waar bagstar tanktas kopen?

w!cked

Die hard MF'er
7 mrt 2006
437
0
Krommenie
Voor de aankomende zomer vakantie ben ik op zoek naar een tanktas van het merk bagster.
De tankcover heb ik al maar zo'n tas is dus bijna nergens te vinden.
Weet iemand toevallig een adres waar je deze tassen kan kopen?

Via de search was ik er net al achter gekomen dat nerons de dealer zou zijn.
Maar wat een **t website is dat zeg, niks over die tassen te vinden en als ik contact gegevens probeer te zoeken dan gebeurt er ook niets.

Mocht iemand zo'n tas in z'n bezit hebben en er voor een leuke prijs afstand van willen doen kan je natuurlijk ook even reageren.

Thanks in advance.
 
Waarom per se een Bagster?

Er zijn genoeg goede, en goedkopere tanktassen te koop!

Blader eens rond op www.louis.de hoofdstuk: Zubehör & Gepäck
 
Ja daar zit wat in maar ik heb al zo'n tank cover die er bij hoort en zoek ik dus iets wat daar op kan.
 
Voor de aankomende zomer vakantie ben ik op zoek naar een tanktas van het merk bagster.
De tankcover heb ik al maar zo'n tas is dus bijna nergens te vinden.
Weet iemand toevallig een adres waar je deze tassen kan kopen?

Veel motordealers verkopen die tassen maar hebben over het algemeen maar een heel beperkte collectie op voorraad. Door de enorme collectie van Bagster (allemaal op kleur voor bijna alle modellen tot een jaar of 10 terug) heeft ook Bagster ze zelf niet op voorraad.

Je kunt meestal een beperkt deel van de modellen ter plekke zien en verder bestel je ze en worden ze een week of drie later geleverd.

De mijne heb ik gekocht bij Motoport Den Haag (zit nu in Wateringen) maar Motor Mercuur in Den Haag heeft ze ook.
 
Ik heb er net een mee ingeruild met een motor bij Safe in Zoetermeer.
Misschien hebben ze de tas nog liggen (zwart). Anders kunnen ze hem ook nieuw bestellen.

Succes!
 
Het is ook best vreemd want het merk is best bekent maar tweedehands is er (bijna) niets te vinden.

Maar idd jammer dat je hem net ingeruild heb. ik ben juist op zoek naar een zwarte.
m'n zxr is ook zwart.
 
In zoverre vreemd: de bagster hoes ruil je meestal in met de motor (op maat en kleur gefabriekt). De tas houdt je in verband met de goede ervaringen ermee meestal zelf voor de volgende motor.
Overigens zijn die tassen ook weer niet zo superduur (althans als je budget het toelaat) dus nieuw is eventueel een optie. Maar ik zou een belletje wagen...
 
ja ik zou niet weten wat ze moeten kosten.
maar ik ben ook niet op zoek naar zo'n mega groot ding.

er moeten een paar t shirts en een korte broek en onder goed in kunnen. thats it.
ik ben gewend te reizen met weinig spullen dus dat zou goed moeten gaan.

ik ga van de week wel even rond bellen voor zo'n tas.
 
Ik heb zelf vorig jaar een nieuwe bagster gehaald.Die ene wie je ook kunt omtoveren tot rugtas.Bevalt erg goed en was naar mijn mening niet zo duur.Ik dacht 100 euro.Het is maar net wat je budget toe laat.
 
Bagster agent Netherlands:

TROPHY BV
SCHUTBOCHT 2
4655 AM
DE HEEN
Netherlands
Phone (0031) - (0)167-560174
Fax (0031) - (0)167-562533
E-mail info@trophymotorsport.nl

(gevonden op www.bagster.com)
 
Laatst bewerkt:
motozoom :r
Gebruik de zoekfunctie eens.
Bestel liever bij www.louis.de, is nog goedkoper ook.

:^

Motozoom is gewoon een aftakking van louis.
precies dezelfde spullen, alleen net iets duurder omdat er weer iemand tussen zit die ook wat moet verdienen.

Zelfs de verzendkosten zijn vanuit duitsland niet hoger!

Je kunt dus beter bij louis bestellen dan bij motozoom
 
Ik heb zelf vorig jaar een nieuwe bagster gehaald.Die ene wie je ook kunt omtoveren tot rugtas.Bevalt erg goed en was naar mijn mening niet zo duur.Ik dacht 100 euro.Het is maar net wat je budget toe laat.

budget is niet echt het probleem, ik dacht alleen dat ze veel duurder zouden zijn.
maar op de bagster website had ik in de 2007 collectie de Minea zien staan die vind ik wel erg netjes.

Ik ga wel naar de dealer in de buurt om zo'n ding te bestellen.
Alle boven genoemde websites heb ik onder tussen wel gezien en nergens ook maar iets van het merk bagster te vinden.

Trouwens als ik via die catalogue pagina m'n motor merk en type op geef lijkt het wel als of ik alleen maar oude type tassen kan gebruiken. is dat ook zo?
 
Ik had ook een Bagster met een - honden- tanktas besteld voor op mijn R1150RT.
Maar dat had ik beter niet kunnen doen. De stuuruitslag is nu bijna nul.
De tanktas willen ze wel terug nemen, maar over de overtrek doen ze nog moeilijk.
Weet iemand hier de maten van een BMW tanktas?
 
weet niet wat voor motor je hebt maar op marktplaats staan bij onderdelen honda een helebooel bagster tankcovers. Misschien heeft hij er ook een voor jouw motor.

succes
 
bagstar is een vreemd merk. iedereen verkoopt het maar niemand heeft het op voorraad. voor de covers kan ik me dat voorstellen, maar de tassen zelf lijken me courrant genoeg om in de winkel te hebben liggen.
Die dingen zijn ook duur genoeg om eerst eens te bekijken voordat je ze wil bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan