Wat doe ik verkeerd??

PKAWA

MF veteraan
14 okt 2004
4.159
1
Nijmegen
Hoi,

zoals je op de foto kan zien krijg ik mn knie aan de grond.
sinds een maand nu....
nu is t zo dat ik zelfs met mn tenen op de stepjes de teensliders nog aan de grond rijd, en t gaat me dus aardig af al zeg ik t zelf :P
vind alleen de slijtage op mijn sliders een beetje wazig.
Doe ik iets verkeerd?
nog platter en mn stepjes komen op de grond...


btw
ik ben 1.96 en rijd op een kawasaki zx-7r, waar ik attack performance racestepjes op gezet heb

full
 
Laatst bewerkt:
nee maar t gaat me er niet zozeer om dat ik er kort mee doe..
maar dat een groot deel van de slider niet word gebruikt omdat alleen de onderkant schuin afslijt.
 
Heb je die slider een keer omgedraaid?
Volgens mij zit je teveel je best te doen om aan de grond te komen waardoor je te ver met je knie naar beneden steekt.
Hierdoor slijt alleen de bovenkant af.
 
jah die slider heb ik idd een keer ongedraaid ja.
hm ik ga verzitten... zeg rechter bocht dus linkerbil op de rechterkant van t zadel
dan teentjes op de step en insturen.
ik rijd op t klaverblad rond de 120 door de bocht
dus zou toch goed moeten zijn.
voelt ook niet overdreven aan
 
maar zit ook echt met mn tenen aan de grond tegenwoordig...
terwijl ik wel goed op de step zit.
Dus mag toch verwachten dat de hellingshoek dan wel klopt?
of zou ik adapterplaten moeten kopen voor mn stepjes omhoog en naar achter te brengen?
ben 1.96 dus mss dat daardoor mn knie anders de bocht inligt?
weet t echt niet
 
hey texan

ja heb dat filmpje zitten kijken idd
zou eigenlijk eens mezelf moeten kunnen zien rijden ofzo
t voelt wel alsof ik ook zo rijd.
alleen is t resultaat op mn slider zo anders haha
maar hoe bedoel je meer met mn schouders...
als ik met schouders en kont naar buiten ga hangen is dat toch mn hele lichaam?
 
Heeft vooral aan de neus slijtage, niet? Zou het kunnen zijn dat je je tenen toch onder je stepjes uitsteken of naar buiten steken? En met je lengte je je benen en erg ver naar buiten kunt steken en je voeten naar buiten gaan staan? Met originele steps had je nog kunnen zien of je ook je slijtbouten gebruikt. Schoen aan de grond en geen slijtage aan de bouten zou dit bevestigen.

Maaruh don't push it he, ik weet er na vandaag alles van ;(
 
heb eens goed naar t filmpje gekeken en toen naar mn slider.
ik denk dat ik wel platter ga maar dat ik mijn lijf niet ver genoeg naar buiten hang misschien.
weet t niet zeker...
daardoor zou ik dan mn knie verder uitsteken en krijg ik vreemde slijtage.
lijkt me dat ik wel plat genoeg ga ervoor want in t filmpje gaan ze zeker minder plat.
Hij verteld ook dat t een hulpmiddel is om de motor rechter te kunnen houden bij dezelfde snelheid

full
 
Heeft vooral aan de neus slijtage, niet? Zou het kunnen zijn dat je je tenen toch onder je stepjes uitsteken of naar buiten steken? En met je lengte je je benen en erg ver naar buiten kunt steken en je voeten naar buiten gaan staan? Met originele steps had je nog kunnen zien of je ook je slijtbouten gebruikt. Schoen aan de grond en geen slijtage aan de bouten zou dit bevestigen.

Maaruh don't push it he, ik weet er na vandaag alles van ;(


ik denk idd dat mijn tenen naar buiten draaien doordat ik mijn knie naar buiten draai.
Ze steken er zeker niet onderuit, maar ik voel wel dat mijn voet draait en kan redelijk gokken dat op dat moment mijn stepjes nog 3 cm van de grond zitten.

maar...:
watsgeburt?
 
Mischien zit die plak klittenband op je broek voor jouw lichaamsbouw niet op de juiste plek en had deze wel iets lager mogen zitten.

(en dan plak je hem toch gewoon wat lager?)
 
Laatst bewerkt:
die heb ik niet helaas....
er is niemand die een camera of iets dergelijks heeft om mij te filmen
Dat zou me inderdaad wel veel kunnen helpen denk ik.

t zou verkeerd kunnen zitten?
het is een 2 delig ixs pak in mijn lengtemaat dus zou eigenlijk niet mogen toch?
 
ik heb mijn kneeslider altijd wat hoger zitten dan hij eigenlijk zou moeten zitten.Bij mij sleet hij ook aan de bovenkant en ik reed de kuip aan de grond(dus hoe plat je gaat heeft niet zoveel invloed op de slijtage volgens mij)
 
Terug
Bovenaan Onderaan