Vragen mbt aankoop FZR 400RR

Mark_K

MF'er
15 mrt 2004
134
0
Hallo ik ben op zoek naar een mooie motor om, na mijn examen gehaald te hebben, lekker op te gaan rijden :] Ik zit met de vervelende 25KW restrictie :r dat zeg ik maar alvast van te voren.

Een FZR 400RR vind ik echt helemaal geweldig. Ik ben er een tegengekomen (die ik nog niet bezichtigd heb overigens) uit 1997, van het oude model dus rood-wit met erg weinig kilometers. Hij is van een min of meer bekende dus dat zit verder allemaal wel in orde.

Nu vroeg ik me af hoe en waar ik zo'n motor kan laten afknijpen tot 25 KW (omgeving Noord Brabant Oss) en aan wat voor kosten ik daarbij moet denken.

Deze motor is van de eerste eigenaar, maar kan het wel zo zijn dat deze echt uit 1997 komt? Aaangezien het een oud model betreft?

Heeft iemand ervaring met het verzekeren op 25 kw van zo'n dergelijke machine??

Thanks in advance!
 
Hoi


Heb zelf , in een ver verleden , ook een fzr400 rr gehad....

is t dezelfde als deze ? dan is t model 1992 , is ie misschien later ingevoerd / op kenteken gezet .




4906
 
Btw.... zie dat je uit omgeving Oss komt... misschien is t wel mijn oude fzr ;-)
 
Het is inderdaad dat type zoals op de foto eerder in dit topic staat. Maar het schijnt dus een FZR van Bouwjaar 1997 te zijn maar wel het oude model inderdaad van 1992 of zelfs ouder (heb ooit een FZR gezien van hetzelfde model uit 1990..zie Swinkels motoren Tilburg). Bovendien is deze vrouw de eerste eigenaar, en kan de motor dus niet van iemand zijn geweest....vond het zelf ook wel vreemd waarom zou Yamaha in 1997 nog een oud model uitbrengen??
 
he mark_k check ff de topic gs 500 meeting voor alle info. mvg robbertkrau@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan