mean-machine
uut Ee
Bagage-rekken voor koffers op de motor gemaakt.
In de vakantie had ik steeds veel werk om alle spullen af en op de motor te krijgen.
Voor een reis naar het noorden met tent bleek ik duidelijk meer bagage te hebben dan met reizen naar de Middellandse Zee. Voor mij was duidelijk dat ik meer inpak-ruimte moest hebben.
Daarom via MP 2 fikse zijkoffers gekocht waar zelfs de gemiddelde BMWrijder stil (?)van wordt.
Bedoeling is dat koffers en ook de rekken snel van de motor gehaald kunnen worden.
Rest door het jaar heen wil ik al dat ijzerwerk niet op de motor hebben.
BBH rekken zijn voor een heel andere motor, dus het paste van geen kanten.
Na veel passen en meten, hechten en lassen met soms toch weer los slijpen zit het spul er op.
Try and error,: Dus heel vaak is het rek erop en eraf geschroefd.
O, ja......De knipperlichten hoeven niet verplaatst te worden!
Bovenzijde zijkoffers zijn gelijk met buddy, dus bagagerol kan er simpel bovenop.
(ikzelf/ geen duo, behoud een prima zitpositie zonder ruzie met de koffers)
Eindresultaat:
Met paar minuten zitten rekken er STABIEL op. Koffers inklikken en reis kan beginnen.
Met 2x 40L(?) en 48L /topkoffer had ik al, moet het nu (mss met rol) wel lukken vwb ruimte.
Afbramen, schuren, stralen, mss nog effe moffelen dan lijkt alles geleverd af fabriek.
(Hoewel? Mijn buurman heeft een aftermarkt rek waar de koffers zo ongeveer in de rondte dansen)
Dit plaatje gevonden. Nee, is niet mijn topkoffer.
In de vakantie had ik steeds veel werk om alle spullen af en op de motor te krijgen.
Voor een reis naar het noorden met tent bleek ik duidelijk meer bagage te hebben dan met reizen naar de Middellandse Zee. Voor mij was duidelijk dat ik meer inpak-ruimte moest hebben.
Daarom via MP 2 fikse zijkoffers gekocht waar zelfs de gemiddelde BMWrijder stil (?)van wordt.
Bedoeling is dat koffers en ook de rekken snel van de motor gehaald kunnen worden.
Rest door het jaar heen wil ik al dat ijzerwerk niet op de motor hebben.
BBH rekken zijn voor een heel andere motor, dus het paste van geen kanten.
Na veel passen en meten, hechten en lassen met soms toch weer los slijpen zit het spul er op.
Try and error,: Dus heel vaak is het rek erop en eraf geschroefd.
O, ja......De knipperlichten hoeven niet verplaatst te worden!
Bovenzijde zijkoffers zijn gelijk met buddy, dus bagagerol kan er simpel bovenop.
(ikzelf/ geen duo, behoud een prima zitpositie zonder ruzie met de koffers)
Eindresultaat:
Met paar minuten zitten rekken er STABIEL op. Koffers inklikken en reis kan beginnen.
Met 2x 40L(?) en 48L /topkoffer had ik al, moet het nu (mss met rol) wel lukken vwb ruimte.
Afbramen, schuren, stralen, mss nog effe moffelen dan lijkt alles geleverd af fabriek.
(Hoewel? Mijn buurman heeft een aftermarkt rek waar de koffers zo ongeveer in de rondte dansen)
Dit plaatje gevonden. Nee, is niet mijn topkoffer.
Laatst bewerkt: