waar 25 kw laten keuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

melk09

MF veteraan
16 jan 2011
1.485
1
Den Haag
hallo allen, ik heb voor mijn yamaha 600 div een 25 kit gezien op internet, veel goedkoper dan dat de dealer beweert..

nu is mijn vraag als ik hem zelf inbouw, kan ik hem dan
OF direct naar het rdw OF naar een yamaha dealer brengen om te laten keuren op 25kw?

wat is makkelijker ???
zelf inbouwen
laten inbouwen

en

naar motorzaak
naar RDW

Mvg Melk
 
hallo allen, ik heb voor mijn yamaha 600 div een 25 kit gezien op internet, veel goedkoper dan dat de dealer beweert..

nu is mijn vraag als ik hem zelf inbouw, kan ik hem dan
OF direct naar het rdw OF naar een yamaha dealer brengen om te laten keuren op 25kw?

wat is makkelijker ???
zelf inbouwen
laten inbouwen

en

naar motorzaak
naar RDW

Mvg Melk

Ik heb hem laten bouwen. waarom? omdat je dan nog een soort van garantie hebt als het niet goed is. Verder heb je veel dingen die je zelf niet meer hoeft tedoen, dus niet op de dyno en afstellen verder, daar naast kunnen ze nog een technisch advies geven over hoe of wat. ;)

Maarja als jij andere ideeen hebt. ;)
 
oke laten inbouwen is wel makkelijker, kan dit naar jouw weten ook met een door mij gekocht setje?
 
oke laten inbouwen is wel makkelijker, kan dit naar jouw weten ook met een door mij gekocht setje?

ja kan, maar! Je moet je kenteken afgeven bij je dealer waar je hem laat terug voeren. Dan bestellen hun jou 25kw set. Die gaan hun er in zetten, dan wordt ie afgesteld op de dyno en dan heb jij je motor weer terug met uitdraai en misschien wel dat je hemd an op je kenteken kan laten zetten afhankelijk van het type goedkeuring.

Als je een 25kw set al hebt. en je gaat naar de dealer hebben hun niet zo veel behoefte om jou setje erin teplaatsen omdat je hem al ergens anders hebt gekocht. Je kan het natuurlijk altijd even vragen.... maar ik verwacht dat ze het niet zo leuk vinden of ze laten je gewoon de hoofdprijs betalen.

Hopelijk heb je een keuze ;)
 
ik doe het op de makkelijke manier--- ik ga naar de dealer en laat ze het setje erin zetten:)

deze mag dicht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan