Ik wil een RSV Mille gaan aanschaffen en ben 2 hele mooie tegegekomen.1 daarvan staat sinds april vorig jaar op NL kenteken,daarvoor kwam die uit Duitsland.Nou is mijn vraag als dat voor mij ook consequenties heeft als ik deze motor aanschaf,doelende op dat ik misschien voor extra kosten kom te staan die ik met een NL fiets niet zou hebben.
Me 2e vraag is als volgt:DE ene RSV Mille komt uit 1999 en moet 7800 euro kosten en die andere komt uit 2000 en kost 7600 euro.Ik heb de 2 motoren goed bekeken en enige verschil wat ik tegekwam was de achterbrug en de kleur van de voorremmen.Nou vroeg ik mij af wat de verschillen zijn tussen de 2 machines zijn,behalve de jaartallen en wat ik net al noemde.
Bij voorbaat dank.
Me 2e vraag is als volgt:DE ene RSV Mille komt uit 1999 en moet 7800 euro kosten en die andere komt uit 2000 en kost 7600 euro.Ik heb de 2 motoren goed bekeken en enige verschil wat ik tegekwam was de achterbrug en de kleur van de voorremmen.Nou vroeg ik mij af wat de verschillen zijn tussen de 2 machines zijn,behalve de jaartallen en wat ik net al noemde.
Bij voorbaat dank.
Laatst bewerkt:
?[