waar moet ik op letten bij aanschaf rf900

YaKuZa

MF veteraan
10 mrt 2004
9.101
0
Den Haag
Facebook
hee hallo daar ben ik weer ,weer een vraag over een rf,jullie zullen wel denken weet ie niks anders ,weer over een rf ,nou inderdaad ik weet niks anders .
ik wil graag weten of er aandachts punten zijn voor een rf900 dingen waar ik naar moet kijken ik bedoel dus rf kwaaltjes enzo,ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan een beetje info over waar ik op moet letten, want ik ga van de week weer ergens kijken en is wel handig als je dan zo veel mogelijk weet van een motor.

nou ik zie jullie wel weer de groeten van afw
 
Alle RF-jes zijn waterziek. Je moet altijd opletten dat als je een gracht tegen komt hij niet wil pootje baden.

113_1342.JPG

mf35.jpg


Nee, ik rij zelf RF900 en echt kwaaltjes weet ik niet. Ik heb met de mijne nog nooit problemen gehad. je moet gewoon de algemene punten aflopen die bij iedere motor belangrijk zijn.
 
ok uitkijken bij grachten zal ik onthouden :9 o ja oliepeilen hoe gaat dat warm koud peilstok glaasje?
 
Gewoon motor recht (niet op zijn steun en een vlakke ondergrond) en de olie moet tussen min en max staan. Indien de motor juist gedraaid heeft een tijdje (+/-5min afhankelijk van de olietemp) wachten tot al de olie terug in het carter gevloied is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan