Verfpitjes op de voorkant, want dit is veel snelweg, maar dat lijkt me niet zo erg, maar het kan ook veel binnendoor zijn op van die grindwegen, dus wat dan, en wat is beter?
Ik zelf let op hoe de motor eruit ziet, het totaal plaatje, meestal iemand die netjes op de buitenkant is, is dat ook op de rest.
Een goede is wel om op te letten of die schade heeft gehad, zoals schade aan uiteinde spiegels, hendels, stuur, voetsteuntjes, rem en koppelingspedaal.
Maar dit kan allemaal vervangen zijn, maar bij een zware crash breekt ook de aanslagnokjes van het stuur af, ik bedoel de twee nokjes, links en rechts die op het frame zitten in de buurt van het balhoofd welke de stuuruitslag beperken. Deze zijn van aluminium en dus vrij zacht, de staat hiervan kan je veel vertellen, je kan ze niet vervangen, of je moet het hele frame vervangen.
Tevens zijn de wiellagers van de wat oudere Blade´s vrij snel slecht, controleer even de speling en hoe mooi het achterwiel ronddraait, het is geen dure reparatie, maakt ook niet veel uit of je de motor wel of niet koopt, maar het is wel handig om na te kijken.
MZZL
Op 2001-06-13 15:54, schreef J.W:
Hou er wel rekening mee dat er meestal door gevordener mee word gereden dus schrik niet van afgeslepen slijtboutjes e.d dat is vrij normaal met dat soort machines.
Let wel op dat euh euh euh (Helldesker help me out) niet los zit door te veel wheelies.
BALHOOFDLAGERS, SPELING OP BALHOOFD.
Alleen wat dan, als je speling heb kan je dit afstellen, of zijn de lagers al naar de klote, als ze de speling al hebben afgesteld met slechte lagers moet je het stuur van rechts naar links bewegen, met het wiel los natuurlijk, en kijken of er een zwaar punt in zit, tijdens het draaien dus.
Als dit zo is , dan heb je nieuwe lagers nodig.
Dit is wel meer werk dan wiellagers, want je moet de voorvorkpoten uitbouwen..
MZZL
hij's ok
die zwart grijze van paar daggies terug in een ander draadje was nog mooier maja, je kan niet alles hebben in't leven he..
tenzij je'n soes koopt natuurlijk
F@zertjeF@zertje:[/url]
opletten of er geen water in de koplamp gestaan heeft.dan stond er waarschijnlijk ook water in de carbs en blok.
dan was hij van mij en rij je op een gestolen motor.
Goed, ik ben eruit, ik weet welke het gaat worden, ook staat ie alvast gereserveerd voor me, dus da's allemaal geregeld, nu nog wachten tot het leen-geld op mijn rekening staat
Maahaaaarrrrr, DIT gaat hem worden!!!!!!!
Dus, is ze mooi of is ze mooi............???
Handdoekje voor dehierzo