VTR SP1&2 Topic Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mooi kerstcadeau voor onder de boom ;)


Aha, schiet me iets te binnen :)

Ik heb nog twee van die ophangbeugels van zulke Two Brothers kanonnen.

Iemand nog op zoek naar zoiets ?
Voor 45 euro ben je de man !

(ff plaatje misbruiken)
full
 
Laatst bewerkt:
Haha, mooi plaatje!!
Alles goed aangekomen, en er verder tevreden mee!!?? *O* *O*
Jazeker! :Y
Ik ga ff opzoek naar een Tig-lasser voor dat ophangpunt en volgens mij is bij het vervoer het uiteinde van een linkpijp een beetje vervormt waardoor hij wat slecht in de demper schuift. Maar dat klop ik wel weer ff terug. Geen probleem.
Dempers zelf zien er pico uit en als ik ermee schud dan hoor ik geen verbrand demperwol heen en weer gaan. Zou haast goed moeten zijn.

[me="G_U_U_S"]is very heppie![/me]


:)
 
Vraagje aan NLEDO:

Zou je voor mij eens een foto kunnen maken van het beugeltje voor de nozzle van jou Pro-Oiler?
Heb even een voorbeeldje nodig.
Alvast dank.

:)

:) Zoals beloofd! Vandaag even de garage in gedoken vor een paar fotootjes. Wat je niet kunt zien is dat ik het pompje aan de linkerkant naast de accu en het aansluitblokje aan de rechterkant tussen het subframe gemonteerd heb. Beide zitten dan aan de meest logische kant, de pulsgever van de bak zit ook links en je kan de draad bij de accu aftakken. Pompje links is ook zinvol omdat je tandwiel ook links zit.

De nozzle bij het achterwiel (tandwiel ziet er toch mooi uit voor 18k km?):

Junk002.jpg


De 'controller' naast de tank:

Junk005.jpg


Het voorraadtankje in het kontje tegen het achterlicht:

Junk006.jpg

Junk007.jpg

Junk009.jpg


De doorvoer vanaf het frame naar de achterbrug; ik heb het dunne slangetje in een benzineleiding gestoken voor een betere bescherming en het uiterlijk.

Junk012.jpg

Junk014.jpg

Junk013.jpg
 
Dempers zelf zien er pico uit en als ik ermee schud dan hoor ik geen verbrand demperwol heen en weer gaan. Zou haast goed moeten zijn.

[me="G_U_U_S"]is very heppie![/me]


:)

denk dat dat komt omdat ze compleet leeg zijn........weet het haast wel zekers...... :)
 
Netjes gemonteerd allemaal :Y

SP als pekelfiets?

Pekelfiets? Nou nee! Mijn SP is gewoon nog vies...
Ja, ik ben een slechte baas dit jaar...ik weet het. Mijn motorfiest moet nog gepoetst worden voor het nieuwe seizoen. Na mijn laatste 4-daagse trip in de Franse Alpen eind Oktober heb ik heb alleen gewassen. Achterwiel is altijd een beetje een vette bende.
Maar, oliefiltertje heb ik al liggen dus komende weken gaat hier iets gebeuren. Mijn SP moet mijn aandacht nu ook delen met een oude '72 Cadillac.

Prettige Kerstdagen allemaal!
 
:) Zoals beloofd! Vandaag even de garage in gedoken vor een paar fotootjes. Wat je niet kunt zien is dat ik het pompje aan de linkerkant naast de accu en het aansluitblokje aan de rechterkant tussen het subframe gemonteerd heb. Beide zitten dan aan de meest logische kant, de pulsgever van de bak zit ook links en je kan de draad bij de accu aftakken. Pompje links is ook zinvol omdat je tandwiel ook links zit.

De nozzle bij het achterwiel (tandwiel ziet er toch mooi uit voor 18k km?):

[afbeelding]

De 'controller' naast de tank:

[afbeelding]

Het voorraadtankje in het kontje tegen het achterlicht:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

De doorvoer vanaf het frame naar de achterbrug; ik heb het dunne slangetje in een benzineleiding gestoken voor een betere bescherming en het uiterlijk.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hélemaal super. Daar kan ik wat mee.
Vind deze oplossing voor de bevestiging van de nozzle mooier dan die van PO zelf.
Bedankt :)
 
denk dat dat komt omdat ze compleet leeg zijn........weet het haast wel zekers...... :)
Heb hier nog een doos demperwol liggen maar ik ga eerst maar eens luisteren wat er voor geluid uitkomt.
Dat zal nog wel ff gaan duren want 't brommertje ligt helemaal uitelkaar momenteel. Binnenkort even wegbrengen voor de klepspelingcontrole, nieuwe voorband, nieuwe lagers en misschien dat ik de wielen nog laat coaten.
PO monteren, vloeistoffen verversen, achterkant ophogen, dempers monteren, nog ergens een PC scoren....

Pfieuw.... kep het nog druk deze winter....


:)
 
Staat je PO dan niet te rijk?

Misschien kan ik inderdaad nog wel een tikje terug in de instelling. Overigens is de omschrijving zoals PO hem geeft ook tamelijk conservatief (lees: rijk), ik ben afgelopen winter al in de basis instellingen een tabel terug gegaan.
Maar liever een klein beetje te veel (mijn achterband is uiteraard niet vol gespetterd), dan te weinig. Roest de velg niet...;-))
Mijn ketting loop zo mooi soepel sinds ik dat ding heb. Ik heb geen aandelen, maar de PO is een van de beste aankopen die ik gedaan heb voor mijn SP. Het is bijna zoals een kardanfiets, je hebt er geen omkijken naar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan