Waar zijn er grote/goede occassion winkels

zeg er gelijk maar bij dat jager niet zo goed bekend staat
Geen probleem gehad hoor bij Jager. Keurig netjes behandeld daar, en geen problemen met de motor gehad. Als beginneling zou ik dus altijd iemand meenemen met kijk op de zaken. En banden? Dat kun je zelf ook zien als leek of die nog goed zijn of niet. In mijn ogen is dit gewoon interesse in je hobby. En bravok.
 
Bij jager motoren in Hoogeveen stond een occasion bmw s1000r waar ik belang bij had, m’n vrouw had van te voren gebeld of de motor er nog stond en dat we er aan zouden komen. Dus wij met onze motoren naar Hoogeveen. Een proefrit zat er ineens niet in en de fireblade die ik wou inruilen was volgens hem niks waard want de SS markt was hartstikke dood. Ik drong toch aan op een proefrit want met een prijs van €15000,- was het niet even een pekelfiets die ik ging aanschaffen. Die verkoper, de ongelooflijke klootzak van een strontmongool, dacht gewoon dat ik dat geld niet had zei dat ik een proefrit mocht maken maar dan was ik ook verplicht om hem te kopen.

Later hoorde ik van mijn oom dat toen hij zijn motor daar ophaalde dat ze hem weg hadden laten rijden met remmen waar geen vloeistof in zaten. En nog later blijkt dat de bedrading al op meerdere plekken was doorgesleten en af en toe de zekering deed doorslaan omdat er sluiting op het frame was.

En ik denk dat er vast nog wel meer zijn met zeer negatieve ervaring. Ik ben blij dat ik daar toen geen motor mocht kopen, wat een waardeloze tent met waardeloze lui is dat.

Jager motoren, ze jagen alleen op je centen.
 
Heb ik m'n eerste motor gekocht, raad het niet aan. Vroeg of nieuwe banden niet handig waren, maar volgens de verkoper kon ik beter eerst nog een seizoen rijden. Na 1000 kwam het ijzerdraad onder het rubber vandaan. Slecht advies aan een beginneling, die er anders meteen ter plekke nieuwe bandjes onder had laten leggen...

Lemstra en Axel zijn fijne zaken wmb :t

Ja eens, de verkopers zijn een beetje klaplopers. Maar ze hebben wel veel staan8)7
Gewoon een beetje gezond verstand brengt je vergenoeg, daarom zitten er ook indicator streepjes op je band_O-
 
Nederland is relatief klein, Wat maakt het uit als je in Groningen woont en in Limburg een motor naar je zin staat? Overigens kijk in het grensgebied. Duitsland us een veel grotere markt en de prijzen liggen aanzienlijk lager. Zoek een grotere garage/handel, merkdealer. Maar hou de afstand bereisbaar binnen een paar uur.
Ik heb in oktober mijn BMW S1000XR bij Rhein in Ludwigsburg gekocht. Dat is bij Stutgart dus wel een eind uit de buurt. Grote BMW dealer (auto;s en motoren). Op zich heel gunstige prijs maar thuis bleek achterwiellagers niet 100% te zijn en wat "nat" wat olie bij de waterpomp. Ze deden niet moeillijk maar ik liet het hier bij mijn motorzaak het te laten repareren en dat heeft heel wat gedoe gekost om het te regelen. Want zij wilden het weer bij hun verzekering regelen of zelf repareren. En dat laatste wllde ik niet want dat zou mij een dag reizen kosten.
Kortom, kijk eens over de grens, maar niet te ver, Overigens is importeren een fluitje van een cent.
 
Ja eens, de verkopers zijn een beetje klaplopers. Maar ze hebben wel veel staan8)7
Gewoon een beetje gezond verstand brengt je vergenoeg, daarom zitten er ook indicator streepjes op je band_O-


Jager is een handelaar, dat is iets anders dan een normale motorzaak.
Je kan er prima spul kopen en ze hebben inderdaad veel staan, maar let goed op want er staat ook genoeg troep tussen.

Oren en ogen open houden, dat is altijd belangrijk, en ook bij het kopen van een motor.
 
Jager is een handelaar, dat is iets anders dan een normale motorzaak.
Je kan er prima spul kopen en ze hebben inderdaad veel staan, maar let goed op want er staat ook genoeg troep tussen.

Oren en ogen open houden, dat is altijd belangrijk, en ook bij het kopen van een motor.
Ik vind iemand laten testen zonder remmen best een slechte aktie.
 
Ik heb erg goede ervaringen met Motor Service Twente in Rijssen, en Boshuizen Motoren in Raalte.
Aspecten als gemoedelijk, competent, eerlijk, kundige monteurs, prima prijsstelling, geen kat-in-de-zak-motoren, afspraken die zonder morren worden nagekomen zijn dingen die ik daar als zeer goed heb ervaren.
 
Daarom koop ik particulier,geen enkel vertrouwen meer in de motorsupermarkten met verkopers die het niet uitmaakt wat ze verkopen .
 
nee want bij particulieren krijg je altijd waar voor je geld en kun je terugkomen voor garantie... _O-
Lekker alles over 1 kam scheren!

Er zijn echt nog wel grote motorzaken die wel deugen, helaas ook veel rotte appels die het imago verpesten maar dat is bij autobedrijven hetzelfde. En uiteindelijk verdwijnen de hufters vanzelf wel door alle negatieve publiciteit.
 
Ik heb 3 jaar geleden bij een particulier in Rotterdam een hele mooie VFR gekocht, keurig in orde. Ding werd zelfs afgeleverd bij mij aan de Duitse grens en ik heb hem nog steeds.

Alleen moet je wel kijken en......geluk hebben want je ziet niet alles zoals een zwaar vervuilde luchtfilter.
 
Laatst bewerkt:
nee want bij particulieren krijg je altijd waar voor je geld en kun je terugkomen voor garantie... _O-
Lekker alles over 1 kam scheren!

Er zijn echt nog wel grote motorzaken die wel deugen, helaas ook veel rotte appels die het imago verpesten maar dat is bij autobedrijven hetzelfde. En uiteindelijk verdwijnen de hufters vanzelf wel door alle negatieve publiciteit.
Als je partculier koopt ligt t echt aan je eigen als t een kat in de zak is, in een motorsuper mag je toch nog wel iets vertrouwen hebben,en dat heb ik iig niet meer.
En t is mijn kam ,dus ik mag scheren wat ik wil 👍
 
Als je partculier koopt ligt t echt aan je eigen als t een kat in de zak is, in een motorsuper mag je toch nog wel iets vertrouwen hebben,en dat heb ik iig niet meer.
En t is mijn kam ,dus ik mag scheren wat ik wil 👍
Uiteindelijk de betaler bepaald, en niet een ander.

En je kunt je afvragen of een superstore, mooie pand, veel motoren, BOVAG garantie zoveel meerwaarde geeft. Basis is vertrouwen/nazorg mocht je het nodig hebben. En tot heden ben ik alleen teleurgesteld in SAFE.... _O-
 
Nee. Je bent als klant een ezel als je die motor zo accepteert.
Dus een motorzaak heeft in jouw ogen geen enkele verantwoordelijkheid ,daarom zijn de motorsupers er en kom ik er nooit, zelfs niet voor de koffie:W
 
Dus een motorzaak heeft in jouw ogen geen enkele verantwoordelijkheid ,daarom zijn de motorsupers er en kom ik er nooit, zelfs niet voor de koffie:W

Dat vind ik ook zo'n domme hobby van bejaarde motorrijders...gratis koffie en effe pissen bij de motor dealer waar ze in 1978 ooit een sleutelhanger hebben gekocht 😥. Stop onderweg dan bij een café met terras....
 
Dat vind ik ook zo'n domme hobby van bejaarde motorrijders...gratis koffie en effe pissen bij de motor dealer waar ze in 1978 ooit een sleutelhanger hebben gekocht 😥. Stop onderweg dan bij een café met terras....
Idd, ik stop zo min mogelijk, en helemaal dat geneuzel bij zo n motorsuper😥.
Ik heb nu een 0.5l thermoskannetje voor een bakkie op een mooi plekje,alleen tanken en door.👍
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus een motorzaak heeft in jouw ogen geen enkele verantwoordelijkheid ,daarom zijn de motorsupers er en kom ik er nooit, zelfs niet voor de koffie:W
Tuurlijk hebben ze verantwoordelijkheid, maar dat heb jij als gebruiker ook. Ik word nl schijtziek van mensen die alles maar op een ander willen afschuiven. Neem je eigen verantwoordelijkheid.
 
Tuurlijk hebben ze verantwoordelijkheid, maar dat heb jij als gebruiker ook. Ik word nl schijtziek van mensen die alles maar op een ander willen afschuiven. Neem je eigen verantwoordelijkheid.
Nou dan bedoelen we toch grotendeels t zelfde , want daarom koop ik particulier ,kan ik t op mezelf afschuiven .
 
Terug
Bovenaan Onderaan