan. :9~

Ik kan me daar nog een paar races herinneren (op TV gezien, maar toch). :}

Volgens mij zijn er geen SBK races die uitverkocht zijn, behalve de races in Engeland, misschien. Maar als je de beste kaarten wilt lijkt mij gewoon ff bellen het slimste (ze zullen vast wel engels kunnen). Of gewoon regelmatig op de site van monza kijken, zal aan het eind van het seizoen/ aan het begin van het nieuwe wel een nieuwe kalender komen.
 
Als je kaarten voor de F1 probeert te bestellen krijg je dit adres:

TICKETS - 2005 FORMULA 1 (TM) ITALIAN GRAN PRIX
AUTODROMO NAZIONALE MONZA SIAS SpA
Andrea Vigani
Via Vedano, 5 - 20052 Monza
tel. +39 039 2482.212 - 2482.1
fax. +39 039 2482.407 - 320324
e_mail: vigani@monzanet.it

Zou je via hetzelfde adres (circuit Monza) niet ook kaarten voor de SBK kunnen bestellen? Je zou kunnen proberen contact met ze op te nemen en dan zal wel duidelijk worden of de verkoop nog niet begonnen is, oid,

Het is trouwens een heel gaaf crcuit waar je op veel plaatsen heel dicht bij de baan kunt komen, vooral het binnenterrein bij de Lesmo's, de Variante Ascari, de chicane na het rechte stuk en de, ehhhm hoe heet ie nou, nou ja de tweede chicane, mooie hoge tribune daar!

Gr Peter
 
allereerst bedankt voor de serieuze reacties en natuurlijk helemaal bedankt voor de overige reacties[punten en komma's en ,das best wel slim eigenlijk,]
vooral die laatste heb ik veel aan gehad!
maar goed, heb mijn kaarten kunnen reserveren!
is mogelijk om voor volgend jaar kaarten te reserveren bij www.sporttravel.nl, niet via de site maar je moet even een mailtje sturen
hoofdtribune kaarten komen ongeveer op 60 euri.[jajajaja een punt,speciaal voor de liefhebbers!]
en nog een tip voor degenen die net als wij met het vliegtuig willen gaan,[komma]
ryan air vliegt je heen en weer vanaf eindhoven naar milaan/bergamo voor circa 75 euri pp terwijl bv basiq air vanaf schiphol naar hetzelfde vliegveld toch nog 120 euri vraagt
 
hey, mooi dat het gelukt is. Nog maar effe een tip dan --> Als je op het circuit bent moet je zeker zorgen dat je de oude oval op komt. Uit mijn hoofd weet ik niet waar dat precies kan, maar volgens mij zit er op het rechte stuk na de lesmo's een ingang naar de oval, rechts van het circuit. En ook een aan de buitenzijde van het circuit bij de Variante Ascari. Hoe dan ook, zeer de moeite waard, vooral als je kijkt hoe stijl die bochten zijn, omhoog lopen lukt je (haast) niet. Groetjes Peter
 
na jaren geen buitenlandse sbk races bezocht te hebben nu de daad maar weer eens bij het woord gevoegd en besloten volgend jaar 14 mei [volgens voorlopige sbk kalender]sbk races te monza te bezoeken.
sterker nog,heb zelfs al een hotel op 6 km van het circuit gereserveerd.
probleempje nu is, ik zou dus ook al kaarten voor de race willen reserveren/bestellen echter dat kan nergens?
niet op de site van de sbk en die van monza.
vind ik een beetje eigenaardig want voor de sbk assen op 3 september volgend jaar kan ik nu wel al kaarten reserveren?
heb zelfs een mailtje naar circuit monza gestuurd echter die reageren niet!
mijn vraag is, is er iemand die weet of ik ergens reeds kaarten kan reserveren/bestellen of voor in het uiterste geval of dat er in monza nog kaarten tijdens de race te krijgen zijn of dat het uitverkocht is [vrij druk bezochte race volgens mij?]

kan je ze niet gewoon via www.worldsbk.com bestellen??
 
Terug
Bovenaan Onderaan