Waar was ik ?

meylie-style

MF veteraan
27 jul 2004
3.853
2
Halsteren
We zijn 2 jaar geleden naar Vianden geweest in Luxemburg. Onderweg daarnaar toe reden we over een weg wat echt geweldig was om te scheuren. Maar we weten niet meer waar het was |(

Maby kennen jullie het ?

We reden eerst door dit dorp.
tltank2.jpg

Welk dorp was dit ?

en daarna reden we verder over deze weg.

http://s143.photobucket.com/player....bums/r140/qontaqt/P8120098.flv&fs=1&os=1&ap=1

En daar willen we graag weer eens over rijden.


 
Laatst bewerkt:
foto met (sherman) tank is La Roche en Ardenne

zat ik woensdag ook, leuk stadje is dat.
weg geen flauw idee.
 
Laatst bewerkt:
staat die tank niet in Houffalize??

La Roche it is O-)

leuk weggetje naar beneden,begin van het dorp een tankstationnetje (daar hebben we getankt),dan de Spar (daar is Ardenner Ham gekocht) en dan de Tank (daar stonden me maten te wachten) :P
 
Laatst bewerkt:
staat die tank niet in Houffalize??

La Roche it is O-)

leuk weggetje naar beneden,begin van het dorp een tankstationnetje (daar hebben we getankt),dan de Spar (daar is Ardenner Ham gekocht) en dan de Tank (daar stonden me maten te wachten) :P

yep, was la roche. kon er niet op komen. in bastgone staat ook nog zon tank.

kwil in zomervak weer ff naar die weg toe om ff wat te kloten. twas in de buurt van vianden..mja, wat is in luxemburg niet in de buurt :? |(
 
Nee, dit is zeker niet de tank in La Roche.
De Ardennen staat vol met tanks en geschut uit WW2 dus die ene tank wil niet zoveel zeggen. Ik heb zelf een foto van mijn eigen TDM bij de tank in La Roche bij gedaan en je ziet de verschillen: op "mijn" foto is de tank zelf anders, er staan bloembakjes omheen en ook de parkeerplaats zelf is anders.

Dus de kenners mogen nog eens diep nadenken. :+
full
 
Ik ben dan stekeblind, maar die tank staat wel zeker in La Roche.
Vorige week nog opgestaan :Y
Er was op dat moment een kermis op het plein :r


Pino
 
Nee, dit is zeker niet de tank in La Roche.
De Ardennen staat vol met tanks en geschut uit WW2 dus die ene tank wil niet zoveel zeggen. Ik heb zelf een foto van mijn eigen TDM bij de tank in La Roche bij gedaan en je ziet de verschillen: op "mijn" foto is de tank zelf anders, er staan bloembakjes omheen en ook de parkeerplaats zelf is anders.

Dus de kenners mogen nog eens diep nadenken. :+ [afbeelding]


De stenen van de sokkel zijn ook anders.

Ik post dit topic in het Belgentopic, volk genoeg dat vaak in de Ardennen rondhangt, misschien weet iemand het daar wel...

edit: zie nu ook pas dat het een compleet andere type tank is |( :+
 
Laatst bewerkt:
1000% zeker la roche hoor.
Hij bevindt zich op het parkeerterrein tegenover het Hotel du Chalet.

kijk maar hier


Krijg ik nu geen bak bier fzo :+
 
Laatst bewerkt:
Om mijn antwoord nog wat kracht bij te zetten :

Dit is de tank die jij bedoelt.
La%20Roche-Tank.JPG



Dit is Naba zijn tank. Die staat op een geheel andere plaats. Is tevens een Britse M-10 Achilles Tank, dus een ander type.
2659081020130756.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze tanks staan alle twee in La Roche!

Dat zou natuurlijk ook nog kunnen, gehehehehe.

In elk geval: als je vanaf Baraque le Fraiture omlaag komt La Roche in dan ga je bij het stoplicht rechts, de Ourthe over en ga je met de bocht mee naar links en naar boven. Je komt daar uit bij een T-splitsing. Daar staat de tank die ik bedoel. Vanaf daar heb je ook uitzicht op het kasteel/citadel van La Roche.

En waar staat die andere tank? :)
 
ik heb een tip voor je :)
koop een IgotU
(of andere GPS-logger)

Daarmee kan je altijd terugvinden waar je bent langsgekomen en zonodig je foto's aan de locaties linken.

(Ik heb er laatst 1 via Ibood.com gekocht. Binnenkort maar's met foto's aan de slag)
routes maken gaat al wel aardig en je kan het ook online delen.
voorbeeldje
@trip - 20090628164455
 
allen bedankt voor de reacties... alleen was die 1e foto meer bedoeld voor de richting...tgaat me voornamelijk om de locatie van het filmpje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan