vtr 1000 sp 1&2 topicje (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
trek de kuip van je kontje er eens af en kijk dan de bedrading van je SP eens na.
laatst had ik dat de motor gewoon geen injectie meer had,viel ineens de brandstoftoevoer weg en stopte de motor alsof de begrenzer erop stond.
bleek een doorgesleten + draad van het injectiesysteem te zijn.

Kheb hem al helemaal gestripped en was al bezig met alles checken want dit lijkt me toch eigenlijk een elektronica probleem te zijn. Bedrading en connectoren ga ik allemaal nalopen.....Kwam al wel een geoxideerde verbinding tegen maar ook al hangt de gehele connector los dan loopt de motor nog... dus die zal het niet zijn.

Schijtzooi :(

Ik ga de tank er ook nog even afhalen maar dan moet ik eerst ff de benzine overpompen ofzow.. geeft altijd zo'n smeerboel.
Hier m'n naked
full
 
Contactspray erin spuiten en GO!!!!!!!!!!!!!!

Dat ga ik wel doen, maar zoals ik al schreef >> ook al hangt deze connector LOS cq NIET VERBONDEN dan rijdt de VTR nog prima...dus het probleem zit ergens anders..
Maar waar ??
Iemand ooit problemen gehad met de brandstofpomp ? dat de druk in elkaar klapte ofzo ?
Ik baal hier echt van met dit lekkere weer :(
 
trek de kuip van je kontje er eens af en kijk dan de bedrading van je SP eens na.
laatst had ik dat de motor gewoon geen injectie meer had,viel ineens de brandstoftoevoer weg en stopte de motor alsof de begrenzer erop stond.
bleek een doorgesleten + draad van het injectiesysteem te zijn.

SP1KE, viel je motor geheel uit of klapte gewoon je toerental in en had je totaal geen koppel meer ? Dat laatste heb ik dus.....
Weet je zo welke draad het was en wat voor kleur ?
 
SP1KE, viel je motor geheel uit of klapte gewoon je toerental in en had je totaal geen koppel meer ? Dat laatste heb ik dus.....
Weet je zo welke draad het was en wat voor kleur ?
de volledige elektronica funtioneerde,startmotor en verlichting alles,alleen de PGM FI unit kreeg geen fut meer waardoor de brandstoftoevoer stokte,dus dat koppel enzo deed niet terzake,hij kreeg geen brandstof ,maar dat duurde 1 a 2 seconden,dat was niet genoeg om af te slaan,en dan pakte de motor weer op.
maar wel nadat de berijder een flinke klap had gehad,en de schrik erin zat.
dat draadje zat aan de linkerzijde van je subframe,komt direct uit de injectieunit,kleur durf ik je niet te zeggen,maar bij mij was die te herkennen omdat het draadje tegen het subframe doorgeschuurd was in de loop der maanden/jaren
 
hallo allemaal!!

Ben van plan een Powercommander aan te gaan schaffen.
Wie weet hoeveel vermogen?koppel je erbij pakt?? Hij is reeds voorzien
van BMC filters en van Hotcams. Hoor het wel.

Have a nice TT-race!! :] :]
 
Dat ga ik wel doen, maar zoals ik al schreef >> ook al hangt deze connector LOS cq NIET VERBONDEN dan rijdt de VTR nog prima...dus het probleem zit ergens anders..
Maar waar ??
Iemand ooit problemen gehad met de brandstofpomp ? dat de druk in elkaar klapte ofzo ?
Ik baal hier echt van met dit lekkere weer :(

Sterkte ik kan je helaas niet helpen... |( mooi weer??? Waar in godsnaam ben je? ik zit hier de hele dag al te balen dat Assen voor mij niet doorging omdat het noodweer was de hele ochtend |( ;(
 
Ja hoor, die 1000km's zitten op mijn nieuwe SP-2 2004. *O* Nu kunnen die Laser Duo-tech dempers en de powercommander erop. Ook even die flappervalve modificatie doen. :9~

Ik heb nog wel een paar vraagjes:
1. Hoe zal ik de motor laten afstellen ivm de dempers; a. met de roadlegal inserts, b. met de race inserts of c. zonder inserts?
2. Wie heeft er een N-W-S hugger op zijn SP (het liefst de Silver Ghost)? graag een piccie.

full


Hier de Sp-2 + de trotse eigenaar *D
 
Ja hoor, die 1000km's zitten op mijn nieuwe SP-2 2004. *O* Nu kunnen die Laser Duo-tech dempers en de powercommander erop. Ook even die flappervalve modificatie doen. :9~

Ik heb nog wel een paar vraagjes:
1. Hoe zal ik de motor laten afstellen ivm de dempers; a. met de roadlegal inserts, b. met de race inserts of c. zonder inserts?
2. Wie heeft er een N-W-S hugger op zijn SP (het liefst de Silver Ghost)? graag een piccie.

(Afbeelding)

Hier de Sp-2 + de trotse eigenaar *D
Laten afstellen zonder inserts, minder tegendruk en geluid lijkt op twee broertjes heb ik horen zeggen..... :P

Flappervalve is alleen voor geluid te reduceren bij bepaald toerental, levert geen extra vermogen op. www.rc51.org

Zou persoonlijk ook die lolly´s eraf halen en platte knippers erop zetten.

Als je die lasers erop zet moet je even opletten dat je tussenstuk van de laser niet tegen het aluminium bevestigingsoog van de originele uitlaat zit, die heeft nl een extra bevestiging....ZAGEN !! heb ik zelf ook gehad met m´n hotcams...

Veerpoten 5 mm laten zakken door kroonplaat :Y

Succes !
 
Laatst bewerkt:
Even over TT :

Zaterdagochtend helemaal verrot geregend...wat een klxte weer !! :r

Later werd het gelukkig beter, was lekker druk, moto gp was weer super met doctor rossi!! na de moto gp naar huis, was lekker druk.

Reden veel klpd wagens, ff opletten.

Alom een geslaagde dag....

TWIN POWER *D
 
Laten afstellen zonder inserts, minder tegendruk en geluid lijkt op twee broertjes heb ik horen zeggen..... :P

Flappervalve is alleen voor geluid te reduceren bij bepaald toerental, levert geen extra vermogen op. www.rc51.org

Zou persoonlijk ook die lolly´s eraf halen en platte knippers erop zetten.

Als je die lasers erop zet moet je even opletten dat je tussenstuk van de laser niet tegen het aluminium bevestigingsoog van de originele uitlaat zit, die heeft nl een extra bevestiging....ZAGEN !! heb ik zelf ook gehad met m´n hotcams...

Veerpoten 5 mm laten zakken door kroonplaat :Y

Succes !

De knippers staan nog op de todo-list even als een ander ruitje en een andere kentekenhouder. Maar first things first.
Heb jij er een hugger op zitten en zo ja, welke (+piccie)?
 
de volledige elektronica funtioneerde,startmotor en verlichting alles,alleen de PGM FI unit kreeg geen fut meer waardoor de brandstoftoevoer stokte,dus dat koppel enzo deed niet terzake,hij kreeg geen brandstof ,maar dat duurde 1 a 2 seconden,dat was niet genoeg om af te slaan,en dan pakte de motor weer op.
maar wel nadat de berijder een flinke klap had gehad,en de schrik erin zat.
dat draadje zat aan de linkerzijde van je subframe,komt direct uit de injectieunit,kleur durf ik je niet te zeggen,maar bij mij was die te herkennen omdat het draadje tegen het subframe doorgeschuurd was in de loop der maanden/jaren

het draadje waar spike over praat is zwart(stekkers) en voorziet de brandstofopvoerpomp(in je tank) van spanning, als deze dus is doorgesleten, krijgt je brandstofpomp dus geen voeding...
 
Dat ga ik wel doen, maar zoals ik al schreef >> ook al hangt deze connector LOS cq NIET VERBONDEN dan rijdt de VTR nog prima...dus het probleem zit ergens anders..
Maar waar ??
Iemand ooit problemen gehad met de brandstofpomp ? dat de druk in elkaar klapte ofzo ?
Ik baal hier echt van met dit lekkere weer :(


je zou de brandstofopvoerpomp kunnen controleren, hier zit nl een klein groffilter voorgemonteerd, zou maar zo kunnen dat deze verstopt zit, en dus de problemen veroorzaakt die jij beschrijft.
brandstofpomp zit in de tank aan de onderkant gemonteerd..
succes harald
 
Ja hoor, die 1000km's zitten op mijn nieuwe SP-2 2004. *O* Nu kunnen die Laser Duo-tech dempers en de powercommander erop. Ook even die flappervalve modificatie doen. :9~

Ik heb nog wel een paar vraagjes:
1. Hoe zal ik de motor laten afstellen ivm de dempers; a. met de roadlegal inserts, b. met de race inserts of c. zonder inserts?
2. Wie heeft er een N-W-S hugger op zijn SP (het liefst de Silver Ghost)? graag een piccie.

(Afbeelding)


Hier de Sp-2 + de trotse eigenaar *D

Wat je nog meer kunt doen is het tweede luchttoevoer systeem eruit halen. scheelt gewicht, negatieve druk bij de cilinderkop en je vervuilt het mileu meer......... :Y

(zie ook www.rc51.org/pair.htm)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan