Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

gespoten onderdeeltjes erop geschroefd

esgeQEh.jpg


cOMa5rx.jpg
 
gespoten onderdeeltjes erop geschroefd

esgeQEh.jpg


cOMa5rx.jpg
Complimenten met je prachtige Hawk kerel.
Hoe zit dat met dat voorspatbord en die vorkpoten als ik vragen mag...
Horen die vorkpoten en dat spatbord bij elkaar?
Wat voor type spatbord is dat, en hoe zit dat met die bevestigingsbouten aan de voorzijde?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groet
 
thanks! gaat de goede kant op nu.

eerlijk gezegd geen idee waar het spatbord van is... zat bij de stapel onderdelen die ik erbij kreeg :+ Is wel van een USD vork volgens mij. Ik heb profielen op de vorkpoten geplakt om het passend te krijgen. de voorste bevestiging van het originele spatbord heb ik van de poten afgeslepen.
 
Misschien iets genuanceerder *O* 8-)

Uitlaat beugel afgebroken en toen waarschijnlijk door de druk van de linkpijp afgeblazen wat resulteerde in het feit dat de demper tegen m'n brug aan klapperde aangezien hij nog maar met 1 veertje vastzat. 8)7
 
Zonde... maar netjes opgelost...Onder het genot van een biertje :t
 
Hahaha ja altijd bier erbij 🤘.

Ja het is niet anders joh, had gelukkig nog een pijp op de plank liggen.

Hobby's kosten nou eenmaal geld.
 
Omdat het race seizoen toch op zijn gat ligt...

Knoppen verplaatsen en nieuwe kabels trekken/solderen. Zwevende zekeringen verplaatsen naar het zekeringkastje enz.
F14D1B47-A03A-413D-9D2F-8C7A913668BB.jpeg
Rain is regenlicht
Mode is motormap
60 is pitlimiter
FA is handmatige schakeling koelfan
Als ik plek vind maak ik een loze knop met NOS of missile oid 😝
 
Lelijke voor en achter remvloeistof covers vervangen voor ALU
20200330_142325.jpg
20200330_142321.jpg


En de dealer gebeld voor de 1000 beurt. Met het redelijke weer toch binnen een week 800km kunnen rijden.
 
Gisteren eigenlijk gedaan, maar goed... Heb een SW-Motech middenbok geplaatst. Toch wel verrekte handig! :t

Bekijk bijlage 1479961
Een Fazer, ik had er jaar of drie geleden één uit 2012 in smetteloze staat in de stal staan. Da's voor het eerst in mijn leven dat ik een motor weg heb gedaan omdat hij he-le-maal niets verkeerd deed. En ja, ik reed toen al een tijdje BMW en Aprillia i.p.v. alleen maar de vlekkeloos werkende Aziaten ja ... :] _O- :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan