Wat ga ik doen tijdens Hemelvaart?

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Motorhotel of tent.
Max 500 km vanaf Tilburg.


Verder boeit t me niet zo, als ergens iets extra's is zoals een bandje, is dat mooi meegenomen.

Tips welkom.

Alvast bedankt.
 
Weet verder niemand iets, of wil niemand me ergens bij hebben?
 
Ik heb nog wel een 3 daagse rit door Sauerland liggen (moet ik zelf nog eens rijden)maar dat is vast te afgezaagd.
 
Ik heb nog wel een 3 daagse rit door Sauerland liggen (moet ik zelf nog eens rijden)maar dat is vast te afgezaagd.
Mhoah, dat is op zich ook wel eens leuk :)

Het liefste rijd ik natuurlijk naar Karinthië, Kroatië en Italië, maar ik moet wel even realistisch zijn: tis maar een paar daagjes en motorrijden en relaxen mogen afwisselen.

Een plek waar diverse andere motorliefhebbers ook zijn (motorcamping/motorhotel), is dan al gauw goed. Of dat nou Eifel, Moesel of Sauerland is.

En wie weet krijg ik nog iemand mee, of heeft iemand uit mijn vriendengroepje opeens een briljant idee :)

Tnx iig.
 
Ik kan ook drie dagen non-stop gaan MF-en....
 
Goeie natuurfilm en een doos tissues :?


_O-


Nee dat bedoelde ik niet, meer een beetje sleutelklusjes doen, met de mountainbike het bos in, met vrienden naar de kroeg, dat soort dingen.

Maar daar gaat dit topic niet over dus on topic maar weer :W
 
Met patches op je jas naar het centrum en de rest van het weekend in het staatshotel?
 
Met patches op je jas naar het centrum en de rest van het weekend in het staatshotel?
Kan ik best doen.
Krijg ik daarna weer een extra patch er bij, want stoer en zo.... :P
 
Dat was ik wel van plan, is me overal veels te druk met die standaard lange weekends.
Ik snap je wel, maar het zijn ook voor mij de leukere uitjes.

Her en der is iets van een bandje, en wat meer volk op een camping dan op een woensdagmiddag, om het zo maar te zeggen.

Als ik dan eens een weekendje weg ga, wil ik graag het idee dat ik me wel ga vermaken.

Wie weet komen er nog andere tips die me zomaar aanspreken :)
 
einde vd maand is het zover...

O-)
 
Bij de Toerstop geweest met ander motorclubje uit Tilburg.

Was leuk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan