Waar kan ik mijn motor laten poetsen ?

Je bedoelt dat je baalt dat je het niet kan bewijzen... _O-
Tooo bad for you... })

Daarbij, mijn connecties gaan een stuk verder dan een mod. Nooit je connecties te laag zoeken, altijd bovenaan... :)

Nee hoor, ik weet nl wie het wel is ;)

Dus...niet bluffen dat je zo stoer bent, kun je nl niet waarmaken :)

Gefeliciteerd met je connecties :+
 
Laatst bewerkt:
TS = koning maar dat wisten jullie zelf ook wel.
Maar wie is het? Zelfs een babyboomer snapt dat je met zulk gedrag geen matties maakt dus het moet wel een trol zijn.
 
TS = koning maar dat wisten jullie zelf ook wel.
Maar wie is het? Zelfs een babyboomer snapt dat je met zulk gedrag geen matties maakt dus het moet wel een trol zijn.

Er is al een hint geplaatst waarmee je hem terug kunt vinden.

Overigens heb ik zelf het idee dat het niet een bewuste kwaadaardige 'troll'-clownkloon is.... :X
 
Er is al een hint geplaatst waarmee je hem terug kunt vinden.

Overigens heb ik zelf het idee dat het niet een bewuste kwaadaardige 'troll'-clownkloon is.... :X

Hij wou niet met het feit te koop lopen dat hij een oude man aan het worden is en daarom maar een kloon aangemaakt? Kan mij enigszins voorstellen dat een nieuwe heup confronterend is.

Maar ik zou het zelf gewoon anders brengen, zou gewoon zeggen dat ik zo veel geneukt heb dat mijn heupen gewoon nu al aan vervanging toe zijn en dat van ouderdom geen sprake is. JA beide ja.

Bespaart weer een kloon.
 
Laatst bewerkt:
Kweenie. Volgens mij heeft WF een foutje gemaakt. Hij zocht eigenlijk iemand om z'n helm te poetsen. O-)
Rijd ie toch effe gewoon door de carwash motor, helm en de rest van de uitrusting meteen gepoetst en als hij het graag heeft kan hij het interieur ook meteen laten doen ;)
 
Nee hoor, ik weet nl wie het wel is ;)

Dus...niet bluffen dat je zo stoer bent, kun je nl niet waarmaken :)

Gefeliciteerd met je connecties :+

Er is al een hint geplaatst waarmee je hem terug kunt vinden.

Overigens heb ik zelf het idee dat het niet een bewuste kwaadaardige 'troll'-clownkloon is.... :X
schaam jij je je dat je oud word en een nieuwe heup krijgt ach nergens voor nodig ;)

Of is het het feit dat je ook v max rijdt dat jij je schaamt :+


Ik dacht die heeft het woord ik zo dik gedrukt die bedoelt zich zelf :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan