VFR vraagje

patrick1974

Rookie
7 aug 2007
14
0
holland
Hallo allemaal,

Ik heb een vfr gezien met bijna 80.000 op de teller de motor is van BJ 1986.

Zijn er zaken waar ik extra op moet letten bij deze tellerstand en is dit een bezwaarlike tellerstand of kan de vfr dit makkelijk hebben voordat ik in allerlei xtra kosten kom.
 
Alleen de spanningsregelaar is een minpunt, blok is bij een ton net ingereden.
 
Hey bedankt en is daar wat aan te doen dan die spanningsregelaar? Dus de km stand zou geen probleem moeten zijn dan?
 
Kwam laatste een artikel voorbij in een blad van een Fransoos die 5 ton op de VFR had gezet zonder noemenswaardige reparaties, ik ga richting de 90k en op het forum van de VFROC en de club zelf lopen diverse VFR's met meer dan een ton op de teller, ook 1 die ondertussen denk ik rond de 250k op de teller heeft.
In het VFR topic hier en op het forum van de VFR club (forum kan je je ook voor aanmelden zonder clublid te zijn) staan diverse dingen over de SR geschreven aan oplossingen.
 
Ik heb zelf een VFR gehad uit '86 en ik zou toch even goed kritisch kijken. Al moet ik zeggen dat ik geen buitensporige kosten heb gehad, met 60k km maar ja toch wel een achterveer moeten reviseren, remschijven moeten vervangen, voorvork-keerringen vernieuwen, benzinekraan reviseren etc etc. Al met al geen "onverwachte" dingen, maar verwacht niet dat het helemaal zorgenloos is.
 
Dat heb je met elke motor van die leeftijd maar bij een VFR zal je je geen zorgen hoeven maken om de kilometers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan