VTR meeting 2007

Op welke dag gaan we deze rit doen?

  • zondag 8 juli

    Stemmen: 2 11,8%
  • zondag 15 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 22 juli

    Stemmen: 15 88,2%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Iemand die nog interesse heeft in een mooie VTR firestorm bouwjaar 2002?Km-stand circa 35.700 (circa omdat ik er nog op rijdt), bij 30500 onderhoudsbeurt gehad waarbij de ketting en tandwielen vernieuwd zijn, alle vloeistoffen vervangen en natuurlijk het reguliere onderhoud wat er dan tijdens zo'n beurt wordt gedaan, voorzien van goede mpp banden. Perfect onderhouden en zit er dan ook als nieuw uit. Onderhoudsboekje is aanwezig en tevens afgestempeld!! Voorzien van veel accesoires. Hij gaat weg omdat ik ga overstappen op een cbr 600rr.

hier wat fotootjes voor de liefhebber :+ Bij evt. interesse, mail staat in mijn profiel. Meer foto's op aanvraag en bij serieuze interesse.

[afbeelding]


[afbeelding]

:o Nu moet je je nickname aanpassen :o
 
:o Nu moet je je nickname aanpassen :o

Naja je kan maar 1x je nickname veranderen, ennuh als ik mijn nickname verander moet je je overal weer opnieuw introduceren omdat iedereen denkt dat je nieuw bent :+ Dus pas mijn onderschrift wel aan ;) Veel plz vandaag allemaal @ Nijmegen...
 
Was een erg leuk ritje. Helaas waren we maar met 6 man. Ik hoop dat iedereen droog en veilig thuis gekomen is nadat de groep gesplitst was. D'r had iemand een schroef in z'n band zitten, dus zijn voorzichtig richting huis terug gereden.
 
Was een erg leuk ritje. Helaas waren we maar met 6 man. Ik hoop dat iedereen droog en veilig thuis gekomen is nadat de groep gesplitst was. D'r had iemand een schroef in z'n band zitten, dus zijn voorzichtig richting huis terug gereden.

Yep firegirl, was leuk ritje. Leuk groepje ook, moeten we vaker doen. Helaas abrupt eind door schroefje :( En voor Patrick heb ik nog wel een oplossing voor als zijn Tomtom niet duidelijk genoeg is, plak er gewoon een 2e op. Of een 3e, of een .....

Thx allemaal en tot de volgende keer.
full
 
De opkomst was wat minder en de schroef was erg balen! Hopelijk kan de band nog worden gerepareerd. Het weer daarentegen was des te mooier!

Al met al lekker gereden en een volgende keer hopen op meer deelnemers...
 
De opkomst was wat minder en de schroef was erg balen! Hopelijk kan de band nog worden gerepareerd. Het weer daarentegen was des te mooier!

Al met al lekker gereden en een volgende keer hopen op meer deelnemers...

Een band kan nooit gerepareerd worden, deze moet altijd vervangen worden met zoiets!! Bij een auto doen ze er nog wel is een binnenband in en bij een scooterband een prop maarre bij een motor kan dit niet, te gevaarlijk. Het risico dat de band alsnog weer klapt.... ook beter voor je eigen veiligheid!!
 
Een band kan nooit gerepareerd worden, deze moet altijd vervangen worden met zoiets!! Bij een auto doen ze er nog wel is een binnenband in en bij een scooterband een prop maarre bij een motor kan dit niet, te gevaarlijk. Het risico dat de band alsnog weer klapt.... ook beter voor je eigen veiligheid!!

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Ja, nu zijn we beland bij een oude discussie waar ook fabrikanten, specialisten etc. niet uit zijn. Is het nu wel of niet veilig om een motorband te "proppen" met speciaal hiervoor ontwikkeld materiaal. Is het een "thuiskomertje" voor maximaal 60 km/uur of kun je er ook gewoon top! mee raggen.

Kies je voor zekerheid dan kies je voor nieuw! Ben je overtuigd van techniek en het te gebruiken materiaal voor de reparatie dan kun je voor een prop kiezen.

Ik heb zelf jaren een nieuwe band (2e keer in korte tijd een spijker dus 2x €200! '( ) helemaal opgereden met een prop! O-) Geen centje pijn. Geluk gehad? Gewoon goed product? Goede reparatie? Ik weet het niet. Maar ik zou het niet zo snel weer doen, dan maar wat meerkosten, desnoods wat minder activiteiten met de motor wanneer geld er even niet is. Lees de discussie op het net

Overwegend advies is: proppen of binnenband in een TL band leggen alleen voor nood, altijd band z.s.m. vervangen! Ik houd mij er maar aan.
 
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Ja, nu zijn we beland bij een oude discussie waar ook fabrikanten, specialisten etc. niet uit zijn. Is het nu wel of niet veilig om een motorband te "proppen" met speciaal hiervoor ontwikkeld materiaal. Is het een "thuiskomertje" voor maximaal 60 km/uur of kun je er ook gewoon top! mee raggen.

Kies je voor zekerheid dan kies je voor nieuw! Ben je overtuigd van techniek en het te gebruiken materiaal voor de reparatie dan kun je voor een prop kiezen.

Ik heb zelf jaren een nieuwe band (2e keer in korte tijd een spijker dus 2x €200! '( ) helemaal opgereden met een prop! O-) Geen centje pijn. Geluk gehad? Gewoon goed product? Goede reparatie? Ik weet het niet. Maar ik zou het niet zo snel weer doen, dan maar wat meerkosten, desnoods wat minder activiteiten met de motor wanneer geld er even niet is. Lees de discussie op het net

Overwegend advies is: proppen of binnenband in een TL band leggen alleen voor nood, altijd band z.s.m. vervangen! Ik houd mij er maar aan.

Ik gok het er niet op... gooi liever ff wat geld er tegenaan voor een nieuw bandje dan dat ik er met 180km/u vanaf stuiter en het evt. niet na kan vertellen. Ik houd nog wel van een lekker stukje sturen waarbij dus de temp. in de band aardig oploopt, zal je maar gebeuren dat de band klapt of van de velg loopt... no way!!Ik begin er niet aan.... :+ Ik kies voor zekerheid!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan