VRO I perikelen..

Geroen

Die hard MF'er
18 nov 2002
583
0
Utrecht
Twitter
In een eerder topic heb ik al verteld over de diefstal van mijn R6. Deze staat nu voor reparatie bij Molenaar. Het wachten is op een contactslotstet (is in backorder in Japan). Zoals ik ook al heb verteld kon ik daardoor mijn bestelde VRO I (voor vandaag, vrijdag de 15e) niet doen.
Gelukkig was er een collega motorrijder zo goed om me uit de brand te helpen en we hebben van datum geruild. HULDE aan Spyder!!!! Nu sta ik voor aanstaande donderdag 21 augustus gepland.
Vandaag maar weer ff gebeld met motorzaak en wat blijkt, slotset kan nog wel anderhalve week duren!!! Da’s dus mooi een dikke halve week te laat :( Nu kan ik de VRO nog steeds niet doen en ben ik nog steed mijn geld kwijt of moet een motor huren.
Een schakelaartje inbouwen om m’n motor zonder sleutel te laten lopen kost een uur of drie omdat daarvoor blijkbaar de motor weer helemaal afgebouwd moet worden. (Stekker zit ergens ver weg onder de tank).
Lekker blij wordt je hiervan …………… NOT

Wellicht is er weer iemand die met me wil ruilen of die de VRO I wil overnemen van me?
Aanstaande donderdag de 21e op Lelystad.
06 **** ****


[me]fizzer600 denkt dat hij die slotset zelf maar gaat halen in Japan…[/me]
 
Laatst bewerkt:
Als het de VRO bij KNMV is (en niet bij NMV ofzoiets) dan wil ik hem wel van je overnemen. Stuur maar een mailtje.

Wat betreft stuurslot; Ja, dat weet ik. Het lijkt zo simpel maar het is dus een gigantische tering klus. Ik heb ook heel wat afgevloekt. ;)
 
Gozer heeft een week de tijd om die schakelaar in te bouwen, moet toch lukken/kunnen?
Voor het geld dat ik daarvoor kwijt ben kan ik wel een R6 voor een dagje huren. Kan ik gelijk het nieuwe model ff testen.

Enneeh, puntmuts: you've got mail
 
Terug
Bovenaan Onderaan