Waar een Hayabusa of ZX12R huren?

Ik heb geen ZX12R met schade gezien daar? :?

Deze (nieuwe) zwarte stond in de showroom en er stond nog een groene, maar dat was het model van vorig jaar en die was niet nieuw dacht ik.

Wel een mooi pand hebben ze nu. Motoport ben ik ook nog even geweest, altijd wel een aardige zaak maar ik kom toch nog het liefst in Dokkum, die dealer (Bernard motoren) ben ik supertevreden over. Klein maar fijn, die zaak. :}

Oh laatst toen ik er ffies was stond er een ZX12-r helemaal in puin..
Ze zijn zekers wel op het pand vooruit gegaan..

Ik ben nog nooit in dokkum geweest bij dat bernard motoren.. Zal er binnenkort maar eens gaan kijken denk ik.. volgende week zaterdag maar ffies

Grtz
 
Bij mijn dealer staat nu nog een model 2000 nieuw in dat hele lekkere metallic groen voor de ronde prijs van 9999 Eurootjes, ik heb er al aan gedacht maar het is echt niet gezond voor me rijbewijs en het gaat toch net niet zo lekker de bocht om.
 
Bij mijn dealer staat nu nog een model 2000 nieuw in dat hele lekkere metallic groen voor de ronde prijs van 9999 Eurootjes, ik heb er al aan gedacht maar het is echt niet gezond voor me rijbewijs en het gaat toch net niet zo lekker de bocht om.
Dat is geen geld voor zo'n motor :9 . Had ik nou die loterij maar gewonnen.
 
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:24 schreef Sigma het volgende:Voor ons Belgen, geen BPM
wel 2500 Euro BIV (belasting op in verkeersstelling) :j :j

ach nee Meneer, hij is begrensd op 99pk: 500 Euro BIV :j :j
Net zo erg dus uiteindelijk....
 
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:24 schreef Sigma het volgende:Voor ons Belgen, geen BPM
wel 2500 Euro BIV (belasting op in verkeersstelling) :j :j

ach nee Meneer, hij is begrensd op 99pk: 500 Euro BIV :j :j

ah vandaar dat ik een 72kw versie heb...op papier dan.

btw, die SP1 van silverline is een echte aanrader. heb em zelf onlangs eens een daggie gehuurd, en wat een gaaf ding is dat zeg!! :9~
das nu een echte supersport, met de nadruk op sport :}
je moet dan ook geen comfort verwachten, en na een half uurtje rijden begin je je polsen wel te voelen. maar wel zo'n beetje de wreedste en fijnste en gaafste fiets waar ik op heb gereden.
Als je van die SP1 op een fireblade stapt heb je echt het gevoel alsof je op een opgevoerde 600 zit. (en dan meer op een tourfiets ipv supersport).
topsnelheid ligt alleen bij lange na niet in de buurt van en busa. heb op de teller "slechts" 271 gehaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan