Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Vandaag de Varadero 1000 35mm verlaagd. Hoewel het nooit echt een probleem is geweest toch wel een fijn om nu met 2 voeten de grond te kunnen bereiken. Voornamelijk met de winter die in aantocht is.

Erna de baby blade wat verder opgebouwd. Morgen het kuipwerk terug plaatsen en hopelijk de laatste spullen binnen uit Japan. Als hij technisch goed blijkt gaat alles er weer af en naar de spuiter.*O*
 

Bijlagen

  • 20211123_214111.jpg
    20211123_214111.jpg
    191,8 KB · Weergaven: 70
  • 20211123_214218.jpg
    20211123_214218.jpg
    336 KB · Weergaven: 70
Vandaag de Varadero 1000 35mm verlaagd. Hoewel het nooit echt een probleem is geweest toch wel een fijn om nu met 2 voeten de grond te kunnen bereiken. Voornamelijk met de winter die in aantocht is.

Erna de baby blade wat verder opgebouwd. Morgen het kuipwerk terug plaatsen en hopelijk de laatste spullen binnen uit Japan. Als hij technisch goed blijkt gaat alles er weer af en naar de spuiter.*O*
waarom staat die boxer daar zo weggestopt?
 
Niet per sé aan m'n motor, maar aan m'n kleding.

Mij hele textielpak een lekker in de wasmachine gegooid, en zojuist geimpregneerd.

Schijnt (buiten dat het even lekker fris is als het weer eens van mijn geur ontdaan is) ook goed te zijn voor de waterdichtheid en comfort....
We gaan het zien.
Eigenlijk was het geimpregneerd van binnen uit :?
 
Dat is voor mij ééns in de 5 jaar
Ja je ken d'r wel 15 in de tuin hebben staan Rob, maar die dingen zijn gemaakt om op te rijden!

Van die 13 maak je 1 goeie en die RD ernaast.

Kan je ook eens kilometers maken met je motor ipv alleen maar met je bus.

🥳
 
15 x 500 is ook nog 7500 hoor, maar welbeschouwd zal ik mijn banden niet overleven op deze manier
 
600-lb-steel-motorcycle-dirt-bike-sport-bike-hitch-carrier-rack-rack-600x600.jpg


Deze heb jij nodig @Rob RD
Kan je op al die mooie bestemmingen 's avonds ff een rondje maken als je van die temeijers af bent gekropen.
En, parkeert makkelijker in die straten dan je bus.
 
Optimate aangesloten, kwam erachter dat ik het vergeten was toen 14 dgn geleden voorzet laatst met Honda heb gereden…..Maarja, accu zal wel goed zijn……:+
 
Optimate aangesloten, kwam erachter dat ik het vergeten was toen 14 dgn geleden voorzet laatst met Honda heb gereden…..Maarja, accu zal wel goed zijn……:+
Als die na 14 er al mee opgehouden zou zijn kun je die optimate er wel van af laten.
 
Als die na 14 er al mee opgehouden zou zijn kun je die optimate er wel van af laten.
Ach, gewoon een nieuwe accu van 4 tientjes erin….accu’s kunnen lang en kort mee…vaak heb je mazzel en soms pech.

Mijn ervaring met druppelladers zijn goed, zomer/winter: inpluggen en klaar….;)
 
Laatst bewerkt:
Aan de acculader gelegd voor een kwartier want het kreng wilde niet starten en na twee keer proberen accu leeg..even opladen, direct starten en maar 35km gaan rijden in dit heerlijke weer..was stiekem best goed te doen maar voelde me ietwat uit de toon op de weg..
 

Bijlagen

  • 40C6A205-3665-4573-967B-0246D2531298.jpeg
    40C6A205-3665-4573-967B-0246D2531298.jpeg
    152,8 KB · Weergaven: 38
Vandaag eindelijk de orginele eind demper en andere missende delen uit Japan mogen ontvangen voor de baby blade. Ook een orginele folder van destijds kunnen bemachtigen. Voor een een een stuk papier maar voor een verzamelaar....

Hoop op een droog moment dit weekend om even een stukkie proef te rijden.
 

Bijlagen

  • 20211126_195213.jpg
    20211126_195213.jpg
    181,1 KB · Weergaven: 32
  • 20211126_195234.jpg
    20211126_195234.jpg
    263,1 KB · Weergaven: 32
Contactpuntjes van startschakelaar van de Speed weer bewerkt met contactspray.
Hij begon weer met vertraging te starten.
Na schoonmaken zonder vertraging weer starten nu:)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eindelijk de orginele eind demper en andere missende delen uit Japan mogen ontvangen voor de baby blade. Ook een orginele folder van destijds kunnen bemachtigen. Voor een een een stuk papier maar voor een verzamelaar....

Hoop op een droog moment dit weekend om even een stukkie proef te rijden.
Erg leuk die originele folders, die heb ik inmiddels ook voor al mijn Honda's weten te bemachtigen. Dat maakt de motor toch nog net iets meer af :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan