VTR1000 SP 1&2 topicje

Hebben jullie zin om hier vaker te komen om te lullen over d

  • Zekers!

    Stemmen: 110 59,8%
  • Misschien!

    Stemmen: 17 9,2%
  • Echt niet!

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Aprilia

    Stemmen: 17 9,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Ducati's

    Stemmen: 7 3,8%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Suzuki

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Yamaha

    Stemmen: 1 0,5%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Harley davidson

    Stemmen: 2 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    184
Status
Niet open voor verdere reacties.
haha neej m'n rode :P de groene is van m'n broertje.

Jah vertelde die motormuis me ook ff, goed in de spiegels kijken, en veel om je heen zien. Tjah als er gefocust op een bocht aan komt :] en het is er verder rustig verwacht je die motormuis niet.

Hij maakte er 35 tot 40 km te snel van, alleen de hoogt van de bekeuring kon hij niet bepalen.
Dat zie ik over een paar weekjes wel.

Heb eigenlijks wel verdomt veel mzzl gehad............ :+

O-)


Binnen de bebouwde kom meer dan 30km/h te snel betekent automatisch dat je voor de rechter moet komen :o
Dat is ook de reden dat die oom-agent niet de hoogte van de boete kon bepalen, dit gaat de rechter namelijk doen. Ook komt er dan een aantekening achter je naam te staan waardoor een volgende overtreding ook zwaarder wordt gestraft.

Behoorlijk klote voor je. Succes ermee.
 
Binnen de bebouwde kom meer dan 30km/h te snel betekent automatisch dat je voor de rechter moet komen :o
Dat is ook de reden dat die oom-agent niet de hoogte van de boete kon bepalen, dit gaat de rechter namelijk doen. Ook komt er dan een aantekening achter je naam te staan waardoor een volgende overtreding ook zwaarder wordt gestraft.

Behoorlijk klote voor je. Succes ermee.


Zo erg is het nu toch ook weer niet?

http://www.om.nl/boetebase/html/midden.php?id=246
 
Nou, dit heb ik ook alleen maar van een agent die mij staande hield toen ik met de auto 40km/h te hard reed op de A12. O-)

Dit was ook zo'n grensgeval.
 
sprinten.

he SP vrienden.

gister avond wezen rijden met een paar vrienden.
op een lange afgelegen weg gingen we van uit stilstand sprinten.
ik tegen een R6 (2001) en een gsxr600 (1999), ik dacht moet lukken, maar dat valt toch tegen hoor.

ze zijn sneller weg, en later tegen de 200 km/h loop ik pas in en tegen de 250 ga ik er pas voor bij.

nou moet ik zegen die gasten zijn ZAC rijders en weten wel hoe ze moeten starten.
op de eerste meters pakken ze echt een grote voor sprong die ik later pas goed kan maken.

wat is de beste manier om hem heel snel van ze plaats tekrijgen.
beste schakel moment ?? met of zonder koppeling ???
Ook zac gaan rijden ????
Goed oefenen in eerste versnelling met koppeling !!!
Stel ons nu niet teleur tegen zo'n r6.(schijtdingen lopen best hard)
Ik wil best mee volgende keer even bellen .
gr mike
 
he mike,

ja ik had het ff zwaar met sprinten.

maar natuurlijk is de maasvlakte lang genoeg dat me sp power overwon !!!


maar snel starten blijft lastig met zoveel power.
steigert snel, normaal is dat leuk, maar met sprinten niet.

ik ga geen zac rijden, of ik moet de postcode loterij winnen !!! (3207 !!!!!!!)

maar schakel je nou altijd tegen het rode aan of niet ??
het maxium koppel heb je dan toch al gehad ???

ps: en zeker snel weer rijden, ik moet zeer binnen kort een nieuwe pantoffel achter, zie je dan wel bij TEC !!!
 
@SP1 in da house: Same problem hiero. Kan gewoon niet vol gas wegtrekken in zijn 1 :(

Persoonlijk schakel ik ook altijd bij de 9500.
 
Hoi,

ff een vraagje, ik had al een nieuw post gemaakt, maar misschien kan ik het beter hier vragen:


Ik ben op zoek naar db killers voor mn two brothers uitlaten. M'n SPeen maakt een ongelooflijk lekker geluid maar toch....
Ik weet dat two bros ze zelf niet heeft. Ik heb hier ooit ergens gelezen dat db killers van een ander merk ook zouden passen. Maar ik kan het nergens meer terugvinden...

Ook zou ik graag willen weten wat een set k&n luchtfilters van waarde kan zijn op een sp1.

Bedankt!!!
 
Hoi,

ff een vraagje, ik had al een nieuw post gemaakt, maar misschien kan ik het beter hier vragen:


Ik ben op zoek naar db killers voor mn two brothers uitlaten. M'n SPeen maakt een ongelooflijk lekker geluid maar toch....
Ik weet dat two bros ze zelf niet heeft. Ik heb hier ooit ergens gelezen dat db killers van een ander merk ook zouden passen. Maar ik kan het nergens meer terugvinden...

Ook zou ik graag willen weten wat een set k&n luchtfilters van waarde kan zijn op een sp1.

Bedankt!!!

DBkillers van een laser hotcam passen precies, alleen ff een gaatje boren en goed vastzetten, anders blaas je ze er gewoon uit.

Ik heb K&N luchtfilters, maar merk niet veel verschil. Je hoeft ze niet te vernieuwen en kunt ze met een beetje olie weer hergebruiken.
 
Vandaag, nadat ik m'n racer klaargemaakt heb eens de schade aan de SP1 goed bekeken.

alle kuipdelen kapot,
Scheur in m'n toerentellerglas en toerenteller helemaal afgebroken,
rechterradiateur is verbogen en lek,
subframe is krom,
frame is gekrast door t grind,
deuk in de tank,
balansknop kapot,
schakelpook kapot,
voetsteun verbogen,
linkerdemper, bocht, steun en beugel is kapot,
topkuipsteun verbogen
rempotsteun en -slang kapot,

dus t valt eigenlijk nog wel mee,

Nu heb k in elk geval een reden om t frame zwart te maken voor t "Mondriaanproject".

Wordt vervolgd....
 
Vandaag, nadat ik m'n racer klaargemaakt heb eens de schade aan de SP1 goed bekeken.

alle kuipdelen kapot,
Scheur in m'n toerentellerglas en toerenteller helemaal afgebroken,
rechterradiateur is verbogen en lek,
subframe is krom,
frame is gekrast door t grind,
deuk in de tank,
balansknop kapot,
schakelpook kapot,
voetsteun verbogen,
linkerdemper, bocht, steun en beugel is kapot,
topkuipsteun verbogen
rempotsteun en -slang kapot,

dus t valt eigenlijk nog wel mee,

Nu heb k in elk geval een reden om t frame zwart te maken voor t "Mondriaanproject".

Wordt vervolgd....


Het is maar wat je mee vindt vallen.....

Succes er mee iig
 
Vandaag, nadat ik m'n racer klaargemaakt heb eens de schade aan de SP1 goed bekeken.

alle kuipdelen kapot,
Scheur in m'n toerentellerglas en toerenteller helemaal afgebroken,
rechterradiateur is verbogen en lek,
subframe is krom,
frame is gekrast door t grind,
deuk in de tank,
balansknop kapot,
schakelpook kapot,
voetsteun verbogen,
linkerdemper, bocht, steun en beugel is kapot,
topkuipsteun verbogen
rempotsteun en -slang kapot,

dus t valt eigenlijk nog wel mee,

Nu heb k in elk geval een reden om t frame zwart te maken voor t "Mondriaanproject".

Wordt vervolgd....

Hé Martin, jij hebt echt de smaak te pakken, ik had al een paar mooie verhalen laatst gehoort van Mike bolman, Maare met jou alles goed, met mij wel.
Ik heb laatst nog een supermotard erbij gekocht, hij is bijna af, ik zoek alleen nog iemand die mijn verlichting kan aansluiten, want daar heb ik geen kaas van gegeten.

Groetjes René,

(enne doe een beetje voorzichtig, ik wil je nog wel op de falke weekenden zonder botbreuken ontmoeten )
 
Hey Rene,

K zal je eerdaags ns bellen en ff bij je langskomen, kan k je nieuwe motor ff bekijken. Rij je nog wel ns? Mike kan zo je verlichting aansluiten (weet je in elk geval dat t goed gaat ;) )
 
Vandaag, nadat ik m'n racer klaargemaakt heb eens de schade aan de SP1 goed bekeken.

alle kuipdelen kapot,
Scheur in m'n toerentellerglas en toerenteller helemaal afgebroken,
rechterradiateur is verbogen en lek,
subframe is krom,
frame is gekrast door t grind,
deuk in de tank,
balansknop kapot,
schakelpook kapot,
voetsteun verbogen,
linkerdemper, bocht, steun en beugel is kapot,
topkuipsteun verbogen
rempotsteun en -slang kapot,

dus t valt eigenlijk nog wel mee,

Nu heb k in elk geval een reden om t frame zwart te maken voor t "Mondriaanproject".

Wordt vervolgd....

Valt wel mee????? Ik zal het niet graag willen hebben anders.
Maar zwart frame is wel :} :} :}
 
Yo Mannen,

Ik heb het idee dat mijn SP1 niet echt goed op temperatuur komt met dit weer, althans, ik bedoel hiermee de aangegeven temperatuur op het LCD scherm.
Als ik zo een beetje rond tuf (met weer zoals vandaag) komt de temp meter niet boven de 75 grd. Wat ik me er zo van herinner werd 'ie vorig jaar veel warmer....ook als ik ff stilsta loopt ie niet hoger op dan 86 grd.

Wat geeft de meter doorgaans bij jullie aan :?
 
@SP1 in da house: Same problem hiero. Kan gewoon niet vol gas wegtrekken in zijn 1 :(

Persoonlijk schakel ik ook altijd bij de 9500.

he Tyl,

ik heb zondag, weer lopen oefenen met sprinten.

na een paar keer ging het al stukken beter.
4 a 5000 toeren en dan met slippende koppeling weg rijden.
het voorwiel blijft laag en je gaat heel hard van ze plek.

binnen kort die maat van mij maar eens uitdagen met ze R6.
 
Dit weekend mijn "winterprojectje" van dit jaar uitgeprobeerd, SP2 achtervork in SP1. Alles werkt goed, lijkt iets stabieler in de bochten, langere wielbasis ?
Volgens test (Kicxstart ?) weegt de lichtste 1000 van dit moment 198kg met een volle tank (ZX 10), ik zit nu op hetzelfde gewicht voor mijn SP1, volle tank, streetlegal, niet slecht toch ?
Achtervork SP1 + hugger is te koop.....
 
he Tyl,

ik heb zondag, weer lopen oefenen met sprinten.

na een paar keer ging het al stukken beter.
4 a 5000 toeren en dan met slippende koppeling weg rijden.
het voorwiel blijft laag en je gaat heel hard van ze plek.

binnen kort die maat van mij maar eens uitdagen met ze R6.
Ze kunnen het wel de 2 jongens onder je tank :}
 
Kijk dat zijn de berichten. Ga ik het ook maar eens oefenen ;)
ZX7R blijf ik altijd goed en ook ver voor.
Maar een GSRX-750 uit 98 heb ik toch wel moeite mee..
 
Hey Rene,

K zal je eerdaags ns bellen en ff bij je langskomen, kan k je nieuwe motor ff bekijken. Rij je nog wel ns? Mike kan zo je verlichting aansluiten (weet je in elk geval dat t goed gaat ;) )
Bellen moet je zeker en keer doen, hij wordt wel mooi de Supermotard,

Enne als Mike de bedrading kan bekijken, en/of kan aansluiten zou dat wel mooi zijn, wel lekker dicht in de buurt teminste.
Het voordeel is ook, als je het iemand laat doen die er verstand van heeft ie niet zo lang bezig is, en dat scheeld mij weer in de kosten.

Kan jij mij het tel.nr mailen van Mike, dan bel ik ff om te vragen of hij intresse, en binnenkort tijd heeft.

Alvast bedankt René
 
ben sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van deze SP1
full


Hier ga ik zeker veel plezier aan beleven. Vanaf nu zal ik dit topic vaker volgen.

Heeft er iemand nog foto's met daarop andere knipperlichten? Met name aan de voorkant? Thanx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan