Waarom geen info over de R1?

Mavtri

MF veteraan
24 sep 2002
4.513
221
Barneveld
Weet iemand waarom er nog geen rijimpressie is van de R1 en wel van de ZX10R En de CBR1000RR? De R1 wordt al wel uitgedeeld aan de teams maar ik ben er nog geen één test van tegen gekomen en ik ben toch ook wel heel benieuwd wat de prestaties van die kogel worden. Iemand enig idee??
 
Sorry, maar volgens mij heeft elk motorblad momenteel wel
een artikel aan de R1 2004 besteed....
 
Weet iemand waarom er nog geen rijimpressie is van de R1 en wel van de ZX10R En de CBR1000RR? De R1 wordt al wel uitgedeeld aan de teams maar ik ben er nog geen één test van tegen gekomen en ik ben toch ook wel heel benieuwd wat de prestaties van die kogel worden. Iemand enig idee??

Yamaha kwam als eerste met "harde cijfers" over vermogen en gewicht. De concurrentie (lees: Honda) schrok dusdanig dat men de eigen opgaven herriep en later naar boven bijstelde. Ik denk dat Yamaha nu gewoon het zelfde doet, namelijk even afwachten hoe de concurrentie het in pre-test doet, en wellicht nog op het laatste moment wat aanpassen. Bovendien zou het me niet vebazen als met gokt op de meeste aandacht voor deze laatste bi\elangrijke - lang verwachte - introductie, bijv. door Rossi in te zetten als voorrijder of zoiets. Dit kon men niet al in december omdat Rossi nog onder contract stond bij Honda.

Hoe dan ook, ik ben zeer benieuwd of het ding net zo rijdt als hij er uitziet (= SUPER!!!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan