Waar kentekenplaat halen

cawa

MF veteraan
17 aug 2004
2.650
1
groningen
Ik ben vandaag m'n kentekenplaat kwijtgeraakt. Heb aangifte gedaan, en een formuliertje ingevuld van de RDW om een nieuw kentekenbewijs aan te vragen. Maar waar kan ik in groningen stad een tijdelijke witte kentekenplaat laten maken?

Wie helpt me *O*
 
lasaulec Bornholmstraat 10 of brezan koldingweg 16
kun je gewoon een gele plaat bestellen
maar dan moet je eerst je kenteken hebben
er word een teken of een nummer in gezet in je kenteken papieren
en vergeet niet dat er een 1 op je plaat moet komen(waren ze bij mij vergeten)
kosten ongeveer €12.50
hoe het zit met een witte plaat weet ik niet :N :W
 
lasaulec Bornholmstraat 10 of brezan koldingweg 16
kun je gewoon een gele plaat bestellen
maar dan moet je eerst je kenteken hebben
er word een teken of een nummer in gezet in je kenteken papieren
en vergeet niet dat er een 1 op je plaat moet komen(waren ze bij mij vergeten)
kosten ongeveer €12.50
hoe het zit met een witte plaat weet ik niet :N :W
-O-
Staat op de RDW-site dat je een tijdelijke witte plaat kunt laten slaan. Ik zal brezan morgen maar eens bellen.

Aan de andere kant, is het wel een goed excuus om niet naar de verplichte familiebezoekjes te hoeven, omdat je niet mag rijden zonder kentekenplaat *O*
 
Goed advies voor de mensen die de kentekenplaat kwijt zijn.
Als je merkt dat de plaat weg is, zorg dan dat je je kentekenpapieren weggooit/verbrand. Als je plaat+papieren kwijt bent kun je met een aangifte gelijk een tijdelijke plaat halen. Ben je alleen je plaat kwijt, dan moet je eerst toestemming van de RDW hebben om een tijdelijke plaat te laten slaan.
In mijn geval gaan ze er pas begin januari naar kijken, zodat ik rond 10 januari eindelijk een tijdelijke plaat op kan halen (een nieuwe gele plaat duurt nog ongeveer 2 weken langer), en dit is erg handig als die motor je enige vervoermiddel is.

Dan moet m'n motor maar even een verplichte rust houden, en ga ik maar weer eens het openbaar vervoer sponsoren. Joepie -O- -O- -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan