Vtr SP1 & SP2 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie had er nu een lekke/defecte achterschokbreker ?

Ik heb nog een goede liggen die voor 75 euro weg mag !


Ik heb ook nog andere onderdelen over voor de SP1/SP2 dus mocht iemand nog iets zoeken laat maar horen en ik kijk of ik het (over) heb :)
 
nou fantastisch zo een sp ,a sl het zo doorgaat moet ik toch een sponsor hebben voor achterbanden :P
 
zelfde probleem hiero

270 km en hoger over de autobahn is niet bevordelijk voor de sloffen

zaterdagavond de nieuwe BT 014 eronder,en als die op zijn gaan we michelin proberen
zit alleen te twijfelen aan de pilot power sport of tourband met 2ct technologie
de tourbandf heeft een breder en harder middenstuk,misschien dat die beter tegen het twingeweld kunnen?

wat denken jullie?
 
heb er nu een 2ct op maare zijkant en middenstuk gaan errug hard hoor
 
en is dat de race of tourband?

ImageServlet


Different rubber mixes in the center and on the shoulders of the tread, with specific front and rear compounds as well.
The Pilot Power 2CT puts all of our MotoGP-proven technology to work for you.
 
Ik heb nu de Metzeler Sportec M3.. ligt er net 500km om zo ongeveer.

Tot dusver bevalt het heel goed (tevens sportief gebruik)... tis geen circuitband, maar wel een sportieve band... voor meer circuitgebruik kan je beter de racetecs hebben (die heb ik ook liggen voor circuitgebruik)

Ben benieuwd hoe lang ik met die sportec doe, zal het bij gaan houden ;)
 
He hallo

ik heb een probleem mischien heeft iemand hier een antwoord op.
de tank van mijn sp1 trek vacuum zo erg dat er nu een deuk in mijn tank zit,
als ik door het ontluchtings slangetje wil blazen of zuigen lukt dit niet :( weet iemand hoe dit in elkaar zit.
zit er soms een klepje in die pas bij een bepaalde druk open gaat ?
hoop dat er iemand iets weet anders hou ik geen tank meer over. ;(
 
He hallo

ik heb een probleem mischien heeft iemand hier een antwoord op.
de tank van mijn sp1 trek vacuum zo erg dat er nu een deuk in mijn tank zit,
als ik door het ontluchtings slangetje wil blazen of zuigen lukt dit niet :( weet iemand hoe dit in elkaar zit.
zit er soms een klepje in die pas bij een bepaalde druk open gaat ?
hoop dat er iemand iets weet anders hou ik geen tank meer over. ;(


Ongelooflijk dat de motor is blijven lopen.
 
phoeh.. net flink wezen klussen aan de SP. Ik heb m helemaal kaal geschoren en vertroetelt.
Me sp-tje heeft nieuwe olie, nieuwe filters. Alles is op en top. Kreeg trouwens nog een compliment over de perfecte gasresponse! Morge me tank eens ff primeren en fillen en dan ben ik langzaamerhand klaar voor de spuiter (eindelijk!!!!!).

Moet nog een paar onderdelen voor me SP-2
dus @ H@NSIE: Ik zoek een lichtunit schakelaar (dat ding op je linker stuurhelft), kabeltje voor slotje buddy (omg, verloren tijden het rijden). 2 grote platte bouten voor kontje (die bij je tank).

Ben nu weer ff me veering aan het fixen.
 
phoeh.. net flink wezen klussen aan de SP. Ik heb m helemaal kaal geschoren en vertroetelt.
Me sp-tje heeft nieuwe olie, nieuwe filters. Alles is op en top. Kreeg trouwens nog een compliment over de perfecte gasresponse! Morge me tank eens ff primeren en fillen en dan ben ik langzaamerhand klaar voor de spuiter (eindelijk!!!!!).

Moet nog een paar onderdelen voor me SP-2
dus @ H@NSIE: Ik zoek een lichtunit schakelaar (dat ding op je linker stuurhelft), kabeltje voor slotje buddy (omg, verloren tijden het rijden). 2 grote platte bouten voor kontje (die bij je tank).

Ben nu weer ff me veering aan het fixen.

Hoeveel oliefilters heb jij?
 
Laatst bewerkt:
He hallo

ik heb een probleem mischien heeft iemand hier een antwoord op.
de tank van mijn sp1 trek vacuum zo erg dat er nu een deuk in mijn tank zit,
als ik door het ontluchtings slangetje wil blazen of zuigen lukt dit niet :( weet iemand hoe dit in elkaar zit.
zit er soms een klepje in die pas bij een bepaalde druk open gaat ?
hoop dat er iemand iets weet anders hou ik geen tank meer over. ;(

Moeilijk verhaal toch. Even gekeken, de druk die de brandstofpomp opbouwt is 3 kgf per vierkante centimeter. Er staat niet bij over welke oppervlakte hij dat doet, maar vast niet over een oppervlakte zo groot als de hele tank. Dus de kracht die uitgeoefend wordt per vierkante centimeter tank is lager dan 3,5 kilo. Lijkt me niet genoeg om deuken te trekken :?
 
Hoeveel oliefilters heb jij?


1tje :9 maar heb ook luchtfilters.

veering is gefixed. Net als titelpagina. Weeg dan zelf nog geen 65KG (eerder 60) maar houd wel van een beetje hard en racy..

o ja.. ik heb zo maar een idee dat mn SP als een totaal nieuwe motor gaat voelen. de 2 poten stonden zo'n beetje tot elkaars uiterste. klopte geen reet van! Nu staat die goed. Voelt goed en zal een hoop aan wegligging verbeteren! gek dat een beetje reboud of compressie zo'n ander veer karakter geeft :+ miehoe moet het allemaal nog een beetje leren. heb dan ook 15 jaar minder ervaring dan julder :z
 
1tje :9 maar heb ook luchtfilters.

veering is gefixed. Net als titelpagina. Weeg dan zelf nog geen 65KG (eerder 60) maar houd wel van een beetje hard en racy..

o ja.. ik heb zo maar een idee dat mn SP als een totaal nieuwe motor gaat voelen. de 2 poten stonden zo'n beetje tot elkaars uiterste. klopte geen reet van! Nu staat die goed. Voelt goed en zal een hoop aan wegligging verbeteren! gek dat een beetje reboud of compressie zo'n ander veer karakter geeft :+ miehoe moet het allemaal nog een beetje leren. heb dan ook 15 jaar minder ervaring dan julder :z

JA, dat klopt. Een luchtfilter. Heb ik nog nooit kunnen ontdekken bij de Piega of SB8K. Maar ze bestaan.
 
Wie had er nu een lekke/defecte achterschokbreker ?

Ik heb nog een goede liggen die voor 75 euro weg mag !


Ik heb ook nog andere onderdelen over voor de SP1/SP2 dus mocht iemand nog iets zoeken laat maar horen en ik kijk of ik het (over) heb :)

Ik heb net van Hans de spiegels, met geintegreerde knipperlichten, gekregen en gelijk gemonteerd. Ben nog niet uit welk glaasje (doorzichtig of oranje) er op blijft....
Kzal binnekort wel een foto'tje plaatsen.

@hans, bedankt voor de super-service! :} (wat is internet soms toch mooi en handig!)
 
Laatst bewerkt:
Zo, vanavond ff de complete vering weer onder de motor gezet. :)
De gehele setup voelt nu al een stuk steviger aan, en hij moet nog worden afgesteld.
Ben eindelijk toe aan de laatste fase..... *O*
 
ben er al uit de ontluchting zit onder de drie boutjes van de tankdop ring.
die zaten verstopt B| open gemaakt en ik kon weer door het slangetje blazen. *D
als dit verstopt zit krijg je toch echt deuken in de tank.en anders ruilen we wel van tank. :Y
 
ben er al uit de ontluchting zit onder de drie boutjes van de tankdop ring.
die zaten verstopt B| open gemaakt en ik kon weer door het slangetje blazen. *D
als dit verstopt zit krijg je toch echt deuken in de tank.en anders ruilen we wel van tank. :Y

OK, mooi dat je het gevonden hebt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan