vtr sp1 sc45 brandstofverbruik

Rolandk

Rookie
8 aug 2008
3
0
Vianen
Kan iemand wat vertellen over het brandstofverbruik van een SP1.In mijn geval gaat het lampje branden tussen de 175 en 200 km. Er gaat dan +/- 14 ltr in.Is dit normaal?
 
Kan iemand wat vertellen over het brandstofverbruik van een SP1.In mijn geval gaat het lampje branden tussen de 175 en 200 km. Er gaat dan +/- 14 ltr in.Is dit normaal?

Je verbruik ligt dus zo tussen de 1:12,5 en 1:14 ofzo,
als ik dit topic bekijk: Extreem verbruik honda vtr sp1! is dat vrij normaal..

Ik zie daar:
- 1:12/13
- 180 km op een tank
- 1:14
- 160 km op een tank

Lijkt me dus normaal als ik die getallen zo zie...

Robert
 
Laatst bewerkt:
Normaal verbruik is ong 1-12 als je sportief rijd, en als je pech hebt zuipt ie nog meer. Wel brute fiets met veel koppel, powercommander zou volgens zeggen ietsje schelen in verbruik al hoewel ik daar aan twijfel, mijn 1000rr ging er meer door drinken maar nog lang geen 1-12. Als we met de club naar dl of luxemburg gaan dan is de sp met krap 160 km uit de tank de eerste die moet tanken.
 
Okee, ik weet genoeg.Er mankeert dus wat dat betreft niets aan mij motor.Aan die kleine aktieradius moet ik dus maar wennen. Verder een topmachine! Heb 'm nog niet zo lang.Wel wat anders dan een cb5oo/z650/gs750 maar dat is wel 15-25 jaar geleden!
groet Roland
 
Hoi Roland ken het probleem , ik heb zelf ook een vtr sp1.
maar kijk en vraag hier maar eens.

VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 13 Summeredition Part 2

Allemaal SP bezitters, die veel van hun motor afweten(soms zelfs teveel) :9 .

Okee, ik weet genoeg.Er mankeert dus wat dat betreft niets aan mij motor.Aan die kleine aktieradius moet ik dus maar wennen. Verder een topmachine! Heb 'm nog niet zo lang.Wel wat anders dan een cb5oo/z650/gs750 maar dat is wel 15-25 jaar geleden!
groet Roland
 
ik heb ook een sp1 en heb paar maanden geleden een pc3 in laten bouwen en af laten stellen in goes.
loopt nu met pc3 1 op 15 daarvoor 1 op 13 staat fabriek af iets te rijk afgesteld.
reageerd ook bruter op het gas nu en 132.6 pk en 113nm op wiel. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan