Vught...

Het zal wel aan het weer liggen :X

Zijn jullie eigenlijk mooiweer rijders of rijden jullie het hele seizoen door :?

Ik heb afgelopen seizoen gewoon doorgereden :] Zelfs in de regen rijden heeft wel wat, erg spannend. Leer je wel wat wel en wat vooral niet kan.
 
Ik rij gewoon door. Ik heb geen ander vervoersmiddel. Maar met het slechtere weer zal ik op kleine stukjes die gewoon te fietsen zijn, wel de fiets pakken i.p.v. de motor. Maar voorlopig vind ik dat het wel meevalt met het slechte weer.
 
Gisteren nog een toertochtje gehad met wat motoren.
Rondje richting Boxtel en terug.

We hebben eigenlijk maar een paar druppels gehad. Viel reuze mee.
Hoger in Nederland was het slechter hoorde ik.

Maar ja we wonen niet voor niks in't zuiden toch ;)
 
Gisteren nog een toertochtje gehad met wat motoren.
Rondje richting Boxtel en terug.

We hebben eigenlijk maar een paar druppels gehad. Viel reuze mee.
Hoger in Nederland was het slechter hoorde ik.

Maar ja we wonen niet voor niks in't zuiden toch ;)
:^ Al denkt mijn vriendinnetje daar anders over *D
 
Pfff :)

Afgelopen zaterdag, ik kom van m'n vriendin af (woont in Boxtel) ik rij naar Vught, staan de politie bij de Oude Ketting te controleren. Alcohol controle. Ik rij naar de desbetreffende agent, een motoragent :P Goed, ik blazen. Niets op, dus de tester gaf een P weer. Dus ik vraag aan hem, waar is nou m'n BOB sleutelhanger? "die krijg je niet, want je hoeft niemand te bobben :P Mja, stond ik met m'n mond vol tanden :P
 
Ik kreeg er wel een toen ik tussen Tilbrug en Den Bosch werd opgepikt door een politie auto en naar het BP tankstation werd geloodst om te blazen. Ik was al lang blij dat ik slecht hoefde te blazen. Want toen ze mij inhaalde en er "Politie Volgen" verscheen keek ik op mijn teller en die gaf toch echt 140 aan O-) Dus blazen, P van Prima en een sleutelhanger. It was my lucky day :]


Edit: Het hele verhaal klopt behalve dat ik die sleutel hanger al had en de agent er een opmerking over maakte |( :+
 
zo maar eens even een kickje geven ,omdat het toch echt weer tyd word om te gaan rijden ,nu maar hopen op beter weer.

En dan vlug maar eens afspreken om te gaan ryden.
 
Ik vroeg me al af wie het topic naar boven heeft
full
 
vught????? daar deugt de wind nog niet van hahaha
kennnen ze daar ook carnaval

ga denk ik ook nog wel me dochter is er klaar voor
full
 
jaja ,moet het wel een beetje weer zijn,en ik moet deze maanden veel werken ,dus ik hoop ergens het weekend tijd te hebben.
 
ik wacht ook al op goei weer kan ik mijn fietsje weer tevoor schijn halen :9
werken het is wat,ik weet er alles vanaf 57 uur is voor mijn niks in de week

hoe is het met jou oud beestje loopt die nog?????????
de mijne wel lekker in de schuur kacheltje er bij hij overleeft het wel
 
pfff.....uhhmm..hier hoor ik ook beetje thuis geloof ik......maar jullie allang niet meer voorbij zien komen ik lekker vandaag weer nog ff snel voor carnaval dat heerlijke ding uit mijn schuurtje gehaald het was weer toppie !! :} :} :} :]
 
pfff.....uhhmm..hier hoor ik ook beetje thuis geloof ik......maar jullie allang niet meer voorbij zien komen ik lekker vandaag weer nog ff snel voor carnaval dat heerlijke ding uit mijn schuurtje gehaald het was weer toppie !! :} :} :} :]

nee idd, veel ste druk met werken ,mischien zondag hem eens warm laten lopen......................................................
 
met carnaval zal ik mijn schatje eens heel wijs laten staan !!!....beter voor mij...beter voor mijn schatje (denk ik) :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan