Vriendin gezocht!!!

mijn ex-vriendin vond het hartstikke leuk altijd achterop, zij wil zelf ook d'r rijbewijs gaan halen.
ik vondt 't soms echter wat minder, want ik hou van sportief rijden en da's toch wat minder met iemand achterop, dus meestal probeerde ik me te gedragen... :X

mijn vriendin zou me er niet van mogen weerhouden op de motor te stappen, maar ik heb liever dat ze 't gewoon leuk vind, ook om evt. zelf te lessen


dit komt zooooooooo bekend voor

en maar in houden 1 keer moest ik ik wel zo plat door de bocht dat ik de stepjes aan de grond reed vond ze niet leuk ze voelde zich al niet lekker
 
ik dacht dat jij een vriendin hebt?? loop ik zover achter??


Mijn toekomstige vriend moet het in ieder geval accepteren dat ik motor rijdt. Maar het liefst ook zelf rijden!!

lynnje loopt al weer een week of 3 achter ja het is uit tussen wendy en ikke , maar goed we zetten ons er over heen en we gaan door met leven en feesten
 
Niemand hoeft zich te gedragen met mij achterop hoor ;)
dat extra beetje gewicht schijnt in sommige gevallen wel fijn te zijn O-)
hoe platter hoe beter, kom ik misschien ook eens met mijn knie aan de grond })

met minder gewicht is m'n motor nog sneller en wendbaarder
maar meestal probeerde ik haar zonder groen gezicht thuis af te leveren
 
dit komt zooooooooo bekend voor

en maar in houden 1 keer moest ik ik wel zo plat door de bocht dat ik de stepjes aan de grond reed vond ze niet leuk ze voelde zich al niet lekker

die stepjes gaan regelmatig aan de grond, met of zonder haar })
( ze vond 't alleen wat mider als haar voet ook aan de grond kwam :X )
 
mn ouders vinden t al nix dat ik bij iedereen achterop stap laat staan dak zelf ga rijden maar dat went, heb straks wel mn rijbewijs en eis aan eventuele !!!!!!!!!!!!!toekomstige vriend!!!!!!!!!!!!: motorrijbewijs })
zoek gewoon een leuk grietje dat zelf rijdt of lief glimlachen naar de ouders ;)

Wanneer gaan we wat drinken????? :+
 
Nee mijn oude kawa pak hangt als voorbeeld in het theorie lokaal van Oosterveld, heb nu een zwart/grijs Spidi pak en een zwarte SV. Enne bedoel je met die oude GSX van Richard, zijn nieuwe GSXR 600 van 2004?! Verschil van mening over oud waarschijnlijk....hahaha!!
[me]die motor die hij toen had was geen 2004 model!! Dat weet ik echt zeker[/me]

Nou op dat moment maaktje je absoluut geen indruk op me, ik vind alleen dat je zoveel praatjes had voor iemand die net zijn rijbewijs heeft...... O-) (wat is het ook vervelend he, altijd weer die eerste indruk!! *D )

[me]praatjes??? Jazeker auw!!!! '( Vind je dat ik nu praatjes heb of toen?? Ik leer nou eenmaal snel! Je mag wel eens langskomen voor kopje thee....!! Kan je gelijk mijn sliders, stepjes en standaard zien!![/me]
:+


Oeps....nu doe ik het weer!!!! |(
 
Laatst bewerkt:
hehehe, kickuhhhh, mag ik een keertje mee dan }) Ik voel me altijd lekker ;)

oh ja hoor afslag apeldoorn.hoenderloo is de bewuste afslag met 160 in zetten blijkt het niet een doorgaande afrit te zijn maar een U bocht ehm shittttttttttttttttttttt was de eerste reactie vol ion de anders en plat met die hap
 
die stepjes gaan regelmatig aan de grond, met of zonder haar })
( ze vond 't alleen wat mider als haar voet ook aan de grond kwam :X )

stepjes gaan wat moeilijker aan de grond nu , ik heb mijn achterveer en demper vervangen door een nieuwe en daardoor staat ie ietsjes hoger achter resultaat.

geen stepjes aan de grond meer of het met wel heel erg plat gaan (te plat)
maar knie gaat beter en dat met mijn motor ;)
 
honda hawk (nee geen night hawk ik rij geen chopper)
of Nt650 of gt647 of honda code RC31

toch maar ff een foto opgezocht
(overigens dat blauwe ding daar op de achtergrond is 1 van de team trucks van gresini racing of te wel het team van sete gibernau
full
 
[me]die motor die hij toen had was geen 2004 model!! Dat weet ik echt zeker[/me][me]praatjes??? Jazeker auw!!!! '( Vind je dat ik nu praatjes heb of toen?? Ik leer nou eenmaal snel! Je mag wel eens langskomen voor kopje thee....!! Kan je gelijk mijn sliders, stepjes en standaard zien!![/me]
:+


Oeps....nu doe ik het weer!!!! |(

Helaas, ik ken Richard langer dan vandaag en dat was 100% zijn nieuwe motor!Hier voor had hij ook een GSXR, ook een zwart gele, maar hij heeft dit jaar alleen voor zijn nieuwe motor een nieuwe uitlaat besteld.....maar goed, het is je vergeven *D

Hoeveel praatjes je nu hebt die overeenkomen met de werkelijkheid weet ik natuurlijk niet.....ik had het over toen....misschien rijd je nu inderdaad alles wel aan de grond. Als dat het geval is ben je errug snel vooruit gegaan in vier maanden tijd en neem ik mn petje voor je af!

Bedankt voor het aanbod voor een kopje thee, maar ik ben niet zo thee drinkerig met "vreemde" mannen ;) Als ik je een keer zie bij Motoport Leek doen we wel even een bakkie chocomelk oke? :P
 
Helaas, ik ken Richard langer dan vandaag en dat was 100% zijn nieuwe motor!Hier voor had hij ook een GSXR, ook een zwart gele, maar hij heeft dit jaar alleen voor zijn nieuwe motor een nieuwe uitlaat besteld.....maar goed, het is je vergeven *D

Hoeveel praatjes je nu hebt die overeenkomen met de werkelijkheid weet ik natuurlijk niet.....ik had het over toen....misschien rijd je nu inderdaad alles wel aan de grond. Als dat het geval is ben je errug snel vooruit gegaan in vier maanden tijd en neem ik mn petje voor je af!

Bedankt voor het aanbod voor een kopje thee, maar ik ben niet zo thee drinkerig met "vreemde" mannen ;) Als ik je een keer zie bij Motoport Leek doen we wel even een bakkie chocomelk oke? :P


Bedankt voor je petje dan maar! :? :+

Ben niet zo'n opschepper volgens mijn gevoel!! Maar ja...zo zie je maar! Als individu doe je jezelf toch anders voorkomen blijkbaar dan je zelf had gedacht! Daarom is een eerste indruk altijd zo verdomde belangrijk! Ook al zijn er mensen die denken van niet!
Hoewel je misschien compleet anders in elkaar zit dan dat je je (misschien wel door de zenuwen) doet voorkomen! Eigenlijk heb je dan al de ander doen laten denken dat je een of andere dikke mongool bent terwijl als ze je beter leren kennen je eigenlijk helemaal niet zo verkeerd bent!

Niets is wat het lijkt!!!!

Maarre weer terug naar jou reactie! Kopje choq lijkt me prima! ;) Wanneer?? Uiteraard in Leek! Stel je voor dat je opeens een psychotische vrouw blijkt te zijn! Dan zijn er tenminste mensen in de buurt die kunnen helpen! :+
 
Hahaha...leeftijd?? hehehe


Enne....Villie....vertrouw jij je zusje zo maar aan mij toe? Al is het maar voor een ritje op de motor??? O-) :+
 
Ik heb zo het 'schijt' aan een eerste indruk. Ook als is die mega-goed en klikt t super en je hebt de eerste weken/maanden meer dan alles voor elkaar over.... dannnnnnnnn leer je elkaar kennen en 'bats' "t is toch nie zoals ik dacht samen"
En omgekeerd ook... Ieuw.... wat ziet die er 'raar' uit.... rare humor hoor... maar wel fun eigenlijk. Nog een paar keer samen dingen doen.... 'beng' relatie!!!

People Relax.... get to know eachother and be friends first
 
Hahahahaha!!! Ik vind het best hoor!!! Ook al was ze 14!! Ik geef graag iemand een mooie dag! Al is het alleen maar door iemand achterop te nemen!!
Een ander wordt blij van een Creditcard de ander weer van een mooi toneelstuk!
Maak ik liever iemand blij met iets waar ik ook blij van wordt!!


FF off-topic! Las je andere topic! Das best klote man! Motor was net een beetje opgelapt... toch? Stond toch met motor-troubles bij de garage??

Sterkte!!!
 
Ik heb zo het 'schijt' aan een eerste indruk. Ook als is die mega-goed en klikt t super en je hebt de eerste weken/maanden meer dan alles voor elkaar over.... dannnnnnnnn leer je elkaar kennen en 'bats' "t is toch nie zoals ik dacht samen"
En omgekeerd ook... Ieuw.... wat ziet die er 'raar' uit.... rare humor hoor... maar wel fun eigenlijk. Nog een paar keer samen dingen doen.... 'beng' relatie!!!

People Relax.... get to know eachother and be friends first

Zo als jij het formuleert klopt het technisch gezien wel, maar praktisch niet! Ook ik laat mij door de eerste indruk misleiden. Maar in veel gevallen is dit wel rëeel. Een voorbeeld! Laatst ontmoette ik een meid bij een restaurant. Na wat te hebben geteased ben ik zonder dit afgesproken te hebben rond sluitingstijd terug gekomen! En dit alleen puur op uiterlijk en overkomen van karakter. Dus das bar weinig om je conclusies uit te trekken of deze persoon leuk of niet leuk is! Maar enfin....we zijn dus bij haar thuis gaan zitten en we begonnen wat te praten. Kwam dus helemaal niks uit haar dus hè!! Moest overal zelf naar vragen en moest ook nog es over mijzelf vertellen, want daar werd niet naar gevraagd! Sorry....maar dan is zo'n eerste indruk finest! En helemaal als er 2 vrienden van haar binnenstormen..(mannelijke) die het hele eenzijdige gesprek overnemen!!! :(
Ik dacht bij mezelf...wat doe ik hier!! Nog ff de koelkast leeggezopen en toen pleitos gegaan!

Again....a failed conversation!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan