Een SPS is toch een gelimiteerde editie (maw. dure onderdelen erop enzo)?
als het leven toch 'ns zo makkelijk wasbij een duc hoef je er aleen maar op te letten of er open termigonie pijpen opzitten
Problemen krijg je tochbij een duc hoef je er aleen maar op te letten of er open termigonie pijpen opzitten
Problemen krijg je toch
Hier ergens staat ook een lijst met controlepunten als je een
2e handse motor koopt.
Oeps... kheb ut veranderd... Maar bovenstaande geldt nog steeds...ehmmm... het is een 996 geen 998...
maakt niet uit.Problemen krijg je toch
Hier ergens staat ook een lijst met controlepunten als je een
2e handse motor koopt.
Op zaterdag 29 juni 2002 02:01 schreef Raging R6 het volgende:Idd... maar die is voor 80% niet toepasbaar op een 996 SPS... Over het algemeen wordt daar nog wel een beetje zuinig mee omgegaan, tenminste wat onderhoud betreft.
Ook gaat die lijst vrnl. over wat oudere motoren.
Volgens mij is dit geen echte SPS, maar een gewone 996 met SPS onderdelen.
uhm...volgens mij houden die ook blackbirds bij...uhmm...sterker nog...rijden langzaam bb's los...korte uitleg over aankoop 996
let er op dat het een fiets is waarvan je de historie kunt achterhalen.
of de motor ooit gecontroleerd is op (liefst recentelijk) op nokvolgers(chroom laag )
of de motor geen absurd veel herrie maak (motorisch) het kan namelijk zijn dat de centrale moer van de dynamo los gekomen is
kijk of het geen grote schade gehad heeft ,want een ducati frame mag namelijk niet gericht worden
als je er een koopt dan kun je een modificatie voor de koppeling kopen zodat de platen en het huis langer mee gaan en de koppeling beter en langer meegaat (als je er normaal mee omgaat)
maar het belangrijkste is de controlle van de nokvolgers ,aangezien je ,als het een fiets is die buiten de garantie valt , je de kosten zelf mag betalen en als er ooit naar gekeken is (door een specialist) het probleem weg is .
voor de rest een superfiets om mee te rijden .
en als je een R1 gehad hebt zou ik uit kijken naar een 996s of een sps als je budget het toelaat .
deze is namelijk vergelijkbaar qua vermogen met een R1 ,en dat kunnen sommige mede forumers bevestigen
korte uitleg over aankoop 996
let er op dat het een fiets is waarvan je de historie kunt achterhalen.
of de motor ooit gecontroleerd is op (liefst recentelijk) op nokvolgers(chroom laag )
of de motor geen absurd veel herrie maak (motorisch) het kan namelijk zijn dat de centrale moer van de dynamo los gekomen is
kijk of het geen grote schade gehad heeft ,want een ducati frame mag namelijk niet gericht worden
als je er een koopt dan kun je een modificatie voor de koppeling kopen zodat de platen en het huis langer mee gaan en de koppeling beter en langer meegaat (als je er normaal mee omgaat)
maar het belangrijkste is de controlle van de nokvolgers ,aangezien je ,als het een fiets is die buiten de garantie valt , je de kosten zelf mag betalen en als er ooit naar gekeken is (door een specialist) het probleem weg is .
voor de rest een superfiets om mee te rijden .
en als je een R1 gehad hebt zou ik uit kijken naar een 996s of een sps als je budget het toelaat .
deze is namelijk vergelijkbaar qua vermogen met een R1 ,en dat kunnen sommige mede forumers bevestigen
Op maandag 01 juli 2002 17:36 schreef Jamez_Joint het volgende:Ten eerste bedankt voor al de tips... Ik zal zeker vragen naar de nokvolgers en ik zal hem ook laten nakijken door een Ducati specialist.