Wanneer naar de Nurburgring Nordschleife?

Heren,
met uw goedvinden lijkt het mij ook wel wat om met mooi weer eens in Dland te toeren.
Hoeft JohnV ook niet dat hele eind alleen te rijden.
 
Dus als ik alles goed heb dan het dit. Indien er fouten in zitten, laat dan even iets weten. :?


1.Redgixx
2.R1 beest
3.HELLdesker
4.Fabian
5.Tuur
6.Maximum
7.Mar1tin
8.Ikke.

Man zat. :)
Kmoet zaterdag wel effe een nieuwe achterband regelen, kzit sinds gister op canvas....
Dus als dat lukt ben ik zondag er bij.
 
ik vind inprincipe alle tijden wel ok, k zie wel hoelaat jullie afspreken....hoeveel km is het btw en hoe hard gaan we jagen over de snelweg :?
 
ik vind inprincipe alle tijden wel ok, k zie wel hoelaat jullie afspreken....hoeveel km is het btw en hoe hard gaan we jagen over de snelweg :?

Snelweg noemen we in Germany autobahn en daar rijden we volgas :}

En op de Bundesstrasse258 bijna volgas :}
 
Word er ook nog een bezemwagen geregeld, de kans dat iemand hem op z'n kant legt is best aanwezig.
 
Ik probeer van de partij te zijn, moet nog even wederhelft zien te overtuigen dat ik een brave weggebruiker ben 8-) . Ik rij nog niet op canvas maar het begint zeker op een slick te lijken '(
Vind elk verzamel punt prima. Ik zal braaf volg vee zijn :]
Alleen zal ik nooit voorstander worden van vroege tijden, daar is maar 1 iccontje voor :j
 
Laten jullie wel voor zondag even weten wie er nou mee gaat en wie niet? Dan weten we in ieder geval wanneer we compleet zijn, en dus kunnen karren.



:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Zojuist een documentaire op RTL+ geweest over de "zelfmoordenaars" van de Nordschleife. :? Als alles goed is komt om 5 uur morgenvroeg een herhaling.... :9 Bij Extra-das RTL magazin. Dus voor de liefhebbers..... :]


Jullie zelfmoordenaars......

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
 
als t weer aankomende zondag ok is, dan zit ik de gehele dag op de Nordschleiffe! *D

Wie kom ik er dan nog meer tegen?
 
tsja ik reageer hier nu wel, maar ik kan niet zien wat er hiervoor nog allemaal gezegd is, want de posts verschijnen niet op me beeld :(

BAAALEN
 
Zijn er nog gegadigde voor een bezoek aan de Ring en wel op zondag 12 mei?????? Zo ja laat het ff weten. Gizzmo is al ergens in de Eifel ik ga hem ff opzoeken. Dus hoe meer brommers hoe leuker :} :} :} :} :} :}
 
Ik weet het niet maar ik ben maar een simpel beginnend motorrijdertje die ENORM hard heeft gewerkt voor zijn HONDA CBR600f en erg graag wil rijden op de Grone Holle....

Alleen stelt niemand in mijn ogen de hamvraag; Ben je verzekerd als je op je bek gaat en als dat niet zo is kan je dan ter plekke een verzekering afsluiten??????

Ik ben net als Twisted Paul ook een poesje vergeleken met de echte mannen dus ik doe het ook rustig aan maar ik wil wel een proberen, MITS IK GODVERDOMME VERZEKERD BEN!!!!!!

Das voor mij wel een hot item....... :(

:} :} :} :} :} :} :} :} :}

:] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Bart, met jouw rij-ervaring is het ZELFMOORD als
je daar gaat rijden.

En je rijdt de rest alleen maar in de weg :P :P

Ga nu maar braaf langs de kant staan kijken... :) :)


En noem me geen POESJE!!... :( ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan