Waar staat MF voor en wie zijn de leden.

Omdat het niet jouw manier van motorrijden is??? :? Motorrijden heeft geen definitie, dat doe ke zoals je dat zelf wil. Dat is niet vastgelegd. Dat het niet jouw ding is wil niet zeggen dat iedereen dat niks vind, anders krijg je ook geen ride out van 1000+ man bij elkaar. Dat ons landje te klein is om ver buiten de lijntjes te kleuren leidt dan bij andersgrzindten tot waarschuwede vingertjes, rode vlekken in de nek en slaapstoornissen. Ik kan genieyen van andermans fratsen, waar ik overigens niet meedoe, maar niet nooit. Vrijheid
Jou manier van motorrijden of niet als je aan een (mega)evenement deelneemt hou je het deftig, al is het maar uit respect naar de organisatoren toe, kan je dat niet hoor je op zo'n evenementen niet thuis.
 
Volgens mij was er in eerste instantie niet eens een organisatie, maar misschien laat mijn geheugen me wat in de steek.
Neemt niet weg dat je gelijk hebt, want de (wan) toestanden die ik bij de eerste heb gezien was genoeg om daar niet bij betrokken te willen zijn.
En ja ik heb erg genoten die dag, en ook erg gelachen. Als alles was verlopen zoals dat gaat bij een georganiseerd gedoe dan had ik het waarschijnlijk geen zak aan gevonden :D
 
Voor de een liggen die marges wat ruimer dan voor de ander
 
Zeker en dat moet vooral zo blijven

Want zoals ik al zeg, heb ook wel eens aan iets georganiseerds meegedaan, dan liever de spontaniteit van de eerst MFMM en alles wat erbij komt.
 
Toestanden prima, wantoestanden moet je niet bij mij zijn. Krijg killetjes het idee dat het wappisme ook op de motorwereld overslaat
 
Ach dat is overal, niet teveel van aantrekken, en ze af en toe in het hok terug schoppen
 
Heb even de topics doorgelopen waar je in gepost hebt en ik ontdek er niet zo heel veel gezeik in behalve één negatieve ervaring en geneuzel over de koffie. Valt best mee toch?
Een forum kan soms wat bot overkomen omdat je de intonatie mist maar over het algemeen valt het best mee. Ik zou zeggen hou nog even vol ! Als je de gewoontes een beetje leert kennen van de mensen hier vallen ze best mee. Een enkeling daargelaten maar die heb je in het echte leven ook. Niet te veel aan storen. Enne, lekker rijden.
Gezeik over koffie is wel een dingetje,..
 
Vroeger spontaan een samenkomst met elkaar afspreken kon toentertijd nog…nu, 20 jaar later bijna onmogelijk.

Gelukkig nog steeds de vrijheid om mijn eigen keuzes te maken…. :+

Voor rest ff de tijd nemen om te wennen aan posters….. ;)
 
Vroeger spontaan een samenkomst met elkaar afspreken kon toentertijd nog…nu, 20 jaar later bijna onmogelijk.
Gebeurt in Bad Bentheim nog steeds, toch
Gelukkig nog steeds de vrijheid om mijn eigen keuzes te maken…. :+

Voor rest ff de tijd nemen om te wennen aan posters….. ;)
Posters of posers?
 
Omdat het niet jouw manier van motorrijden is??? :? Motorrijden heeft geen definitie, dat doe ke zoals je dat zelf wil. Dat is niet vastgelegd. Dat het niet jouw ding is wil niet zeggen dat iedereen dat niks vind, anders krijg je ook geen ride out van 1000+ man bij elkaar. Dat ons landje te klein is om ver buiten de lijntjes te kleuren leidt dan bij andersgrzindten tot waarschuwede vingertjes, rode vlekken in de nek en slaapstoornissen. Ik kan genieyen van andermans fratsen, waar ik overigens niet meedoe, maar niet nooit. Vrijheid
Dit heeft niets te maken met mijn manier - of idee - van motorrijden. Het enige dat ik aangeef is dat bepaald gedrag van een kleine groep ertoe leidt dat evenementen geen doorgang meer kunnen vinden en dat (dijk)wegen worden afgesloten; het maakt mij niet uit, ik ga toch niet naar grootschalige evenementen, en ik zoek wel andere wegen om te rijden, maar anderen zijn wel de dupe.

En ik heb ook geen moeite/problemen met ride-outs, maar ook daar zal binnenkort wel een eind aan komen door het gedrag van een deel van de deelnemers; en ook daar zijn de liefhebbers uiteindelijk de dupe.

En dan kun je wel over vrijheid roepen, maar jouw vrijheid is niet absoluut c.q. onbeperkt. Juist omdat we zo’n klein land zijn zullen we rekening met elkaar moeten houden, anders is het heel snel afgelopen met onze hobby. En dat betekent niet dat er niet een keer gek gedaan kan worden, maar die speelruimte is (helaas) beperkt.

NB:
je en jouw is uiteraard niet persoonlijk bedoeld, maar in algemene zin.
 
Wie/wat is MFMM? 🤔
Ha! Newbie! ;)

En wat is de MFFM denk je? :P
Omdat het niet jouw manier van motorrijden is??? :? Motorrijden heeft geen definitie, dat doe ke zoals je dat zelf wil. Dat is niet vastgelegd. Dat het niet jouw ding is wil niet zeggen dat iedereen dat niks vind, anders krijg je ook geen ride out van 1000+ man bij elkaar. Dat ons landje te klein is om ver buiten de lijntjes te kleuren leidt dan bij andersgrzindten tot waarschuwede vingertjes, rode vlekken in de nek en slaapstoornissen. Ik kan genieyen van andermans fratsen, waar ik overigens niet meedoe, maar niet nooit. Vrijheid
Het met z'n allen op de snelweg rijden moeten ze zelf weten. Het als een asociale hork je gedragen op andermans terrein is wel een ding.
En die groep trekken dergelijke figuren aan en daarmee zetten ze ALLE motorrijders weer slecht in het nieuws.
Net zoals een chauffeur die in een inhaalverbod met 1kmh verschil moet en zal inhalen. Dat is een lul, waar ik ook op aangekeken word.
Maar goed, ook dat is een mening uiteindelijk.

Ik had vrpeger topics zoals de Appie Smoke Trophee en "Het MF WC papier, om je reet mee af te vegen" als voorstel voor de merchandose. Kon ik weer een week ongehinderd door MF motorrijden
Appie smoke, god ja dat was er ook 1 _O-
 
Kan zo een paar smaakmakers cq geweldige gasten uit mn mauw schudden die er eigenlijk nog hadden moeten zijn, superkris kaaszje max ferrekau hawkeye
 
Max is Maximum, zearte R1, volgens mij nog mod geweest
 
Ik dacht lid te worden van een club liefhebbers van motorfietsen die verbinding zoeken en kennis willen delen over hun liefde voor motorrijden en alles wat daar mee te maken heeft. Uit de reacties die ik in korte tijd heb moeten waarnemen over iets kleins lijkt het dat er een bonte verzameling azijnpissers lid is die uitstralen dat er er nergens iets deugd, zelf alles beter weten en elkaar de loef af willen steken. Of is dat MF humor? En wetende dat de wereld en onze maatschappij hard achteruit rent zouden dit de clubs moeten zijn die zich daartegen wapenen door opbouwende kritiek te hebben en elkaar positief te steunen.

Topic doorgelezen.
Ik was op zoek naar jouw eerste positieve inbreng, jouw verbinding zoeken of liefde voor het motorrijden.
Je raad het al..... je past uitstekend in je eigen omschrijving als je het hebt over "azijnpisser die uitstraalt dat er niets deugd".
 
Hawkeye? Ferko zit ook bijj het korps, van max verwacht ik het niet:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan