waarheen op vakantie

motormuisss

MF'er
7 jan 2004
31
0
Drachten
Geachte 2 wielers,

We (mijn vriendin en moi) zijn van plan om deze zomer met de motor op vakantie te gaan en nou zou ik graag van jullie willen weten wat nou echt het einde is voor je eerste motorvakantie. Ik heb namelijk sinds kort mijn eerste motortje gekocht (zie foto mits het goed gaat).

ps: We dachten zelf aan iets in Duitsland. Goed idee of niet :?

alvast bedankt.

full
 
Rij maar naar de eifel of ardennen pak je daar een hotel, en van daaruit dag tochten maken bijv. noord-frankrijk of zuid duitsland. daar kun je lekker :]
 
Jups, ik zeg ook Eifel. Mooi toeren. Genoeg plekjes om te overnachten. En mocht er wat zijn, dan ben je niet te ver van huis. Goede ervaringen alvast voor later, als je verder weg gaat.
 
TITISEE, Zwarte Woud. Is een zeer mooie uitvalbasis naar verschillende ritjes. Koop je ter plekke een kaart met groene wegen en je verveelt je zeker niet. Hotel Löwe werd vroeger uitgebaat door een motorrijder. Alles is daar voorzien. Bergplaats voor de kleren, motorstalling,... . Heb wel gehoord van een collega dat het is overgenomen.
Kijk anders hier eens:
http://www.titisee.de/servlet/PB/menu/1052709_l1/index.html
Mail me anders eens, heb nog aanrijroutes.
geitenwei@msn.com :)
 
Eifel, Zwarte Woud, Pfalz er zijn meer dan genoeg mooie stukken in Duitsland waar je heerlijk kan rijden!
 
De Eifel is een goed idee. Als het bevalt doe je ook even een stukje Luxemburg. Als dan vergeet te remmen zit je in de Vogezen. Dan steek je door de Jura, Franse Alpen, Provence, Pyreneeen, Catalonie en dan even koffie drinken in Barcelona.
Wat zeg je? Te ver? O, je hebt volgend jaar ook weer vakantie.

Nou ja, de Eifel is een mooi begin. :)
 
Ik heb dacht ik zelf een week of 4/5. We kunnen het in een keer opnemen of ik kan ook 2 keer 2half week doen. Dan kunnen we lekker twee keer :]
 
Ik ga zelf dit jaar naar Oostenrijk met de motor! Ik weet nog niet hoe het zal gaan, maar dat merk ik snel genoeg.

als ik die heerlijk leuke motor van mij terug heb B| . En als mijn motor het ook uithoudt dat hele stuk naar Oostenrijk! (hoezo geen vertrouwen in mijn moto?!?
 
De Eifel is een goed idee. Als het bevalt doe je ook even een stukje Luxemburg. Als dan vergeet te remmen zit je in de Vogezen. Dan steek je door de Jura, Franse Alpen, Provence, Pyreneeen, Catalonie en dan even koffie drinken in Barcelona.
Wat zeg je? Te ver? O, je hebt volgend jaar ook weer vakantie.

Nou ja, de Eifel is een mooi begin. :)
:^ 100%
 
Terug
Bovenaan Onderaan