Vrij rijden Zandvoort 19 juli

... BHRacing heeft een hele hoop foto's gemaakt, die komen vast ook nog hier terecht...

Nou ja... een hele hoop...

Ik heb er een paar uitgezocht. Allemaal dames.
Heel vervelend hoor, een dagje met dames optrekken die "het" eens willen proberen op een circuit :P


Eerst mijn meissie!

full
 
Ik heb van deze foto's natuurlijk ook de originele in hoge resolutie.
Mocht daar interesse voor zijn wil ik die wel mailen.

Mail: info AT bhracing PUNT nl
 
Ook ik heb een hele leuke dag gehad. De eerste sessies leuk gereden met oa warrior princess en zac#375 Roy :? met wie ik overigens de laatste zac erg leuk heb "gestoeid".

Eén sessie met zijn drieen achter de marshall om de lijnen nog even wat beter onder de knie te krijgen. Dit was erg leuk en goed om te constateren dat het over het algemeen wel goed zit met de lijnen.

De laatste twee sessies heb ik heel gaaf gespeeld met :? op een blauwe R1 en Sjef op een duc 748 (geloof ik iets italiaans in ieder geval). De eerste sessie kwam ik maar niet voorbij die blauwe R1 waarvan ik toen nog dacht dat het ook een R6 was. En kwam Sjef er nog voorbij die gelukkig ook problemen had om die R1 dude voorbij te steken, hem lukte het uiteindelijk wel. De tweede sessie heb ik de R1 meneer naar achteren gesommeerd 8-) (netjes gevraagd hoor) en ben ik zowel hem als Sjef voor gebleven vond ik wel tof.

Het einde was wat minder omdat ik die afsloot met Dustpuppy bij de eerste hulp in het ziekenhuis. Alhoewel dat achteraf ook wel weer humor was (leuk fotootje van hem en zijn gapende wond gemaakt :o ). Toen hij de tetanus spuit ging krijgen had ik nog de hoop dat de zuster (net als in de film) zou zeggen "ontbloot uw billetjes maar even dan kan ik u een spuitje geven", helaas hij kreeg hem in zijn bovenbeen. Ach de voorpret was ook wel leuk :P
 
Ik heb van deze foto's natuurlijk ook de originele in hoge resolutie.
Mocht daar interesse voor zijn wil ik die wel mailen.

Mail: info AT bhracing PUNT nl

Heb je geen foto's gemaakt in de andere sessies?

Ik zat in de groene groep, NR 6... :)
 
Onze plaatjes. :)

STC_0631_640x480.jpg


STC_0628_640x480.jpg


STA_0614_640x480.jpg


STA_0619_640x480.jpg


STA_0621_640x480.jpg


STA_0629_640x480.jpg


STA_0638_640x480.jpg


STA_0643_640x480.jpg


STB_0620_640x480.jpg


STB_0622_640x480.jpg


STB_0627_640x480.jpg


STB_0630_640x480.jpg


STB_0639_640x480.jpg


IMG_0595_640x480.jpg


IMG_0596_640x480.jpg


IMG_0600_640x480.jpg


IMG_0601_640x480.jpg


IMG_0604_640x480.jpg


IMG_0640_640x480.jpg


IMG_0641_640x480.jpg


IMG_0642_640x480.jpg



Zo dan, dat waren ze. Met dank aan fotografe Sissi. :}

De meesten zijn van de mensen uit ons cluppie. Maar als iemand zich herkent en de foto in het groot wil hebben, moet hij of zij maar ff mailen. :)
 
Hey BHRacing,

Ik heb gisteren ook voor het eerst op Zandvoort gereden. Reed in de gele groep van Vicky Gray, heb ENORM genoten!!! *D
Heb je toevallig ook een foto van nr. 209? :?
 
;( geen piccie van mij terwijl ik juist zo lekker met m'n knie door de Hugenholtz heenging... ;(
 
Zo dan, dat waren ze. Met dank aan fotografe Sissi. :}

De meesten zijn van de mensen uit ons cluppie. Maar als iemand zich herkent en de foto in het groot wil hebben, moet hij of zij maar ff mailen. :)

En mijn Pictures van en op de R1 dan ;( en Sissi mist ook nog een schade gevalletje ;)
 
En mijn Pictures van en op de R1 dan ;( en Sissi mist ook nog een schade gevalletje ;)
Aangezien dat 'persoonlijke' foto's waren, wist ik niet of het de bedoeling was om die ook MF te zetten. En dat geldt iig voor dat schadegevalletje. ;)
 
Aangezien dat 'persoonlijke' foto's waren, wist ik niet of het de bedoeling was om die ook MF te zetten. En dat geldt iig voor dat schadegevalletje. ;)

Orph heeft gelijk!
Maar je hebt mijn E-mail :+
Had ik al gezegt dat de pictures mooi geworden zijn :9~
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan