Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Het topic heet toch wat heb jij jezelf en/of je motor aangedaan. :?

Bandjes opgehaald op ruim anderhalf uur rijden.
Terug viel de diameter mij nog wel tegen, de bagagedrager is maar kort.

Ik heb bovenop de tank moeten terugrijden, mijn kont zweefde de gehele rit iets boven het zadel. _O-
Het was even doorbijten die anderhalf uur terug..

DSC_3936.jpg
 
Het topic heet toch wat heb jij jezelf en/of je motor aangedaan. :?

Bandjes opgehaald op ruim anderhalf uur rijden.
Terug viel de diameter mij nog wel tegen, de bagagedrager is maar kort.

Ik heb bovenop de tank moeten terugrijden, mijn kont zweefde de gehele rit iets boven het zadel. _O-
Het was even doorbijten die anderhalf uur terug..
www.postnl.nl
 
Het topic heet toch wat heb jij jezelf en/of je motor aangedaan. :?

Bandjes opgehaald op ruim anderhalf uur rijden.
Terug viel de diameter mij nog wel tegen, de bagagedrager is maar kort.

Ik heb bovenop de tank moeten terugrijden, mijn kont zweefde de gehele rit iets boven het zadel. _O-
Het was even doorbijten die anderhalf uur terug..

Bekijk bijlage 1608564
Kon je ze niet als een koffer aan de zijkant hangen?
Links dus ivm rechts uitlaat
 
Kon je ze niet als een koffer aan de zijkant hangen?
Links dus ivm rechts uitlaat
Het gewicht en de diameter viel mij op het moment wel wat tegen.
En ze zijn ook best zwaar. Niet zoals ik het thuis op de bank bedacht had.
Maar ik had wel iets anders kunnen testen..
Als een hoepel langs de bagedrager naar beneden en dan vastzetten.
Maar het regende de hele tijd en ik kon bijna niet afstappen.
Dat zien we thuis wel weer, het zit en ik rij..

Dan maar inschikken, doorbijten en grote kans op blauwe ballen. O-)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de RSV4 opgehaald na Dynorun en afstellen Powercommander V. Voor zover ik kort kan beoordelen loopt de boel behoorlijk smooth qua acceleratie. Moest even rustig aan doen want ook nog 2x deze (Michelin Power GP)

MICHELIN_POWER_GP.jpg


RouRova.jpeg


Het gaat me niet om de achterwiel pk's (hoewel die niet misselijk zijn) maar meer om de juiste verhouding brandstof/zuurstof waardoor de fiets goed loopt. Na verwijderen SAS en installeren PCV en SFM is deze mission accomplished 8-)
 
Vandaag de RSV4 opgehaald na Dynorun en afstellen Powercommander V. Voor zover ik kort kan beoordelen loopt de boel behoorlijk smooth qua acceleratie. Moest even rustig aan doen want ook nog 2x deze (Michelin Power GP)

MICHELIN_POWER_GP.jpg


RouRova.jpeg


Het gaat me niet om de achterwiel pk's (hoewel die niet misselijk zijn) maar meer om de juiste verhouding brandstof/zuurstof waardoor de fiets goed loopt. Na verwijderen SAS en installeren PCV en SFM is deze mission accomplished 8-)
Dat ziet er wel mooi uit, vermogen is leuk maar als bijna 200 pk als een aan uit knop inkomt vergaat je het lachen ook wel.
 
Vandaag de RSV4 opgehaald na Dynorun en afstellen Powercommander V. Voor zover ik kort kan beoordelen loopt de boel behoorlijk smooth qua acceleratie. Moest even rustig aan doen want ook nog 2x deze (Michelin Power GP)

MICHELIN_POWER_GP.jpg


RouRova.jpeg


Het gaat me niet om de achterwiel pk's (hoewel die niet misselijk zijn) maar meer om de juiste verhouding brandstof/zuurstof waardoor de fiets goed loopt. Na verwijderen SAS en installeren PCV en SFM is deze mission accomplished 8-)
Foto van je fiets erbij zou ook wel leuk zijn 😇
 
Luchtfilter grondig schoongemaakt met K&N kit, dagje laten drogen en opnieuw in de olie gezet.

Er komt best wel veel troep uit zo'n filter na ruim een jaar. Zeker aan te raden.

Dit is zo schoon als ik hem kon krijgen.

Luchtfilter schoon & olie (1).jpg



Lekker tegen de zon in fotograferen *O*
 
Je ziet het verschil met de 'lamellen' links, die kunnen nog wat schoner. Degelijk onderhoud is behoud dus regelmatig schoonmaken is een groot goed. Lekker bezig! Ik heb ook een K&N filter en setje schoonmaakspul en olie en ik denk dat ik al tien jaar lang filters onderhoud met dezelfde set.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een run met een ernstig vervuild filter gemaakt en eentje met een gloednieuw K&N filter.
Het scheelde +0.5 pk, maar Ruud Fredriks van Tovami Goes zei dat dit een meetverschil was. :)
 
Laatst bewerkt:
0,5pk ga je niet voelen... Al helemaal niet als het in de foutmarge zit van je meetapparatuur. Het verschil kan iets groter of kleiner uitpakken, dat zullen we nooit weten.

Ik ben trouwens wel fan van gewoon een oude luchtfilter weggooien en een mooi schone nieuwe plaatsen... Zie het voordeel in die wasbare dingen niet echt. Zal een kwestie van smaak zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan