Vtr SP1 & SP2 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
guus, ik kan je telnr nergens vinden???

kan je me die anders mailen?
patrickmugen kringelding hotmail punt com
 
*O* *O* *O*

Mooi weer die openingspost. Begint een professionele faq te worden. Zag nog al die veringsinstellingsfilmpjes (scrabble) die H@nsie postte in deel 7. Ben bang dat mijn server niet sneller is. Vooralsnog maar werken met de link:

Suspension Videos - Honda CBR1000 Forum : 1000RR.net

Daarop staat ook de uitleg dat je eerst de player moet downloaden. Misschien kan ik binnenkort wel een server gebruiken met een dikkere pijp naar buiten, dan mik ik al mijn files daarop en kunnen we daarvan gebruik maken.

edit: zie dat ze al in de openingspost staan. ik hou dit niet meer bij ... :+


Heb me huiswerk al gedaan Hakman 8-)

Net nog ff filmpje gedownload. O-)

Schnell und sicherauf dem Ring

Die Nürburgring Nordschleife und Helmut Dähne. Die unendliche Geschichte einer perfekten Symbiose. In diesem Film zeigt der "King am Ring" anhand von Grafiken und On-Board Aufnahmen auf einer Yamaha R1, wie Sie die grüne Hölle am Besten meistern.
 
Laatst bewerkt:
Heb me huiswerk al gedaan Hakman 8-)

Net nog ff filmpje gedownload. O-)

Schnell und sicherauf dem Ring

Die Nürburgring Nordschleife und Helmut Dähne. Die unendliche Geschichte einer perfekten Symbiose. In diesem Film zeigt der "King am Ring" anhand von Grafiken und On-Board Aufnahmen auf einer Yamaha R1, wie Sie die grüne Hölle am Besten meistern.

Hier een tegenhanger, schnell und unsicher auf dem Ring
http://media.putfile.com/Nurburgring-Incident -O-

Ik heb er ook een paar keer gereden, blijft indrukwekkend die baan :)
Alleen jammer dat alles gelijkertijd de baan op komt en dat maakt het ook gevaarlijk.
(Naast het gebrek aan uitloopzone.)
 
*O* *O* *O*

Mooi weer die openingspost. Begint een professionele faq te worden. Zag nog al die veringsinstellingsfilmpjes (scrabble) die H@nsie postte in deel 7. Ben bang dat mijn server niet sneller is. Vooralsnog maar werken met de link:

Suspension Videos - Honda CBR1000 Forum : 1000RR.net

Daarop staat ook de uitleg dat je eerst de player moet downloaden. Misschien kan ik binnenkort wel een server gebruiken met een dikkere pijp naar buiten, dan mik ik al mijn files daarop en kunnen we daarvan gebruik maken.

edit: zie dat ze al in de openingspost staan. ik hou dit niet meer bij ... :+

Volgensmij kan je zowat alles met de VLC player afspelen:
(de vids zijn trouwens .flv bestanden)

Download official VLC media player for Windows - VideoLAN

VLC - Features - VideoLAN
 
Ik lees wel erg vaak dat de carbon dempers van laser dat juist wel zouden moeten doen (maar goed, jij bent de expert, ik niet).. Ik heb de dempers 2dehands verkocht en ik hou idd verkleuring in de gaten :) Uit voorzorg ga ik vrijdag het glaswol vervangen en goed in de gaten houden. Vooralsnog ga ik van 5000km uit en dan controleer ik de glaswol, ziet het er goed uit, dan laat ik het nog ff!!

overigens, er zal toch wel een reden zijn waarom laser geen carbon dempers meer voor de sp1 levert :? Of komt dat door de laksheid van de gebruiker??

Ik had (heb) carbon dempers van Akrapovic (de echte) ;)
Vanwege een vroegere valschade is het carbon van 1 demper zwakker geworden, die is dan nu ook stuk gegaan (uiteindelijk). De andere is nog steeds als nieuw !..... (ik schat zeker 20.000km mee gereden)
Ik heb al spullen liggen om ze om te bouwen naar de titanium versie.
Was een setje van Akrapovic repair kit of iets dergelijks;
-vulling
-titanium huls
-ringen
-stickers
-Ohja, en gasdichte popnagels natuurlijk ! ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg een interessante link via de mail die ik nog niet had gezien:

Veranderingen circuit Assen

Niet verkeerd lijkt me, wordt het weer wat veiliger van ! :)

Er zijn een aantal bochten waar ik hard doorheen ga (met gewetensbezwaren) ;)
Liefst blijven we natuurlijk op de baan rijden maar bij een kleine vergissing is nu nog redding mogelijk. :)
 
Laatst bewerkt:
hou je dan bij meeuwenhoek niet heel weinig grind over?

Meeuwenmeer, en ietsje verder ligt de Ramshoek ;)

Ik denk dat je die 20 meter goed kan gebruiken om een foutje te corrigeren;
Even rechtop de curbs en de groenstrook over en verder doorsturen terwijl je blijft remmen.

Bij een highsider heb je sowieso altijd pech.....
 
Laatst bewerkt:
Meeuwenmeer, en ietsje verder ligt de Ramshoek ;)

Ik denk dat je die 20 meter goed kan gebruiken om een foutje te corrigeren;
Even rechtop de curbs en de groenstrook over en verder doorsturen terwijl je blijft remmen.

Bij een highsider heb je sowieso altijd pech.....

Ga er maar van uit dat Kenny Roberts e.d. wel weten wat ze adviseren. gaat wel hard hoor, bij Meeuwenmeer en Ramshoek .. Mooi dat ze aan het verbeteren blijven! *O*
 
Ga er maar van uit dat Kenny Roberts e.d. wel weten wat ze adviseren. gaat wel hard hoor, bij Meeuwenmeer en Ramshoek .. Mooi dat ze aan het verbeteren blijven! *O*

Hey Peter, Gerard (het oude baasje van je SP2) was net hier :)
Hij heeft een set oude BOS dempers gekocht voor z'n SP1 circuitracer :)

Hij heeft nog die zwarte SP2 en er een SP1 bijgekocht voor het circuitwerk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan