VTR SP1&2 Topic Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje aan NLEDO:

Zou je voor mij eens een foto kunnen maken van het beugeltje voor de nozzle van jou Pro-Oiler?
Heb even een voorbeeldje nodig.
Alvast dank.

:)

Sorry voor de vertraagde reactie. Ik zal vanavond even kijken of ik een fotootje van de Pro-Oiler kan maken. Is geen Rocketscience, heb het M6 boutje gebruikt dat voor gebruik van een paddock-stand bedoeld is. Functioneert al 15k km zonder problemen.

Groeten uit Zwitzerland.

PS. Iemand geinteresseerd in een nieuw paar Durbahn glasvezel airscoops voor SP2 of een SP1 Durbahn carbon/glasvezel airbox? De scoops zijn 100% nieuw, de airbox heeft een week op mijn SP gezeten. Leverde gezeur op met de Zwitserse autoriteiten, ik heb SP1 airscoops op mijn Honda en die dingen gaan er nooit meer af. 80°C Tijdens vlot toergebruik of circuit. Ik ben met Kerst in Nederland en kan de delen meenemen.
Oh ja, ik heb ook nog een originele SP2 airbox in de aanbieding.
 
Sorry voor de vertraagde reactie. Ik zal vanavond even kijken of ik een fotootje van de Pro-Oiler kan maken. Is geen Rocketscience, heb het M6 boutje gebruikt dat voor gebruik van een paddock-stand bedoeld is. Functioneert al 15k km zonder problemen.

Groeten uit Zwitzerland.

PS. Iemand geinteresseerd in een nieuw paar Durbahn glasvezel airscoops voor SP2 of een SP1 Durbahn carbon/glasvezel airbox? De scoops zijn 100% nieuw, de airbox heeft een week op mijn SP gezeten. Leverde gezeur op met de Zwitserse autoriteiten, ik heb SP1 airscoops op mijn Honda en die dingen gaan er nooit meer af. 80°C Tijdens vlot toergebruik of circuit. Ik ben met Kerst in Nederland en kan de delen meenemen.
Oh ja, ik heb ook nog een originele SP2 airbox in de aanbieding.

PM me.... Ik heb intresse
 
Laat ik ze nou niet verzekerd hebben...... B|
Ik hou het op kerstdrukte, m'n vader was postbeambte, dus ik weet dat het tot enkele dagen kan duren....
Heb je het Tracktracenummer?
Kan je zien waar het uithangt op www.tracktrace.nl


:)

Heb gister mijn achterbrug naar Groningen gestuurd en die ligt nu nog in Zwolle.
Had er normaal gesproken dus al moeten zijn....
 
Laatst bewerkt:
Heb je het Tracktracenummer?
Kan je zien waar het uithangt op www.tracktrace.nl


:)

Heb gister mijn achterbrug naar Groningen gestuurd en die ligt nu nog in Zwolle.
Had er normaal gesproken dus al moeten zijn....
buurman zit bij de post en die draait van 9 tot 21 elke dag , minder mensen en in drukke tijden huren ze gewoon in .. inhuur is goedkoper de fouten nemen ze op de koop toe
 
Ik zou me niet zo druk maken over dat pakketje komt echt wel goed ik verstuur er regelmatig 1 en het duurt soms wel een week voordat hij er is,het is volgens mij nou eemaal niet zo een snelle bedoeling daar bij tnt. 8-) 8-) 8-) gr ivo.
 
Nieuwe%20piep'm%20deel%204.jpg


:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan