was dit nou handig ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fastbike

MF veteraan
In memoriam
23 jul 2002
8.693
1
Amersfoort
hopelijk was dit geen MFer :r

Met 130 per uur door 30-kilometerzone

=================================================================================
ABCOUDE - In Abcoude is een 32-jarige Amsterdammer zijn rijbewijs en motor kwijtgeraakt nadat hij met 120 kilometer per uur door een 30-kilometerzone was gereden. De man kan ook nog een fikse boete tegemoet zijn.

De motorrijder ging op de N201 bij Vinkeveen al in de fout. Hij reed daar door rood en negeerde een stopteken van de politie. De motorrijder racete daarna nog twee keer door rood. Ook negeerde hij tekens van andere politiewagens.

De man reed vervolgens met meer dan 170 kilometer per uur over de A2 richting Amsterdam, nam de afslag Abcoude en scheurde vervolgens met 120 kilometer per uur een 30 km-zone in. Daar reed hij zich klem en kon hij aangehouden worden.
=================================================================================

Het had bij een bonnetje van 95 euri kunnen blijven |(
 
:X Eeeehm ja dat was ik! :+

Maar tja je weet op dat moment niet waarom je aangehouden gaat worden, maar ja als je dan je kentekenplaat zichtbaar hebt is het niet al te slim he! *D En misschien had ie zijn kentekenplaat wel omgebogen, maar dan nog moet je wel zorgen dat je de buurt een beetje kent he! :)

Want anders? Dan rijd je jezelf.... klem. |(
 
was dit misschien het zelfde verhaal als dat van : X-$€$$IONRS125 REPLICA MAX BIAGGI

zie een ander topic in alg mot praat
 
Bron :?

Als het de telegraaf is moet je alle snelheden delen door 0,75.

En nu blijkt het wel een MF'er te zijn.....en dan :?
 
Is al wel een topique over

De man reed vervolgens met meer dan 170 kilometer per uur over de A2 richting Amsterdam

Dus dieje kerel wilt de politie er uit rijden...en doet dat tegen 170?

full
 
Iemand die met 120 km/u door een 30 km zone rijdt, mogen ze wat mij betreft een rij ontzegging van 25 jaar geven... B|
 
Als-ie uitloopt, moet-ie ook nog eens op de bon voor milieuvervuiling.
 
Zie ik hier de psychologie van "Scooter rijd door bushokje, 1 dode
als gevolg van niet aangehouden willen worden" aan het werk?

Edit:




Uit dat topic:

Nou nog wachten op de sukkels die gaan zeggen dat hij daar nooit 120 had gereden als de politie niet achter hem aan had gezeten :P :+

Ik heb inderdaad ooit zo'n discussie gehad met een "VoetbalHooligan"
politie aanwezigheid lokt agressie uit
[me]Nightbat® vind dat wel het meest prehistorische excuus wat iemand kan verzinnen [/me]
 
Laatst bewerkt:
Die TDI hutjes/ blokkendozen van de politie gaan zelf niet harder. Vandaar dat als er iemand vandoor gaat of een motorrijder of een automobilist lees je altijd (let daar maar eens op!) dat de agent 170 km/h reed en de automobilist/ motorrijder nog uitliep!

:?
Weer iemand die denkt ergens over mee te kunnen praten :Z

Dream on....

Beetje afhankelijk van welk blokkendoos je bedoeld maar denk ik wéét dat je je schandalig vergist }) 8-) :P
 
Laatst bewerkt:
Iemand die met 120 km/u door een 30 km zone rijdt, mogen ze wat mij betreft een rij ontzegging van 25 jaar geven... B|

['kzou-em-suf-rammen-modus--in]
..... B| .....beter..nooit meer een gemotoriseerd voertuig laten besturen...

't wordt pas duidelijk als ze dan een 'Baaiduinen-drempeltje' ontmoeten....had ook
eigenlijk wel moeten gebeuren bij zo'n kloot.. :X ...
[me]KAWAidioot vindt dat al zulke zombies een radicale uitglijer mogen beleven in de eerste en beste bocht..... met bomen...[/me]
voelen=weten=wakker worden.....en dat mag best pijn doen....in dit geval... B|
['kzou-em-suf-rammen-modus--uit]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan