Wanneer naar de Nurburgring Nordschleife?

No problemo!
Hotelletje in Cochem is zo geregeld!
Niet zover van de Ring en ´s avonds nog een beetje wat te doen ook!
 
Er zullen mensen zijn die denken \"mij te ver weg\" of \"loont zich dat nou de moeite\"

Afgelopen jaar ben ik met de R1-club ook een keer geweest. De reacties achteraf waren zeer uitbundig. Zeker voor herhaling vatbaar.... *D

Net na de Duitse grens, je moet dan nog ongeveer 100 km tot aan de Ring, begint het bochtige gedeelte. Dus een kleine 100 km niets als bochten, mooi asfalt en weinig snelheidscontroles. Gewoon gemaakt voor motorrijders. :9

Ook voor de mensen die toen niet het circuit op gegaan zijn was de dag zeer geslaagd. Er valt aan de Ring genoeg te zien om je een hele dag prima te vermaken. :)

Dit moet je als motorrijder een keertje meegemaakt hebben. En voor de mensen die op de Nordschleife gereden hebben, of je bent na een ronde verslaafd, of je rijdt er nooit meer met de gedachte \"die lui zijn gek, levensgevaarlijk\" Ik kan alleen maar zeggen dat de meeste het rijden op de Ring fantastisch vonden. :] :] :]
 
23907498OnlHQFKaKZ


Helaas, plaatje van Paul en moi doetutnie |(
 
Laatst bewerkt:
Een hoop mensen geven aan mee te willen, echter in de poll tel ik maar 8 man. Wat doen we nu? :?

Ik wil het echter anders doen dan afgelopen jaar. Vanaf de grens opdelen in verschillende kleinere groepen. Dan kunnen we het tempo op de B258 wat meer opschroeven. Met een te grote groep ligt het tempo te laag, en achter in de groep rijdt men zich het licht dan compleet uit de ogen. :(

Dus, wie is met de route bekend en wil zich van de Duitse grens tot aan de Ring als voorrijder opwerpen? :?
 
Een hoop mensen geven aan mee te willen, echter in de poll tel ik maar 8 man. Wat doen we nu? :?

Ik wil het echter anders doen dan afgelopen jaar. Vanaf de grens opdelen in verschillende kleinere groepen. Dan kunnen we het tempo op de B258 wat meer opschroeven. Met een te grote groep ligt het tempo te laag, en achter in de groep rijdt men zich het licht dan compleet uit de ogen. :(

Dus, wie is met de route bekend en wil zich van de Duitse grens tot aan de Ring als voorrijder opwerpen? :?

Ikke? :? :}
 
maarre wanneer eigenlijk :? ,niet die 16de juni....Kicxstartweekend *D ,ga namelijk zeker eerder dan die 16de juni :] ....richting de eifel.
 
maarre wanneer eigenlijk :? ,niet die 16de juni....Kicxstartweekend *D ,ga namelijk zeker eerder dan die 16de juni :] ....richting de eifel.

Ja, ik ook, tuurlijk ben ik voor de 16e juni al verschillende keren aan de Ring geweest. :9 Wanneer denk jij de eerste keer te gaan? :?
 
Als het weer goed meewerkt natuurlijk }) ,we zien wel wanneer.
Ik kan niet elk weekend dus het moet uiteraard wat dat betreft ook uitkomen maarre zin heb ik wel in lekker sturen. :] Een heel lang weekend eifel/ring etc: ligt ook in de planning maar wanneer is nog niet bekend.
Er staan meer leuke ritjes op het progamma dit jaar zo ben ik ook van plan om eens naar het carolacircuit te gaan,ligt achter parijs.
Wie onder ons is daar wel eens geweest :? schijnt echt te gek te zijn met veeeeeeeeeeeelllllllll motoren in het weekend.

Enne Paul dat zolderdagje op 10 mei ben je toch niet vergeten he\' 8-)
 
Kijken jullie maar, mijn weekenden zijn bijna allemaal al gepland.

Ma 29 April t/m Za 4 mei Opkiktour Zwarte Woud
do 9 Mei t/m Zo 12 mei In de Eifel met vrienden (hemelvaart)
za 18 mei t/m ma 20 mei In de Eifel met vrienden (pinksteren)
zo 26 mei Nordschleife met R1 clubs
do 6 juni t/m zo 9 juni Nordschleife met int. vrienden, waaronder Jorund Seim
zo 16 juni KicXstartdag Zolder
za 29 juni TT - Assen GP1 (GT-bocht)
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk ga ik. Vorig jaar met Paul mee geweest erg leuk.
Ook een aantal keer met R1-Beest geweest was ook erg gezellig.
Overigens ga ik de baan niet meer op teveel gekken gezien. De weg er naar toe is al inspannend en te gek genoeg. Dus als het weer het toelaat zal ik er zeker bij zijn.
 
Tuurlijk ga ik. Vorig jaar met Paul mee geweest erg leuk.
Ook een aantal keer met R1-Beest geweest was ook erg gezellig.
Overigens ga ik de baan niet meer op teveel gekken gezien. De weg er naar toe is al inspannend en te gek genoeg. Dus als het weer het toelaat zal ik er zeker bij zijn.
:^

Maar ik wil wel een keer de baan op.
 
ik las net een stukje...

er valt minimaal 1 dooie per week....
als er dus 20 man van het forum heen gaan....

mmm...

maar evengoed ik ga mee....
 
ik las net een stukje...

er valt minimaal 1 dooie per week....
als er dus 20 man van het forum heen gaan....

mmm...
Triest maar het is niet anders,koppie erbij houden dus(geen records rijden maar genieten)....maar dat heb ik al eens eerder verteld.
 
Laatst bewerkt:
Heb je er al eens gereden dan?

Zie foto van de Porsche van afgelopen weekend :(

misc.php

Nee, ik heb er nog nooit gereden, en ik heb ook geen Porsche....

En er zijn van de week ook genoeg motoren verongelukt....

Moet je dan maar niet meer rijden :?
Of wat bedoel je nou :?
 
er valt minimaal 1 dooie per week....

En dat zijn alleen degene die op het circuit overlijden. Degene die op weg naar of in het ziekenhuis overlijden worden niet meegeteld.

Ik ga nog wel een keer kijken als ik toevallig in de buurt ben.
 
Nee, ik heb er nog nooit gereden, en ik heb ook geen Porsche....

En er zijn van de week ook genoeg motoren verongelukt....

Moet je dan maar niet meer rijden :?
Of wat bedoel je nou :?

Precies, het is voor iedereen een eerste keer geweest.
Je moet alleen niet meteen voor snelheid gaan, maar eerst even rustig de baan verkennen.
 
Nee, ik heb er nog nooit gereden, en ik heb ook geen Porsche....

En er zijn van de week ook genoeg motoren verongelukt....

Moet je dan maar niet meer rijden :?
Of wat bedoel je nou :?

Hoezo van de week genoeg motoren verongelukt? Ben je wezen kijken dan? Denk niet dat er met dit klote weer veel motoren gereden hebben.
:?
En ja, ik rij er wel weer. :] Ik kan het toch niet laten. :} Het is een verslaving, weet je. :P
 
Hoezo van de week genoeg motoren verongelukt? Ben je wezen kijken dan? Denk niet dat er met dit klote weer veel motoren gereden hebben.
:?
En ja, ik rij er wel weer. :] Ik kan het toch niet laten. :} Het is een verslaving, weet je. :P

Ik bedoel gewoon op de weg.

Tis wel leuk zo'n foto, maar je zet het erbij van, ga daar niet rijden want kijk wat er gebeurd.

Ja ja en zodoende is het voor jou minder druk :j

Daar trappen wij niet in meneer Dröge :)

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan